Jak vyrobit adventní kalendář

listopadu 14, 2023

Návod na výrobu adventního kalendáře z toho, co máte doma, přesněji z ruliček od toaletního papíru. To se vám dnes pokusím přiblížit.

Jedná se o trochu náročnější práci, proto jsem zařadila do kategorie těžké.

Obtížnost: těžké 

Co potřebujeme:

  • Nejméně 24 kusů ruliček od toaletního papíru
  • Tavnou pistoli
  • Barevné papíry (ideálně zelené a hnědé)
  • 24 odměn (dle svého uvážení a vhodnosti pro obdarovaného)
  • Čísla 1-24. Já ty své zakoupila v KIK, můžete si je klidně i vyrobit z papíru a nalepit.


Co použít jako odměny?

Chlapeček: autíčka, mašinky, zvířátka, cukrátka, vitamínky, šumivé tabletky do koupele, pastelky, pro větší i gumy, postavičky, různé komplementy do lega, modelínu...

Holčička: ozdoby do vlasů, "parádu" - náramky, náušnice, řetízky, šumivky do koupele, zvířátka, cukrovinky, vitamínky, pastelky, gumy, postavičky,nebo komplementy do lega, modelínu...

Kalendář můžete samozřejmě udělat i příteli, manželovi, sestře, kamarádce...

Pamatujte, musí se to vejít do ruličky od papíru 😉

Postup

Nejdříve si poskládáme ruličky do tvaru stromku tak, jak se nám to líbí. Následně je přilepíme k sobě tavnou pistolí. Po zaschnutí podlepíme nejprve zadní stranu stromečku. (Obkreslete si stromeček na barevný papír a ustřihněte ho o cca centimetr delší. Přebývající kraje totiž přilepíte k ruličkám.) Viz. obrázek

Naskládáme dovnitř odměny a můžeme stromeček "položit". Teď nalepíme papír zepředu na horní část. Postupujeme stejně jako u zadní části.

Vystřihněte si proužek opět z barevného papíru, který nalepíte po obvodu, abyste zakryli strany ruliček, kde máte ohnuté kraje ze zadního i předního papíru. Já už neměla zelený papír, tak jsem použila přírodní a nastříkala ho na zeleno pomocí zeleného spreje od @pinty plus.

Teď nalepte z přední strany čísla a dozdobte dle libosti. Třeba světelným řetězem, hvězdičkou apod.

TIP: Pokud chcete použít rozměrově trochu větší odměnu, slepte dvě ruličky k sobě a prostředek rozřízněte. Musíte to však udělat až po slepení všech ruliček k sobě a úplně na konci. (Proto se u mě dopočítáte 25 ruliček)

Posledním krokem je naříznutí ideálně kobercovým nožem. Přepulte veprostřed čárkovaným řezem nálepky s čísli, aby se vám pak do políček dobře dostávalo.

TADÁ

Pokud by vám bylo cokoli nejasné, určitě pište, otázky ráda zodpovím.

    Návod pro vás vytvořila 







You Might Also Like

16 komentářů

  1. Janino, je parádní a jsi připravená! Kdysi jsme dětem ušila pytlíčky a na každý vyšila číslo. Teď už tenhle kalendář čeká na první vnouče (snad se dočkáme já i on :o))
    Tuhle radost jsem si ale neodepřela, i když jsou děti dávno dospělé... Vždycky mě potěší, když mi dcera řekne, že jí čokoládička po pětihodinovém jednání zachránila život :o)
    Užívej si tyhle radosti! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se šicím strojem moc kamarádka nejsem, ikdyž bych to často uvítala 😊. Kdysi jsem někde viděla návod a pořád si říkala, že ho časem pro své děti vyrobím, tak čas konečně nastal. To je krásně Helenko, to je to co člověku vždycky udělá radost. Snad ji bude mít i můj prcek

      Vymazat
  2. To je skvělý nápad. Jsi šikovná, Jani. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikol, dalo to zabrat, ale jsem ráda, že je na světě

      Vymazat
  3. Moc pěkné, taky jsme měli takovýhle pro děti ve škole :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se, až uvidím prcka rozbalovat... Mít na to víc dětí musí být dárek i pro tebe 😊

      Vymazat
  4. Skvělý nápad! Já letos dostala od manžela od Kinder :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tady máme dva cokoladickove pro rodiče, jen jsou z Ikei, sladkého není nikdy dost

      Vymazat
  5. to vypadá hezky :) tak třeba příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je hezký. By mě ani nenapadlo, co všechno se dá vyrobit z ruličky od toaletního papíru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, plánují ještě další návody. V jednom z nich se též tvoří z ruliček, jen uvidím, kolik toho do Vánoc stihnu 😊

      Vymazat
  7. Ty jsi taková šikulka! :) Máš to krásné, kam na takové nápady chodíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já ti ani nevím, pravdou je, že sledují hodně lidí, hodně se inspiruji a třeba při sledování nějakých tutoriálů nápad přijde sám. Někdy se i nechávám inspirovat, ne vždy je všechno z mé hlavy. Hezký den Leníku

      Vymazat
  8. Tyhle domácí adventní kalendáře mi přijdou jako krásný dárek nejen pro děti. Celkem zvažuji, že bych příští rok něco podobného vyrobila pro přítele, má narozeniny na přelomu listopadu a prosince, tak se to nabízí rovnou i k narozeninám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako super nápad! Taky jsem mu jednou udělala kalendář, byl z losů 😁

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate