DIY Výroba papírových hvězdiček

listopadu 29, 2023

 Ještě jedno tvoření z mého recyklačního okénka. Tvoření opět z ruliček od papíru...

Video ve vyšší kvalitě najdete na mém instagramu.










You Might Also Like

12 komentářů

  1. To je krásný typ! Já sama jsem o Vánocích vždycky nejkreativnější :D V tomhle si tenhle čas v roce užívám. Letos dělám přáníčka, mýdla, svíčky a uvidíme, co dalšího mi padne pod ruku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee a uvidíme něco z toho? Všechno by mě moc zajímalo, hlavně ty svíčky, zda máš třeba nějaké vychytávky, která neznám 😊 krásný víkend

      Vymazat
  2. Bonito blog, saludos desde el norte de España.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nápad. Hezkou adventní neděli přeji.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a též přeji krásný nadcházející adventní neděli

      Vymazat
  4. Janino, ty hvězdičky jsou opravdu moc hezké! Dostala jsem chuť je vyzkoušet...
    Děkuji za inspiraci a přeji hezký adventní večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché a rychlé, určitě doporučuji vyzkoušet... Když to nedopadne, tak se nic nestane

      Vymazat
  5. Příští rok se chystám na Vánoce zase něco vyrábět. Doufám, že syn mi to tentokrát umožní. :D A tohle je pěkný nápad. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate