Podzimní dekorace

října 03, 2021

 Podzim u nás doma, považuji za zahájený! Vkládám jen pár fotek pro inspiraci :-)







A co vy? Už doma ladíte podzimní dekorace?

You Might Also Like

34 komentářů

  1. Lehce jsem vyladila byt na podzim zavěšenými kukuřicemi, jinak podzimní dekorace si budu muset ještě pořídit. Ale to se teď spíše budu orientovat na Vánoce, ať jsou ty první v novém bytě hezké. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto rozumím, taky máme v novém bytě první podzim, ale že jsem doma na mateřské chtěla jsem to mít pěkné za každého období, na vánoce se moc těším!

      Vymazat
  2. Máš to moc krásné :). Já miluji podzim a s ním i domácí dekorace :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tak to seš můj člověk :-) uvidím něco u tebe na blogu?

      Vymazat
  3. Moc hezké. 🙂 I u nás doma už je podzim - máme dekorace venku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky přála domeček, hlavně abych ho mohla zdobit. Třeba se nám někdy poštěstí...

      Vymazat
  4. Moc pěkné dekorace, já si vždy na podzim zdobím knihovnu a poličky umělými oranžovými/červenými listy a všude vytahuju svíčky... nic složitějšího bych nezvládala, ale stačí mi ta jednoduchost a hrozně se mi líbí tady ty sezónní výzdoby ♥

    LV
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, hlavně potřebuji ty barvy, poslední dobou vidím samé bílé dýně a to pro mě není ten pravý podzim!

      Vymazat
  5. Naprosto boží dekorace! :) Přiznám se, že doma řeším jen vánoční výzdobu :D Ale ta podzimní je moc krásná <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My podzim milujeme, takže ho musíme mít i doma, stejně jako v létě moře :-D

      Vymazat
  6. Ten věnec je tak krásný, taky mám v plánu si nějaký udělat, když bude čas, ale víc se těším na Vánoční dekorace, to je moje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Než se nadějeme, Vánoce budou tady. Tvůj čas přijde :-D Vlastně čas nás všech jak to tady tak přičítám :-D

      Vymazat
  7. Jani, to se ti teda povedlo. Hlavně tedy ten věnec, ten mě zaujal nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Peti, je zase trochu jiný,to je to nejlepší... A poprvé bez bobulí

      Vymazat
  8. Tak to je boží :)))) Já zatím nemám doma podzimního nic... jedině tak kabát a boty. :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten věnec je přenádherný a hned bych ho brala! Jsi šikulka, Janičko! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná podzimní atmosféra)) Já zatím nějak pořád jedu na letní vlně, takže u nás zatím není doma nic podzimního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už je podzim i "ve vzduchu" podzimní pochmurné počasí již provází sever...

      Vymazat
  11. Tento rok som moc nechcela robiť výzdobu na jeseň, pretože mi všetko prišlo trochu viac prehnané, ale tvoja dekorácia je krásna! Teraz si ma navnadila aby som si niečo takéto urobila aj ja!

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé. Moc ráda něco takového slyším! Věřím, že něco pěkného vykouzlíš a bude tě to celý podzim těšit :-)

      Vymazat
  12. Nádherná inspirace ♥ O víkendu jsem si udělala taky věnec (zdaleka ne tak pěkný), ale už mi ovadnul a tak jako chcípnul :D Příště tam musím dát něco trvanlivějšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nepoužiješ namočený Oasis tak to chce s tou kratší životností trochu počítat :-) ber to tak že příště už to budeš vědět :-)

      Vymazat
  13. Beautiful inspirations! Loving the Fall vibes.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ty věnce jsou nádherné! A jsem si jistá, že pro tu dekoraci ve váze by mamka vraždila, zbožňuje tyto sušené dekorace! :D Opravdud krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je těžké něco sladit s novým interiérem, ale sušená dekorace je fajn kdekoliv. Skvěle zapadá... Maminka má určitě skvělý vkus :-)

      Vymazat
  15. Elegantní a vkusné dekorování!
    Janino, moc se mi líbí!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání hezkého večera i za slova chvály Helenko

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate