Nachlazení a Imunita nový sprej od Saloos

října 24, 2021

 Krásný podzimní den přátelé. V dnešní recenzi vám představím přírodní osvěžovač vzduchu/sprej. Samozřejmě, že od Saloos.

Natur aroma air spray

Jak jistě víte z předchozích recenzí, spreje mám v oblibě, takže Nachlazení a Imunita v období chřipek a době Covidové byla jasnou volbou. Voňavé olejíčky a esence, které provoní náš byt pomocí aroma lampy nebo difuzéru všichni známe. Zde se ovšem jedná o čistě přírodní produkt s prvky aromaterapie, ale v trochu jiné formě, než jsme zvyklí. V rychlé formě...

A jaké esenciální oleje jsou zde použity? Ravintsara, eukalypt, tymián, borovice, grep, tea tree a další. Vůně je, řekla bych, spíše větrová s hořkým ocasem. Tento "zdravý" koktejl dokáže v době nachlazení uvolnit dýchací cesty a rozpouštět hleny. Takže se vám začne i lépe dýchat a ještě si budete zvyšovat obranyschopnost.

Aplikace/testování

Musím říct, že o testování není nouze. Sprej máme v obýváku na stole a používáme ho každou chvilku. Ne jen při potížích, jako je rýma, kašel a podobně, ale taky pro vyčištění/dezinfekci vzduchu. Panelákové byty mají velmi suchý vzduch. Ten, pokud Vás začne škrábat v krku, nebo budete cítit, že na vás "něco leze", je potřeba začít co nejrychleji zvlhčovat. Teď v období, kdy se začíná topit je to ještě horší a tento pomocník je skvělý právě na zvlhčení vzduchu v místnosti. Nachlazení a Imunita se jmenuje hlavně proto, že má silné antivirové a antibakteriální účinky. Použití je jednoduché, rychlé a aplikovat jej můžete kdekoli v bytě. V malé místnosti stačí jedno zmáčknutí, ve větší spíš dvě, nebo tři.

Hodnocení

K hodnocení mohu říct v první řadě to, že mám nový oblíbený výrobek, který momentálně na podzim  beru jako nezbytnost. Používáme ho prakticky každý den a vůni jsme si velmi oblíbili. Dokonce i Toník na ni reaguje dobře. Je to takový doplněk při klasickém marodění. Když pijeme čajíčky, zobeme vitamíny a prostě jen čekáme, až to přejde...

Jedná se už o třetí sprej od firmy Saloos, který doma mám. Vánoční vyloženě na atmosféru a Levandulový pro uklidnění a lepší spánek. Za všechny dám ráda ruku do ohně. Opravdu.

O Levadulovém spreji jsem psala → ZDE


Máte někdo zkušenost se Saloos spreji? Popřípadě přímo s touto novinkou? Těším se na vaše komentáře.  

        Vaše



You Might Also Like

26 komentářů

  1. Vypadají moc krásně! Já miluji všechny voňavé věci- spreje, svíčky, difuzéry a hrozně ráda je doma používám. Tyhle jsem ale ještě neviděla ani nezkoušela.
    Jinak když cítím nachlazení, nebo jsem nemocná, ráda si dávám do aromalampy tea tree, ten taky pomáhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý tip, to jsem ještě nezkoušela. My hlavně zvlhčujeme vzduch a pak nastupujeme s eukalyptem, ten je taky super. Teď s mimčem je ale rychlejší stříknutí sprejem..

      Vymazat
  2. Ten na nachlazení mě zaujal:) Měla jsem levandulový a voněl hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, děkuji za tip - ráda vyzkouším. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem ten levandulový a voněl krásně :) docela by mě zajímalo, jak voní ten vánoční. Už se totiž na Vánoce moc těším :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková nevšední vůně, určitě ji vyzkoušej, já ji mám už třetí Vánoce. Dlouho vydrží

      Vymazat
  5. O firmě Saloos jsem už slyšela, ale žádné výrobky jsem od nich zatím nepoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich nabídka je obrovská, věřím, že najdeš něco, co se ti zalíbí

      Vymazat
  6. Mám vánoční a je prostě úžasný. Kupuji ho každý rok.
    Janino, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, není nad to chvíle kdy sedíme u stromečku s krásnou vůni ve vzduchu :-) ještě aby za okny padal sníh...

      Vymazat
  7. Já jsem dostala od kamarádky levandulový,protože špatně spím.Docela na něj zapomínám,musím to napravit.Myslím,že se poohlédnu i po dalších.Děkuji za podrobnější seznámení.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, je dobré o něm vědět, určitě se bude někomu hodit tak jako nám ☺️

      Vymazat
  8. Se Saloos spreji zkušenost nemám, ale celkově tuto značku mám ráda :). Sprejíky vypadají dobře :).
    Btw. Využila jsem 2x tvé slevové kódíky na Empik foto, tak děkuji <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda hlavně pro jejich rychle použití :-) Terko to jsem ráda, super :-)

      Vymazat
  9. Momentálně to u nás vypadá jako v čekárně u doktora :D, takže díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. Sounds like a fantastic product! I would love to try this especially since it is flu season.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, jsem tady poprvé. Je to zajímavé, asi z toho nic neznám, ale není to hlavně reklama? Mně nejde ani tak o to, jestli to dobře vypadá. Hlavní věc je ta, jestli to fakt pomáhá. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Hani, nejedná se o reklamu ☺️ S přírodní kosmetikou Saloos spolupracuji léta, mají velice kvalitní, přírodní produkty, které mám tu možnost vyzkoušet a pak pro čtenáře sepsat, jak mi sedí, nebo nesedí. Zrovna spreje, konkrétně Imunitu používáme doma téměř každý den a to nejen já, ale celá má rodina . Hezký večer ☺️

      Vymazat
  12. To je dokonalé! Kde se ty spreje dají koupit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejširší výběr nabízí asi přímo e-shop Saloos, jinak třeba velká zahradnictví, drogerie, některé prodejny se zdravou výživou, nebo s dárky

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate