Vánoční dárky? Máme!

prosince 08, 2023

 Hned jak jsem ho viděla, věděla jsem, že to bude ten nejhezčí dárek pro ženy. Nádherný na pohled a ještě pohladí na duši.

Řeč je o tomto krásném setu, od přírodní kosmetiky, kterou, jak už všichni z mých stránek znáte, Saloos.


Tato krásná novinka se objevila před pár týdny a já měla tu čest ji hned otestovat.
V balíčku najdete několik olejíčků vhodných k té pravé zimní pohodě. 

🌟Veselé Vánoce  🌟 Kouzlo Vánoc 🌟Vánoční hvězda  🌟Mandarinka  🌟Borovice 

Mandarinku znám už z dřívějška. Je to sladký, citrusový tón, který navodí dobrou náladu a je vhodný pro děti.

Borovici musím říct, že jsem nikdy moc nemusela. Vlastně žádné "dřeviny", ale když jsem ji nalila do difuzéru, byla jsem moc mile překvapena jak svěží, větrová vůně to byla. Navíc dezinfikuje místnost.

TIP: BOROVICE 
Když zavřete oči, připadáte si jako v lese...

Vánoční vůně jsou velice specifické, každá je jiná, některá sladší, s vůní cukroví, další naopak vůbec. Jsem přesvědčena, že každý z vás si zde najde "tu svou".

Esence jsou vhodné jak do aroma lampy, tak do difuzéru, nebo mlhovače. Pokud chcete začít s aromaterapií, rozhodně doporučuji difuzér, který vám zároveň zvlhčí prostředí. Hodně z vás, ale stále používá aromalampy, protože zapálená svíčka má prostě své kouzlo...

Za poslední dobu jsem se nesetkala s tak hezkým provedením obalu. Nádherný vánoční dizajn, krásná sváteční záležitost. Jestli vám ještě chybí nějaký ten dáreček, rozhodně doporučuji tento...

A pokud chcete obdarovat nějakou maminku co má doma aspoň jednoho prcka (nejen o vánocích), můžete darovat i sadu pro děti, která obsahuje : Pro andílky, Pro děti, Levandule, BIO Eukalyptus radiata, Červený pomeranč ♥
Najdete ji ZDE

Druhý dárek, zcela jistě potěší pány. Manžele, tatínky, dědečky, brášky a nebo třeba synáčky 

Kufřík s luxusními omáčkami WANTED od Frujo

Kolekce vynikajících omáček zaujme kdejaký mlsný jazýček. Vtipně zabalené, v krabici ve tvaru kufříku z Divokého západu, najdete omáčky jako:

  • Rudy Relish (okurkový relish)
  • Sam Sweet and sour (sladkokyselá omáčka)
  • Ben Barbecue (barbecue)
  • Chris Cranbery (brusinka)
  • Carin Curry (curry omáčka)
Omáčky jsem pro vás testovala minulý měsíc.
Pokud vás zajímá jak mi chutnalo, koukněte na článek ZDE. V kufříku, ale najdete i 3 zcela nové omáčky a to:
  • Miguel Mexico (pálivá Mexico omáčka)
  • Tony Tomato (kečup)
  • Moe Mustard and honey (hořčice s medem)
Musím se přiznat, že jsem ihned po vybalení byla zvědavá a vyzkoušela Mexickou omáčku s obsahem Jalapeno papriček a teda fakt mi chutnala! (Jasně, že mě pak pálila celá pusa, ale třeba s nachos musí být perfektní). Tony Tomato je prostě sázka na jistotu, takže tady si pochutnáte na sladkém kečupu, který využijete k čemukoliv. No a Moe Mustard nd honey? Kdo by řekl, že si člověk pochutná na samotné hořčici... V první vlně cítíte plnotučnou hořčici, v druhé se dostaví nasládlá chuť medu. Dle mého se jedná o opravdovou delikatesu. 
Co nesmím zapomenout zmínit? Omáčky jsou bez umělých sladidel a barviv a také bez glutamátu sodného! A samozřejmě vyrobené v České republice. Praktické je i balení v plastové lahvičce, která má pevné zavírání, u kterého se nemusíte bát nečekaného otevření, třeba při cestě na grilovačku :-)

Tak co myslíte, budou to Vaše vánoční dárky?










You Might Also Like

14 komentářů

  1. ten kufřík s omáčkami by mohl být super dárek pro bratra :) rád v létě dělá grilovačky, tak by to mohl využít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě a nejlepší na tom je, že to můžeš dát jak mladším tak starším 😊

      Vymazat
  2. Já už mám všechny dárky pokoupené :) Ale dárkové balení jsou to moc krásná.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, určitě budou v prodeji i po Vánocích 😊 věřím, že jsi vybrala samé dobré kousky

      Vymazat
  3. Janino, ty omáčky vypadají zajímavě, manžel v létě griluje celkem často, to je dobrý tip na dárek k narozeninám, má je v srpnu...
    Saloos olejíčky, speciálně ty vánoční mám moc ráda. Ta sada je krásná!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to úplně stejné, vlastně všechny chlapy co máme v rodině najdeme nejraději u grilu. A olejícky? To je klasa!

      Vymazat
  4. Já už dárky mám :). Jinak hezké tipy :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jani přeju Ti hezké Vánoce a všechno nejlepši v novém roce, hodně zdraví. Prima tipy na dárky, ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji, též přeji, dodatečně aspoň úspěšné vkročení do roku 2024

      Vymazat
  6. Hezké tipy , tak třeba za rok))))
    Krásné Vánoce❤️
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Wanted je osvědčený dárek a nejen pro obdarovaného :D mně nejvíce chutná sladkokyselá omáčka
    P. S. šťastný nový rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tak nemá chybu! Jsem ráda, že tu mám i nějaké ty gurmany!

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate