Jak uchovat vzpomínky?

září 28, 2023

 Se začátkem podzimu přichází otázka, jak zachovat vzpomínky na léto? Jak to udělat zajímavě? Nevšedně? Tak, aby bylo tohle léto pořád s vámi? 

Ráda bych vám v tomto článku představila tip na uchování drobností z dovolené, či výletu, včetně okamžiků. Určitě to jde formou fotek. (Fotky, fotoknihy a jiné fotoprodukty navíc můžete objednávat u Empik foto s mou slevou, proklik na liště vpravo). Nemusí jít jen o letní zážitky, ale třeba i vzpomínky na určité události. Žádost o ruku, narození miminka, oslava jubilea... Věřím, že by rámeček byl i zajímavým, nevšedním a určitě i nečekaným dárkem.

Co můžeme použít? Uchovat? 

Z dovolené si můžete dovézt vzorky písku, mušle, kamínky, já tam mám třeba i kraba :⁠-⁠) Rámeček doplňte fotečkou, nezapomeňte nějak zakomponovat kde a kdy jste cestu podnikli...

Fotorámeček jinak

Obtížnost: Lehké

Co potřebujeme:

Fotorámeček z vnitřním prostorem z IKEA

Všechny drobnosti z dovolené/výletu/akce, které si chcete uchovat

Tavnou pistoli

Všechny věci co hodláte použít, si zkuste rozmístit do rámečku a predpřipravte tak, jak budete později lepit, nebo připevňovat. Myslete na to, že se s rámečkem bude hýbat, proto je dobré vše co jde přilepit, ideálně tavkou. Když použijete písek, budete muset přilepit i zadní stranu, aby vám "neutíkal", popřípadě z druhé strany zalepit kobercovou páskou.

A tady už přidávám fotky mých dvou rámečků z dovolené u moře. Určitě poznáte kde jsme byli... 



P.S. Toto místo má pro nás zvláštní hodnotu, protože jsme se tady zasnoubili. Od té doby jsem se rozhodla zvěčňovat všechny dovolené u moře, jako naši takovou malou, osobní tradici, takže zatím Řecko doplnilo jen Bulharsko.

Pokud by vás zaujalo tvoření rámečku, ale rádi byste zachovali vzpomínku třeba na svatbu, tady můžete použít třeba sušenou korzáž, maketu prstýnků, podvazek, nebo nějaký dáreček, který jste možná dostali pro štěstí... Všechno co se chystáte tvořit je osobní a proto záleží opravdu jen na vás co k němu použijete, protože jen vy víte, jakou má každý předmět citovou hodnotu.

   Tak co říkáte? Jdete tvořit? 
   Návod pro vás připravila 


You Might Also Like

26 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Je to jednoduché a troufám si říct i pěkné 😊 děkuji za chválu

      Vymazat
  2. Skvělý nápad s fotorámečkem a uchováním vzpomínek z cest. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miriam, byla to improvizace, která se vydařila,tak proč se o ní nepodělit se všemi

      Vymazat
  3. to je hezké :) fotky vyvolávám ráda, ale zavírám je do alb :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky hodně fotek vyvoláváme, děláme fotoknihy, hrnečky, teď třeba leporelo, ale tohle máme na očích pořád

      Vymazat
  4. Obrázky jako vzpomínka jsou hezké, měnit se mohou třeba každý rok. Také jsem si z dovolené vozila kamínky, mušle a třeba i kousky vyplaveného dřeva, na tvoření se hodí cokoliv. Měj se, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, na tvoření se hodí cokoliv q to je na tom to nejhezčí a možná i proto mě to tolik baví 😊

      Vymazat
  5. Janino, tleskám! Skvěle zakonzervované krásné vzpomínky! Moc se mi tvé rámečky líbí! Ať vám hezky přibývají.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za chválu i krásný komentář. Doufám, že už v dalším roce vznikne nějaký nový ...

      Vymazat
  6. Super návod. Já vyvolávání fotek miluju. Už se těším na podzimní večery, kdy si pořádně sednu k scrapbookingu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Je to boží! Jen já na takové vyrábění moc nejsem, jsem na to moc líná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já jedu buď klasické album, nebo nám s přítelem tvořím naší vlastní kroniku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i alba máme, dokonce teď dvě rozdělané :-) a kroniku už pár let píšeme Vánoční ♥

      Vymazat
  9. To je pěkné! Moc se mi líbí nápad rámečku s prostorem, netušila jsem, že se něco podobného vyrábí, a přitom je to úplně geniální. Tak teď už jen jet někam na dovolenou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dovolenou, nebo za nějakým nevšedním, či "cenným" zážitkem. Možností je spousty...

      Vymazat
  10. Tyhle hluboké rámečky mám moc ráda, hodně jsem je využívala i jako dárek pro novomanžele, nebo k narození děťátka :D Dá se s nimi kouzlit opravdu perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jako já! :) vždycky se hodí mít nějaký doma no ne?

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate