Natur aroma air spray Levandule od Saloos

prosince 02, 2020

 Natur aroma airspray

Vonný sprej do ovzduší od značky Saloos je skvělým prostředkem, jak doma navodit skvělou atmosféru, nebo v případě levandule, se uložit k příjemnému spánku, šlofíku, nebo relaxaci. Aromaterapie je jedním z nejstarších prostředků, jak dosáhnout zklidnění, nebo naopak u některých vůní získání energie. Spreje dezinfikují ovzduší a omezují pachy. Jedná se o 100% přírodní, esenciální oleje.

 Vůní máme širokou škálu. Vy však víte, že jsem velký milovník levandulového opojení v jakékoliv formě, a tak bylo rozhodnuto téměř okamžitě, že ve svém pokoji nejraději uvítám královnu mezi bylinkami, Levanduli💜
Aroma Levandule: Obecně patří mezi přírodní prostředky na bolesti hlavy, chmury a deprese. Dále také uklidňuje a je dobrým prostředkem k aromaterapii při špatném spánku. Její vůně je jemně větrová, velice specifická.


Aplikace/testování

Aplikace airspraye je velice jednoduchá. Stačí namířit do prostoru a stříknout. Doporučuji používat s rozvahou, jelikož vůně je velice silná, proto bych doporučila ze začátku pouze jeden střik (záleží samozřejmě i na velikosti místnosti). Jen se vyvarujte vdechnutí, stříknutí do očí, nebo požití. 

Hodnocení

Kromě levandulového spraye vlastním ještě spray Vánoční sen. Oba bych vám ráda vřele doporučila. Levandule se mi stává nezbytnou při špatném spaní, nebo jako prostředek k uklidnění a Vánoční sen budu konečně zase stříkat teď o vánocích. Jestli tuto vůni někde uvidíte, určitě si přičichněte. Je nenucená, prostě báječná (i partner si ji zamiloval). 

MŮJ TIP: Vánoční sen je skvělou variantou dárku pod stromeček.

 Koukněte na stránky →Saloos, kde je kompletní nabídka všech sedmi druhů sprejů.

Na závěr bych vám ráda ukázala, jak moc levandulová slečna jsem 😝💜
Tady máme pár z mých oblíbenců... Jací jsou ti vaši?

You Might Also Like

40 komentářů

  1. Žádné takové vonné spreje nepoužívám, ale vůni levandule mám celkem ráda. Ta vánoční vůně musí být opravdu fajn a dodá asi domovu tu pravou vánoční atmosféru :) Občas si ale doma zapálím vonnou svíčku, taky pěkně ovoní byt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, svíčky mají samy o sobě své kouzlo, hlavně po večerech když se setmí. Spreje ovšem využívám v jinou denní dobu, například při návštěvě přátel (vánoční) nebo při špatném spaní...

      Vymazat
  2. Tento jsem také měla a byl skvělý, levandule patří mezi nejoblíbenější, stejně tak jako značka Saloos :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou skvělí 😊 veškeré Levandulové závislosti mám právě od Saloos 😁

      Vymazat
  3. Když já tu levanduli vůbec nemusím, nevoní mi. Za to Saloos je skvělá značka. Mám doma několik produktů od nich, ale levanduli se vyhýbám. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, levanduli buď miluješ, nebo ji nesnášíš. Na druhou stranu mají i jiné vůně, které též, jsou TOP. Teď se zrovna hodí i ta vánoční :-)

      Vymazat
  4. Levandulová vůně mi nevadí jen u čerstvé levandule, jinak je to na mě moc hardcor :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, také miluji vůni čerstvé levandule, tato se jí dost podobá :-) ale četla jsem, že oblíbenost levandule se může v průběhu života měnit, takže třeba jen ještě není tvůj čas :-D

      Vymazat
  5. Výrobky od Saloosu mám ozkoušené, hlavně jiehc masážní olejíčky :D A musím říct, že toto je značka na, kterou jsem si orpavdu zvykla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíčky jsou nej! Já zrovna dodělávám masážní, takže to začínám pomalu oplakávat :-D navíc dochází i vonný olejíček. Když je člověk doma, mizí to všechno hrozně rychle

      Vymazat
  6. Moje máma je velkou milovnicí levandule, takže to šílenství chápu. :D Ta vůně je velice uklidňující. Já používám levandulový sprej z Avonu na polštáře a taky si ho nemůžu vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecné většinou slýchávám, že starší lidi ji mají radši než mladší. Je to docela zajímavá teorie. Každopádně levandule do postele prostě patří :-)

      Vymazat
  7. Ja milujem levaduľovú voňu. Ale spreje osobne nepoužívam.

    AUTUMN IN THE PARK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raději mám aroma olejíčky, ale sprej má zase jiný typ využití a je to rychlovka :-)

      Vymazat
  8. Vůni levandule mám ráda. I když vždycky to tak nebylo. Jako malá holka jsem ji moc ráda neměla. Sprej nepoužívám. Mám levanduli na zahradce, takže o její vůni ochuzená nejsem.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo kdo je z ní nadšený jako já :-) na zahrádce je úžasná, když zafouká vítr, jak se ta vůně line a jak se na ni krásně kouká, plná motýlů a včeliček...

      Vymazat
  9. Krásné tipy. :) Já mám doma levandulovou vodu i svíčky a přiznám se, že mi teda moc nevodí :D. Já miluji vůni čokolády, vanilky, skořice a kokosu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pro mě moc velká slaďárna, vanilku už vůbec. Ale třeba kokos v létě mám docela ráda, to je pravda :-) to je takovej kompromis :-)

      Vymazat
  10. Miluju levandulovou vůni a levanduli celkově :) tak nějak to ve mně navozuje uklidňující pocity :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  11. Boooože... Levandule to je moje.. miluji levandulovou vůni 😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už začínáme být ve většině 😁 levandule je kouzelná... Doporučuji navštívit levandulové pole 😉

      Vymazat
  12. Levandule je báječná - používám levandulovou vodu a také krém na ruce :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám vodu, krém na ruce, sprcháč, ale i masážní a aroma olejíčky 😊 jsem tím prostě proslulá 😁

      Vymazat
  13. Sprej mám taky, zkoušela jsem si ho stříkat na polštář před spaním, ale moc tu vůni nemusím, takže mi to dlouho nevydrželo, ale držela se tam dlouho, takže zkusím jinou vůni :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůní je opravdu velký výběr, momentálně zrovna stříkáme i Vánoční vůni a návštěva vždycky chválila :-)

      Vymazat
  14. díky za tip neznám určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Spreje používám jen tělové, ale Saloos mám ráda a věřím, že ten vánoční by mi určitě voněl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo vi, třeba ti ho přinese Ježíšek 😊 a pomůže vám k ještě milejší vánoční atmosféře

      Vymazat
  16. Jani, od Salusu používám už léta olej do aroma lamp Litsea cubeba. Ta mi voní nejvíc. Tyto spreje už jsem viděla, ale zatím nevyzkoušela.
    Přeji hezký adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten je hodně oblíbený, je to taková příjemná energická vůně, já mám třeba obecně ráda citrusy. Mandarinku, pomeranč apod...

      Vymazat
  17. tak tato levandulová řada od Saloos je moje nejoblíbenější a nejčastěji si kupuji jejich odličovač. Krásně voní! Aroma air spray jsem nezkoušela, což zkusím napravit :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač je super, sice teď testuji Bergamot, ale levandule je levandule 😊

      Vymazat
  18. Děkuji za skvělý tip. Já si sice zapaluji většinou aromalampu, ale tohle je fajn - taky mám ráda levanduli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková rychlovka, aroma lampa a svíčka je i takový hřejivý prvek, který dodá tu správnou atmosféru, ale ten sprej je u nas hlavně před spaním, do ložnice 😊

      Vymazat
  19. Sada vypadá fakt krásně, určitě se bude líbit všem milovnicím kosmetiky. I značku Saloos mám moc ráda, krásný tip! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, děkuji,v to jsem doufala 😊 já bych měla obrovskou radost 😊

      Vymazat
  20. Tak tohoto osvěžovače jsem si ještě nevšimla a vypadá skvěle! Vůni levandule miluji, takže po něm moc ráda mrknu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve vybraných prodejnách je určitě k dostání, určitý sortiment Saloos najdeš i v drogeriích a dárkových obchodech. Největší výběr ale určitě najdeš přímo na eshopu saloos 😊

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate