Celoroční věnec

května 28, 2024

 Mám tu pro vás tip na věnec, který si můžete zavěsit třeba na dveře, položit na poličku, nebo třeba darovat :-). Myslím, že postup výroby zde není nutný, jde spíš o inspiraci...

Jako materiál mi posloužil lišejník a sušené růže :-)


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Je krásne. Celoročný veniec sme doma ešte nerobili... evokuje vo mne skôr tie jarne, jesenne a zimné mesiace, neviem, či by som ho chcela mať aj v lete, možno keby tam boli iné kvety alebo viac farieb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v létě může působit trochu studeným dojmem, ale není problém jej sundat a vyměnit třeba za mušličkový... Hezký den

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí, že není ničím přeplácaný, je opravdu elegantní a krásný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to jeden z těch jednoduchých, něco jako mechový, navíc dozdobit se dá čímkoli

      Vymazat
  3. To je skutečně netradiční nápad a funguje naprosto perfektně. Opravdu nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji. Na lišejník jsem měla spadeno už dlouho ☺️

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate