Vitamín C bioaktivní sérum od Saloos

února 02, 2024

 Tentokrát jsem měla možnost testovat toto "zázračné" vitamínové sérum a moc ráda bych vám teď sdělila své dojmy.


Bioaktivní sérum s vitamínem C a zároveň vitamínový Booster Raykami je vhodný zejména pro rozjasnění a sjednocení pleti.

Vitamín C?

Co si budeme povídat, teď v zimě potřebujeme doplnit vitamíny všichni, nejen vnitřně. Stejně tak, to potřebují i naše vlasy, či pokožka.
To, že je Vitamín C pro tělo nezbytný je známá věc. Doplňujeme ho zejména formou tabletek, někdo dokonce formou infuzí. V zimních měsících tělo oslabují nízké teploty i jejich střídání, virové infekce, nedostatek vitamínu D... Je prostě potřeba utužit svou imunitu, dodat tělu "šťávu", pokožce navrátit vitalitu a vlasům svou pevnost a lesk...

Co v séru najdeme?

Sérum navíc, kromě obří dávky vitamínu C posíleného boosterem raykami, umí rapidně redukovat pigmentové skvrny, proces stárnutí (způsobující UV záření), redukuje také tvorbu vrásek a dodává pleti pružnost. Aloe vera se jako vždy postará zejména o hydrataci a redukci ostatních "neduhů".

Použití/aplikace

Jak vidíte na fotce, má pokožka je v tomto období vysušená a bez života. Obličejová část má místy hrubší místa, je vybledlá a "unavená". Rty jsou často drsné, též po okrajích suché. Aplikace séra je velice jednoduchá, nanáší se pomocí kapátka. Krásně se roztírá a poměrně rychle se vstřebává. Pokud čekáte nějakou vůni, tak vás nepotěším, tu cítit nebudete. Ale vůbec ničemu to nevadí :-)
Používám jednou denně, jak se doporučuje a to večer na vyčištěnou pleť. Když jsem používala 2x bylo to na obličej už příliš a pokožka začala "panikařit" - tvořit pupínky :-) Dávka je ovšem tak velká, že jedno použití bohatě stačí.


Hodnocení 

Kdo mě zná, ví, že jsem hodně světlý typ. Po dobu používání, dostala pleť, jak vidíte na obrázku, svěží barvu i celkový vzhled. Na dotyk je o dost jemnější a to i na rizikových místech, které mám hrubší. Dokonce bych řekla, že i minimum pih, co jsem teď v zimě z léta měla vymizelo :-D Obličejová část je pružnější. 

Toto Céčko se mi osvědčilo a dělá mi radost. Po dobu používání se mi zatím netvoří pupínky, nemám žádná zarudnutí... Pokud se ptáte, zda bych ho doporučila, tak určitě ano. Všem věkovým kategoriím. A také jsem přesvědčena, že by bylo i luxusním dárkem přímo z přírody ♥

Otestovala pro vás 


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ahoj, od Saloosu mám nyní jílovou masku a jsem nadšená, proto koukám po dalších produktech. Díky moc za prima tip. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelený i bílý jíl je úžasný, ani novější červený není špatný 😊 jsem ráda, že se sérum zalíbilo 😊

      Vymazat
  2. Saloos je dobrá značka a ráda využívám její produkty.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip, teď, v zimě, to opravdu s tou pletí není žádná hitparáda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není Jani, musím souhlasit. Teď je potřeba každá vzpruha a vitamín 😊

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Není na co čekat! A hlavně, nikdy neni pozdě začít... 😊

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate