Recenze: Saloos hořčíkový olej

října 28, 2020

 Hořčíkový olej

Co bychom o něm měli vědět? Jedná se o 100% přírodní produkt. Můžete se s ním také setkat pod pojmem "Magnesiový olej". Co nejspíš nevíte je, že se získává z prastarého mořského dna Zechstein (hloubka 1600 m.) starého 250 000 000 let.😲  Tento olej je velice prospěšný jak sportovcům, tak lidem trpícím nedostatkem hořčíku, projevujícím se svalovou křečí v těle. Nejčastěji se jedná o nohy - lýtka, stehna.


Aplikace/testování

Jak vidíte na obrázku, jedná se o sprej, který si nastříkáte na postižené místo.

Například pokud jste šli v době karantény na dlouhou procházku a k večeru cítíte, že by nožkám bodla trocha energie, nebo už na vás opravdu jdou svalové křeče, párkrát si na místa stříkněte. U citlivějších osob se může objevit brnění, chlad nebo pocit mravenčení a pálení. Tento pocit může být velmi intenzivní. Jelikož já mám hroší kůži, tento efekt jsem zatím nepozorovala, ale spousta lidí ano.

 Použití je vhodné i při bolesti unavených zad po dlouhém pracovním dni, chronických bolestech, nebo při celkovém pocitu únavy těla. Tady je použití velice příjemné ve formě celkové masáže. Skvělé je, že je účinek velmi rychlý - prochází kůží přímo k postiženému svalu, nebo nervu. 

Přípravek je vhodný pro sportovce, unavené maminky, těhulky i kojící ženy. 

Hodnocení

Tento produkt se momentálně dostal na první místo v oblíbenosti mých produktů od Saloos, na kterých už jsem lehce závislá :-) Vždy, když jsem jeho pomoc potřebovala, tak nezklamal. Aplikuji ho poměrně často několika střiky a stále mám více jak polovinu lahvičky plnou. Také bych ráda zmínila, že je cenově oproti potravinovým doplňkům výhodnější, účinnější a navíc se opravdu zásobujete pouze přírodní formou hořčíku. Ceny se pohybují od cca 120 Kč až po 200 Kč. 


Příště na viděnou u další recenze :-)



You Might Also Like

45 komentářů

  1. To vypadá nádherně! Ani netuším že Saloos takový olejicek prodává :) určitě zařadim na svujt beauty wishlist :)

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pokud přímo takovou péči nevyhledáš nejspíš o ní ani nebudeš vědět. Já jsem moc ráda, že ji mám na nočním stolku :-)

      Vymazat
  2. super typ neznám tento přípravek ani že toto vyrábí :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem vám holky ukázala něco nového. Není to sice zkrášlovací záležitost, ale ten pocit úlevy když je třeba je k nezaplacení :-)

      Vymazat
  3. O Saloosu jsem hodně slyšela a samou chválu. Tak se k němu taky někdy rozhoupu a pořídím. Díky za tip a krásný článek 😊😊

    OdpovědětVymazat
  4. Po pravdě o tomto přípravku slyším poprvé a vypadá hodně zajímavě :). Já v současné době beru Magnosolv z důvodu prevence migrény, takže mám magnesia až až, ale myslím, že na takové dovolené v horách se bude kdekomu hodit :).
    https://myslenkova-realita.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla, já když jednou za čas vytáhnu brusle, nebo jiné sportovní aktivity tak je to vždycky znat(jsem kaput) a bez tohoto pomocníka bych to nezvládla :-)

      Vymazat
  5. Slyším o něm poprvé a možná by za to vyzkoušení i stálo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přítel na svalové křeče hodně trpí, a jestliže tohle zabírá, možná bychom to mohli vyzkoušet. Díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip, mrknu na něj, to je přesně pro mě. Ani jsem nevěděla, že tohle saloos vyrábí. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je vás víc, co o něm nevíte, proto jsem moc ráda že vám rozšiřuji obzory. Navíc tak skvělým produktem♡

      Vymazat
  8. To je určitě fajn produkt, jako prvním pomoc proti křečím a bolestem, nevěděla jsem, že se dá hořčík užívat i touto formou, to je zajímavé .) Já si dávám každý večer šumivé tablety s hořčíkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tchýně je taky používala, ale když jsem ji koupila sprej tak už nic jiného nepoužívá :-)

      Vymazat
  9. Tak tento hořčíkový oleje používám na křeče, nevím proč ale ty křeče mě trápí zrovna skoro jenom v noci, vždy mě to probudí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to bývá při nedostatku hořčíku nejčastější, právě na tyhle případy je to super, máš ho u postele, párkrát nastříkáš a můžeš v klidu zase spát

      Vymazat
  10. Tak to je super praktický sprej, který by ocenila hlavně moje mamka. :D Ani jsem nevěděla, že takový produkt Saloos má. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ho též používá jak tchýně tak i babička, ale i my s přítelem po něm rádi sáhneme

      Vymazat
  11. I pro mě je to novinka, ale zkusím to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzlo olejíčků už jsem objevila v eukalyptovém oleji - používám ho, když ně bolí hlava. A pokud to není extra nesnesitelné, je to lepší než prášek.

      Vymazat
  12. Olej vypadá skvěle, já používám mandlový olej také této značky především na pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají spoustu olejíčků na které nedám dopustit. Zkus kouknout na předchozí recenze, třeba na dýňový olej

      Vymazat
  13. Hořčík do sebe soukám ze zdravotních důvodů v rozpustném prášku, neboť ho potřebuji mít uvnitř těla. Raději bych dala přednost olejíčku, ale co naplat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono asi kdybys to podpořila i lokálně tak by to nevadilo :-)

      Vymazat
    2. Když já ho potřebuju dostat do mozku, to s olejíčkem asi neklapne 😀.

      Vymazat
  14. Vůbec jsem nevěděla, že se dá hořčík používat formou spreje. Křeče v lýtkách se občas objeví, tak díky za tip, určitě vyzkouším. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  15. O tomto spreji jsem nikdy neslyšela, ale myslím, že by se mi hodil, protože hořčíku mám málo. :O

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám taky ráda značku Saloos. A tento se mi líbí. Já třeba cítím bolest nohou po běhání...takže to jsem dlouho řešila a hledala, co zabírá. Mám mastičku od Alpy a kupodivu zafungovala. Ale líbí se mi i tento olejíček, tak uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet, s Alpou mám taky hodně zkušeností a máš pravdu že taky pomáhá - já s ní třeba léčím opary!

      Vymazat
  17. Značku znám, dokonce jsem od ní již nějaký produkt měla. Křeče mě trápí v lýtkách, ale popravdě těmto olejíčkům nevěřím, to raději zkusím hořčík používat vnitřně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nevyzkoušela, taky bych nevěřila :-) ona to není typická olejová konzistence, po nastříkání se do chvilku krásně vstřebá

      Vymazat
  18. Teda to je parádní. Právě jsi zachránila život půlce mojí rodiny. Dost na to trpíme, hlavně přítel, který má hodně svalů a neustále se mu něco odkrvuje nebo brní, takže díky! :)

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to mám radost, paráda :-) proto mě to psaní tak baví :-)

      Vymazat
  19. To bych mohla vyzkoušet, na bolavé nohy po výletech by se určitě hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsem začala já, pak zjistíš, že se hodí pořád :-D

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate