Velikonoční tvoření

března 03, 2024

 Tento rok zatím není na Velikonoční tvoření moc prostoru a tak jsem se rozhodla pro jednu "ostřílenou" klasiku. Už nějaký ten rok se na sociálních sítích objevují jednoduché vajíčkové dekorace a teď tu pro vás jednu na ukázku mám i já.



Jedná se o jednoduchý a rychlý návod na který potřebujeme pouze:

  • Skořápky od vajíček (barva je na vás, můžete i kombinovat)
  • Řezané květiny (často se používá nevěstin závoj a ano, je to moc hezká varianta, která vám dlouho vydrží, použít, ale, můžete jakoukoli květinu)
  • Tavící pistoli
Já tu měla jen tři vajíčka a tak jsem dělala takovou "minivázičku". Vajíčka jsem odmastila/omyla. Skořápky jsem se pokusila oddělit v horní polovině, aby byl spodní kus co největší. Nakonec jsem slepila tavnou pistolí, naplnila vodou a naaranžovala květiny...

TIP: Pokud máte víc vajíček, můžete si udělat i věnec a to tak, že si vajíčka vyrovnáte podél kulaté formy na dort a následně je slepíte. I tato dekorace vypadá moc hezky, například uprostřed stolu


Na závěr i pár fotek našich velikonočních dekorací pro inspiraci :-)




Veselé Velikonoce přeje 

You Might Also Like

28 komentářů

  1. V jednoduchosti krása aneb moc pěkný a vkusný nápad.
    Já se dneska chystám na velikonoční pečení. Mám připravená dvě těsta na velikonoční linecké a na vel.sušenky.
    Velikonocům zdar )))))
    Hezkou neděli. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to zní naprosto skvěle. Já pořád přemýšlím, zda se pustit do mazance, ale ještě jsem ho nedělala, tak jsem k tomu taková obezřetná. 😊 Krásné Velikonoce přeji

      Vymazat
  2. Tak teda Jani, tohle je pecka. Naprosto jednoduché (tedy aby nekřápla skořápka lehce náročné :-D) a krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, šlo to docela dobře, nožem jsem praštila přímo na místo, kde jsem chtěla aby díra začínala a pak jen odloupla. Šlo to skoro samo

      Vymazat
  3. to je jednoduché a úžasné :) to bych zvládla i já :D zvolím ale umělou kytičku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to teda nikde neviděla. Ale vypadá to moc hezky, je to jednoduché a efektivní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sleduji tolik tvořících profilů na IG, že je možné, že byl ten největší boom tam. Každopádně mi tohle tvořeníčko přišlo rychlé a tak i pro většinu tvořílků (třeba těch ne tak zručných) i jednoduché

      Vymazat
  5. Já letos asi nic tvořit nebudu, budu mít asi jiné starosti :D. Ale krásná inspirace :).

    OdpovědětVymazat
  6. U mě jdou nějaké Velikonoce mimo. Neslavím je, takže výzdoba je taky nulová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je milujeme, prcek chodí už od jednoho roka 😊 je to moc pěkná tradice

      Vymazat
  7. Super dekorace, v jednoduchosti je krása ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný nápad s těmi minivázičkami, děkuji za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  9. roztomilé :) taky už mám doma Velikonoce, hehe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle rok vychází opravdu brzo takže se vůbec nedivím 😊

      Vymazat
  10. Jako vždy moc pěkné! <3 Díky za super tipy, které jsou jednoduché a vypadají krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já též děkuji za krásná slova chváli a budu se těšit u dalšího článku

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate