Výroba dekorativních houbiček

října 25, 2023

 Jednoduché video s DIY návodem na tvoření houbiček je zde. Pokud byste rádi lepší kvalitu, přidejte si můj profil i na Instagramu :-)





You Might Also Like

16 komentářů

  1. to je fakt krásné :) a vypadá to i jednoduše :) akorát bych si musela zjistit, kde se dá koupit sádra, ale jinak... paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že v každém hobby marketu, i některých drogeriích, nejsem si jistá, zda ji manžel nekupoval dokonce ve velkém Tescu

      Vymazat
  2. No to je krásný, to se mi hodně líbí! Skvělý nápad! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, malá radost, udělá radost i když ji daruješ 😊

      Vymazat
  3. Návod jsem viděla u Tebe na instagramu a je to pecka! Hrozně se mi to líbí, je to jednoduché a část "požírání toffifee" si hodlám náramně užít :DD Už se těším, až zápichy mi budou zdobit truhlíky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tvořilko, to mě moc těší :-) Jsem ráda, že se vídáme i na IG :-) Doufám, že houbičky uvidím :-)

      Vymazat
  4. Tak to je parádní návod. To by mě vůbec nenapadlo :) Krásná dekorace.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduché a velmi pěkné! Super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Peťo díky, věřím, že si najde své příznivce

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate