Frujo - svět chutí

listopadu 11, 2023

 Krásný den všem, 

po nějaké době mám možnost vám díky spolupráci představit do té doby pro naši rodinu neznámou firmu FRUJO.

Kdo, nebo co, je FRUJO?

Zabývá se požitkem z chuti kvalitního ovoce a zeleniny. Český výrobce z jižní Moravy pro vás připravuje poctivé dobroty jako omáčky, sirupy, vitaminové nápoje, ledové tříště, nebo třeba dezertní polevy a to více jak třicet let.

Hned z kraje bych vám určitě doporučila kouknout na vymazlený Instagram FRUJO.CZ, kde se dozvíte spousta zajímavostí a prohlédnete si zajímavé produkty, tak jako jsem to udělala já :-). A co jsem vyzkoušela?

Jako první bych vám ráda představila SIRUPY (celá nabídka TADY)


Sirup okurka

Z tohoto sirupu vznikne svěží, lehký nápoj, vhodný pro každodenní pití. Já si ho oblíbila zejména jako pití ke svým sportovním aktivitám, maminka, která si část odlila ho popíjí v práci. Řekla bych, že je ideální zejména pro ty, co mají rádi například vodu s citrónem. Slazeny jsou třtinovým cukrem a samozřejmě bez konzervantů. Téměř celé  Sirupy jsou k dostání v 750 ml, nebo větší...
TIP: Máte rádi Gin s tonikem? Přidej do něj kapku okurkového sirupy a objev skvělou chuť


Sirup jablko se skořicí

Tak na tento sirup jsem se moc těšila. Miluju kombinaci jablka a skořice! Ať už v zimním nápoji, nebo jako typické vánoční aroma u nás doma. Tento sirup dopomůže k obojímu ♥. Dá se totiž připravit i formou horkého nápoje, který teď v prvních chladných dnech velmi oceníte, tak jako šťáva, kterou můžete popíjet třeba v práci, kdykoli během dne. Za nás největším benefitem, je, jak jsem již zmiňovala, to úžasné aroma, které se vám line domácností, když si připravujete horký nápoj... Ačkoliv jsem se kombinaci jablka a skořice trochu bála dát Toníkovi,  skořici zatím ve svých 2,5 letech nezkoušel, nakonec přece jen ochutnal a šťávičku miluje :-). Sirup je opět k dostání  v 750 ml, slazen třtinovým cukrem a obsahuje 60% ovoce! 
TIP: Pokud doma používáte javorový sirup, zkuste jej vyměnit za tento jablečno-skořicový a přelít si s ním třeba palačinky...


Omáčky
Na vyzkoušení naše rodinka dostala 5 omáček  WANTED různých chutí, barev a druhů použití. Pro první ochutnání jsme připravili masový špíz se zeleninou. Celá nabídka TADY 
Vezměme to zleva :-).


WANTED Ben Barbecue: Barbecue

Omáčka perfektní na grilování a pečení. Pokud jste milovníky Barbecue chuti omáček, tak je pro vás ta pravá. Kouřová, jemně nasládlá chuť  bez konzervantů a  barviv je skvělou přílohou ke kuřecím paličkám, nebo steaku. Nikdy s ní nic nezkazíte a nám moc chutná :-)

WANTED Rudy Relish: Okurkový relish

Tak tahle omáčka na nás fakt udělala dojem! Milujeme ji všichni, včetně naší gurmánské babičky. Americká omáčka z křupavých nakládaček je skvělá sama o sobě. Skvěle se hodí na burgery i hotdogy, ale nás okouzlila i jako dip k masové klobáse, nebo kuřecím kouskům. Naprosto jedinečná a nezaměnitelná chuť. Kdo nezná, neví o co přichází!

WANTED Carin Curry: Curry

Jestli patříte mezi milovníky chutě curry koření, mám tu pro vás jednu skvělou omáčku. Lehce orientální chuť omáčky s přidaným ananasem vám trochu připomene indickou kuchyni a zároveň skvěle ochutí maso samotné i jeho směs. Perfektně vynikla i s grilovanou zeleninou. Určitě máme v plánu ji vyzkoušet i jako dip k sýrovému talíři.

WANTED Sam Sweet and Sour: Sladkokyselá

Omáčka oblíbená zejména u maminky, (já ji dávám všude a na všechno, zrovna dnes jsem trochu přidala do směsy na čínu a byla boží!) a taky u dědečka, který ji automaticky dává na všechno kde je maso :-D Oblibu má u celé rodiny. Já bych ji nazvala takovou univerzální, jemně pikantní omáčkou, kterou by měl mít doma každý, navíc s celoročním využitím. 
TIP: Zkuste ji s rybou!

WANTED Chris Cranberry: Brusinka

Poslední omáčka je takovou naší brusinkovou, sýrovou hvězdou. Manžel miluje sýry a rád si nějakým zajímavým zpestří  večer, no a k takovému sýrovému talíři prostě patří brusinková omáčka. Doteď jsme kupovali omáčku v Ikee, ale tahle je lepší ♥. Hlavně ke grilovanému hermelínu... Tuhle omáčku taky moc ráda dávám i jako dip prckovi. Ten jede brusinky ve všech podobách ve velkém (a že tady ty brusinky fakt vidíte) :-)


Posledním speciálním produktem od FRUJO je 

After: Hangover water

Jedná se o speciální nápoj k doplnění minerálů, vitamínů a hlavně energie. A to nejen díky přidanému hroznovému cukru. Obsahuje velkou skupinu vitamínů B, selen, zinek, vitamín E, hořčík a draslík. Parádní je pro takzvaná "opilcova rána", nebo po krušné noci, kdy (nedej bože) musíte ráno fungovat :-D. Pokud třeba víte, že vás čeká velká oslava, či rozlučka se svobodou, můžete polovinu nápoje vypít už před "akcí" a zbytek si dopít po jejím skončení..
Já jako maminka na mateřské už takové noci moc nezažívám, tak jsem se rozhodla nápoj využít po cvičení. I tady se vám bude hodit. 
Musím říct, že díky nedostatku spánku, (hodně vstáváme k prckovi) mám neustále pocit únavy a jsem schopna jít klidně v osm večer spát. Ráno po cvičení jsem si nápoj dala...Chutnal jako "ionťák" s nádechem citrusů. Za celý den jsem ani jednou nezívala, neusínala na gauči, ani se necítila slabě, či unaveně. 
TIP: Nápoj ráda doporučím i každé mamince, která zrovna nekojí, protože tenhle pocit, kdy si připadáte, že máte energie na rozdávání, je k nezaplacení...



Moc bych chtěla poděkovat firmě FRUJO.cz za barterovou spolupráci. Ochutnali jsme spoustu dobrot, které už u nás nesmí chybět. 

A co vy, mí milí sledující? Co nejvíc oslovilo vás? Byl to sirup pro přípravu horkého skořicovo. jablečného nápoje, nebo zajímavý okurkový relish? Dejte mi to vědět do komentáře :-)

U dalšího článku se bude těšit 



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jani, mě zaujaly ty omáčky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, opravdu jsou vynikající, obzvlášť skvělá je ta "okurková"
      Taky přeji krásný víkend

      Vymazat
  2. Nakoukla jsem a musím říct, že po výplatě budu muset udělat nájezd na e-shop. Tolik dobrot!!! A za fajn ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, je toho spoustu co vybrat. A jak říkáš, fajn ceny

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsou super, všechny "WANTED" jsou povedené. Manžel si pochvaluje úplně všechny. Dokonce už je máme vyndané na lince protože je dává do všeho 🤣

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate