Velikonoční věnec

března 21, 2024

 Hezký den všem :-)

Nakonec se mi na Velikonoce podařilo vyrobit krom svícínku z předešlého příspěvku také věneček a jak jinak než opět ze skořápek. 

Chtěla jsem něco z materiálu, který mám doma. Něco v přírodním stylu.

Tvoření, které je jednoduché a také rychle hotové - dokud prcek spí :-D

Jak vidíte tak si z kartonu vystřihnete dvě kolečka, která slepíte a pak už jen lepíte nahodile skořápky, jak se vám líbí. Mezery nakonec zaplníte mechem a peříčky :-)








Jestli s věnečkem vyzdobíte stůl, někam ho opřete, nebo pověsíte na dveře je na vás. Nám teď zdobí venkovní dveře.

A o máte na dveřích vy?



You Might Also Like

12 komentářů

  1. Super nápad! :)
    Já na dveřích zatím nemám nic, ještě jsem ve sklepě nenašla krabici s velikonočními dekoracemi. Ale myslím, že do konce týdne bych na ně mohla narazit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko a než jsme se nadáli jsou Velikonoce ta tam... Doufám, že jsi to stihla! ☺️

      Vymazat
  2. to je roztomilé :) já mám na dveřích věnec jarní s tulipány :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí být krásný! Taky jsem předtím měla z proutí s tulipány

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně a také pořád přemýšlím, jaký věnec si na jaro pořídit na dveře, ale vzhledem k tomu, že Velikonoce jsou za pár dní, tak to asi nestihnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se mi právě líbí, že stačí jedny míchaný vajíčka k snídani, kousek kartonu a je to, rychlé a efektivní

      Vymazat
  4. Vyzerá nádherne, tiež by som si rada nejaký urobila, avšak nie som taká šikovná ako ty.
    Pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to nepotřebuješ být moc zručná, opravdu, je ne nebát 😌

      Vymazat
  5. Moc pěkný :) my máme z kočiček a mechu

    OdpovědětVymazat
  6. Naša mamka tiež vytvára vence doma zvyčajne na kruhy z polistiirénu alebo ich vyrába z prútia a potom dekoruje. Tento rok sa rozhodla nalepiť umelé kvety, slamu a vajíčka, ktoré akoby "tiekli" z malého vedierka, ktoré tam je tiež :)
    Chválim vašu (teba aj moju mamku) kreativitu a schopnosť vytvárať také úžasné dekorácie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, nemůžu než souhlasit, bez vedení maminek bysme určitě tak šikovné nebyly! Též dělávám na kupované kruhy, ale na ty bych tady potřebovala moc skořápek a už by to nesplnilo účel rychle, jednoduše a z toho co mám doma

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate