Vánoční kronika

listopadu 11, 2021

Úvodem bych chtěla moc poděkovat firmě Perkman za poskytnutí kroniky. Na spolupráci jsem se moc těšila a její "výrobu" si užívala. 

Rodinná Vánoční kronika. To je název knihy, kterou Toníkovi začínáme tvořit.  A já bych vám ji ráda představila trochu blíže.

Hned napoprvé, mě zaujal krásný vánoční motiv titulní strany. Čím více jsem se na internetu dočítala o jejím obsahu, tím více mi přišel nápad na tvoření kroniky po 20 let našemu malému, jako super zpříjemnění svátečních večerů. Ano, čtete dobře, 20 let 😊.

Kniha s každou dvojstránkou nabízí prostor pro jeden rok vašich Vánoc. Na fotky, zážitky, nejoriginálnější dárky a taky prostor dopsat dle libosti to, na co jen tak nezapomenete. U nás to bude třeba to, jak tatínek nepoznal, že darované nářadí je jedlé 😎


Naše tvoření ovšem začne rokem minulým, kdy byl mrňous ještě v bříšku. Fotky už máme vyvolané a díky nim i vzpomínáme na společné chvíle o kterých se zmíníme. Pokud se vám zdá, že místa na fotky je málo, v zadní části kroniky najdete prostor pro vlepování dalších fotografií. Co se může kreativním duším líbit, je černobílé pojetí knihy. Tady dostáváte prostor pro svou další tvorbu formou vybarvování, do kterého můžete později zapojit i děti.

V druhé polovině kroniky máme možnost vypsat si oblíbené vánoční recepty. Takže jasné místo pro Skořicová klubíčka, která děláme už léta a víme, že se jim jen tak nic nevyrovná...

O pár stránek dál se vypisují, či vykreslují zvyky a tradice, které naše rodina dodržuje. Věřím, že nějaký ten rituál má každý z nás. S Toníkem budeme určitě pouštět svíčky po vodě a krájet jablíčko. Protože miluje když si zpíváme, tak nemůžeme vynechat ani koledy. 
Poslední část má nadpis "Nejlepší hlášky našich 20 let Vánoc". Tady bych se chtěla zeptat obzvlášť vás, mí čtenáři, zda nějaké máte? Podělíte se o ně?

Řekla bych, že se jedná o krásný a nápaditý dárek, který ocení nejen každá začínající rodina, ale i novomanželé, pro které může být skvělým zpestřením Vánočních svátků. Zajímavým nápadem může být darování kroniky například rodičům, či prarodičům a pokusit se kroniku vytvořit "zpětně" 😊.

Závěrem k vám posílám "pohádkovou vánoční náladu" která u nás při focení a psaní recenze nastala. Už teď se těším, až jednou dostane Tonda kroniku jako dárek a budeme v ní společně listovat...




You Might Also Like

24 komentářů

  1. Tyhle tvořící knihy jsou moc pěkný, bohužel ale nic pro mě. Vždy s nadšením začnu, ale vydrží mi to jen jeden den..

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to je moc krásný! :-) Já už nám s přítelem tvořím normální kroniku, kam dávám fotky a všechno možné...i Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, něco podobného máme taky. Jsou tam i všechny vstupenky a upomínkové předměty ☺️

      Vymazat
  3. To je krásné. Já děti nemám, ale Vánoce byly moc hezké, když jsme byly se sestrou malé. Moc ráda vzpomínám na naše tradice, aby to čekání na Ježíška nebylo tak dlouhé... Dodnes se celá rodina vždy těší na svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je důvod proč s kronikou začít hned teď ať tam pak vidíš i cestu života ☺️ ted i my máme o důvod víc proč se těšit na Vánoce a vyvolávat pravidelně fotky!

      Vymazat
  4. To je moc hezké taková kronika.Kdysi jsme při vítání občánků dostávali nějaké knížky,kam jsem dětem vše zapisovala a myslím,že to dělala dcera i pro své děti.Ale momentálně vůbec nevím,kde ty kroniky skončily.Asi mezi alby.Však jsou dospělá i vnoučata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ono to letí. Malému je půl roku a v porodnici jako bych byla včera. Knihu malého človíčka tvoříme též. Vánoční kronika má ovšem tyto Vánoce premiéru

      Vymazat
  5. To je moc hezké, psát vánoční kroniku... Ať v ní máš je krásné vzpomínky.
    Janino, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je parádní nápad, mám ráda takové tvořivé knížky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je opravdu zajímavý nápad. Taky jsem dělávala podobné tvořivé knihy dětem, když byly malé. Na uchování vzpomínek super.
    Pěkné podzimní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastnoručně vyrobená knížka musí mít taky své kouzlo a časem to člověk určitě ocení, všechny tyhle "časové" záležitosti

      Vymazat
  8. To je nádherné! Mamka dělala alba, když jsme byly se ségrou malé. Ráda v nich listuji :) U nás k Vánocům neodmyslitelně patří Pelíšky! <3 Nikdy nevynecháme a vždycky se na ně moc těšíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se těšíte :-) já se teď zase budu o trochu víc těšit, nejen díky kronice, ale taky díky miminku :-) P.S. Pelíšky taky nevynecháváme

      Vymazat
  9. To je moc krásné! :) Nikdy jsem nad vlastní kronikou nepřemýšlela, ale je to moc krásná vzpomínka.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem o téhle možnosti nevěděla,narazila jsem na ni náhodou a jsem ráda, že ji formou spolupráce mohu využít :-)

      Vymazat
  10. Knížečka vypadá moc krásně a určitě udělá spoustu radosti :) Myslím, že začít ji takhle tvořit, kdy je ještě drobek je super nápad :) I když já bych osobně ocenila spíš na jedny vánoce 4 stránky, 2 mi přijdou dosti málo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, nejen více místa na fotky ale třeba i nějaké to prázdné místecko na naše dojmy nebo jiné důležité události které bychom rádi zapsali :-)

      Vymazat
  11. Krásný dárek, ale nic pro nás, my se naprosto vymykáme :D. Nechodíme několikrát ročně na focení a knihu novorozeňátka jsme taky nedopsali ani u jednoho z kluků. Za to máme hromadu fotek a společných zážitků :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I na to kroniky jsou, vyloženě zážitkové :-) také nechodíme na focení, malému je ještě málo, ale nakonec jsme si chtěli dopřát kouzlo Vánoc a první stránky ve vánoční kronice budou profi fotky

      Vymazat
  12. To zní jako super nápad, moc se mi líb, že vevnitř je to černobílé, člověk pak může vybarvovat a lepit o sto šest a nemusí se bát, že tonebude ladit. Zaujaly mě zmíěná skočicová klubíčka. Nedáš sem někdy recept? Protože skoříčových dobrot není nikdy dost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla jsem si jistá zda už tu není, ale nenašla jsem, takže bych určitě mohla. Letos zatím nevím jak na tom budu s návody na tvoření tak podle času se to pokusím nějak vymyslet. P.S. chutnají přesně jako esíčka ❤️

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate