Vánoční výzdoba okna

listopadu 22, 2020

 Věnců už bylo dost a tak bych vám ráda ukázala něco trochu jiného. Mám tu jeden pěkný nápad na zdobení oken, který nejspíš jen tak někde neuvidíte :-)

Jedná se o část větve zdobenou ozdobami a umělou girlandou.  


Obtížnost: Lehké

Co budeme potřebovat:

  • Větev (dle velikosti okna na šířku)
  • Bílá barva ve spreji
  • Dvě velikosti Vánočních koulí, (ozdobičky jsem ladila do dvou barev bílá/červená) velké- červené a bílé, malé - červené 
  • Umělá girlanda
  • Vlasec
  • Bílý provázek a nůžky
Jako první si přineseme větev, ze které odstraním nečistoty lišejník apod. Já vše udělala šmirgl papírem. Konce odsekla, zahladila... Pak můžeme stříkat bílou barvou.


Barva nám zaschla, tak si pod větev můžeme cvičně rozmístit koule. Barvy vždy na střídačku více zde↓


Pak si odměříme provázky vždy stejně dlouhé, podle druhu. Nakonec je přivážeme na větev.

Samotnou větev upevníme ke konzoli průhledným vlascem a úplně nakonec obalíme větev girlandou, abychom docílili Vánočního efektu :-) 



Tak co myslíte, povedlo se? 🎄 Omlouvám se za kvalitu, ale fotit proti oknu není úplně optimální. I tak doufám, že jde hezky vidět jak to celé vypadá 😊 
Vaše


You Might Also Like

33 komentářů

  1. Jani, to je moc zajímavá osoba okna. Líbilo by se mi to i z jehličnaté větve, ale nad topením by asi nevydržela dlouho. Tak díky za tip :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem tam girlandu ani nechtěla dávat, mělo to taky "své" kouzlo. A ano, máme v místnosti dost teplo i tak, takže jsem chtěla něco co vydrží 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádherný, moc se ti to povedlo :) My jsme s přítelem dělali výzdobu včera, ale upřímně takhle pěkné to nemáme ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? A jaká máte nakonec okna? Musíš se pochlubit :-) Doufám že uvidíme něco na blogu!

      Vymazat
  4. Tak to je parádní a moc pěkný tip na ozdobu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám! Zase něco nového :-) jinak máme každoročně světýlka,nebo svícen

      Vymazat
  5. My už snad brzy začneme taky zdobit. Děkuji za tip - je to moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá krásně!! Já už se na výzdobu taky brzo chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super že jsem to ještě zvládla než všichni začnete :-)

      Vymazat
  7. Jednoduché, zato efektivní a krásné. Mít kočičku, úplně vidím, jak by se na těch kuličkách vyřádila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem něco podobného slyšela, ale tak třeba by byla sranda nakonec :-)

      Vymazat
  8. Vypadá to nádherně, skvělá inspirace. Mohla bych si vyrobit něco podobného.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to není těžké Marti, udelalo by mi to radost kdybych to někde viděla, to určitě ano :-)

      Vymazat
  9. moc pěkná výzdoba ♥ už se těším taky, až se do toho pustím:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to krásne! :) Ak si nájdem trošku času, určite by som to rada vyskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn zkusit něco nového a hlavně super relax, máš potom radost z vlastnoručního výtvoru který navíc vypadá úžasně

      Vymazat
  11. Tak to je opravdu moc pěkné! Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem z toho prostě unešená! :-D To je tak boží a až jednou budu bydlet ve svém, tak to rozhodně vyrobím! Fakt je to bomba, Jani! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuju, máš pravdu, že tě to pak víc baví, když to děláš pro sebe, pro pár nebo rodinu..

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to krásně moc se to povedlo :) Krásný článek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně aby posloužil, teď jsem doplnila o Vánoční stůl i s adventním věncem

      Vymazat
  15. Tak to vypadá báječně! Navíc na Vánoce miluju bílo-červenou kombinaci, moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílo červená má svoje kouzlo. Převážně tu mám bílou, aby mi připomínala chybějící sníh, ale červená tomu dodá ten pravý šmrnc

      Vymazat
  16. Upřímně to vypadá opravdu nádherně. A zvládne to snad každý. Děkuju za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, proto to dělám :-) až uvidím někde na Instagramu svůj # budu nejšťastnější :-)

      Vymazat
  17. Super, já mám taky radši tenhle typ výzdoby než věnce - podle mě vánoční věnce vypadají čím dál častěji jako neforemné bobíky, na které někdo naplácal moc stužek. A když si je tvořím sama, obvykle sáhnu vždy po sušených citrusech a šiškách, což sice nevypadá jako neforemný bobík, ale už se to taky okoukalo. Takže teď máme už třetím rokem taky cosi girlandovitého v oknech, pár barevných koulí a světýlek, co tomu dodávají atmosféru, a je to fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně se trendy v oblasti věnců mění, ted je in i drát obmotaný větvičkou, což se přiznám není úplně mé gusto. Kuchyňské okno tedy bylo pro nás tak trochu experiment, jak říkáš, ale i druhé jsme dekorovali pomocí svítících papírových hvězd v hodní části okna a spodek má krásný dřevěný svícen :-)

      Vymazat
  18. To je nádherná dekorace. Taky už mám ty věnce okoukaný, tak bych letos na Vánoce mohla něco takového taky zkusit. Já jsem do oken nic nedávala, protože nám jimi dost foukalo, tak by mi to pořád vlálo a nedrželo by to. Manžel ale konečně vyměnil těsnění u všech oken, tak si nechám letos na vánoční výzdobě obzvlášť záležet :-) .

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate