Videonávod na renovaci staré vázičky

srpna 18, 2023

 Jedno krátké video vám poradí jak vdechnout nový život vázičce pomocí barev Pintyplus :-)



You Might Also Like

24 komentářů

  1. No to je moc pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky mě fascinuje, jak jednoduše jdou některý krásný věci udělat. Pro mě je to skoro jako kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, byla to taková velká improvizace

    OdpovědětVymazat
  4. Jani přišla jsem Ti poděkovat za návštěvu na mém blogu. Renovace se Ti povedla, váze to v novém kabátku sluší. I já ráda používám spreje na různé recyklace a tvoření. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji i za tvou návštěvu. Našla jsem i tvůj krásný IG profil, který prostě musím sledovat! Krásné září přeji

      Vymazat
  5. Upcyklace je boží 😍 jednoduché a velmi efektivní! Mco se mi líbí, jak střídáš videopostupy s klasickými psanými návody 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, hodně záleží zda se jedná o spolupráci, popřípadě na jejich podmínkách. Video je pro čtenáře příjemnější, ale zase pracnější na tvoření

      Vymazat
  6. To je skvělý nápad! Máš šikovné ručičky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta se ti povedla. Její nová verze se mi líbí mnohem víc :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda, váza je hned jako nová a vypadá mnohem líp jak před renovací :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, to je skvělý nápad. Jednoduchý, ale fakt paráda. Díky za návštěvu mého blogu. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a není zač, ráda se inspirují a počtu si pár řádků Evi

      Vymazat
  10. Děkuji za návštěvu mého blogu a prohlédla jsem si video s vázičkou. Je to zajímavé a určitě dobrý tip. Měla jsem několik váz (a nejen to) po pratetách i po mamince a dala jsem to do muzea. Tam je to správné místo.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate