Recenze: Rosalinová voda od Saloos

srpna 07, 2023

 Krásný den :-)

Dnešním recenzovaným produktem bude

Rosalinová 100% přírodní voda 
a čistící přírodní pleťové tonikum

Jedná se o květinovou vodu, vhodnou zejména pro mladou, mastnější pleť. Použít ji můžete jak na obličej a vlasy, tak i na celé tělo. Je skvělým osvěžením v létě a S.O.S. pomocníkem po celý rok. Získává se ze vzácného druhu australského čajovníku (znám pro své hojivé a protizánětlivé účinky)

Použití/Aplikace

Jak jsem již psala výše, použít ji můžete na celé tělo. Nejlepší využití, je z mého pohledu hlavně na obličej. V teplých, dlouhých dnech je osvěžení květinovou vodou "darem od boha". 
TIP: Pokud víte, že se v novodobých tropech, chystáte na celý den ven,(nebo máte prostě v práci šílený vedro) můžete ji na nějakou dobu dát zchladit do lednice. 
Co se týče účinku, hodí se pro pleť se sklonem k akné, nebo pokud máte určitá místa, kde se pravidelně objevují pupínky, je pro vás též dobrou volbou. Výborná je pro vás, co nosíte například roušku v zaměstnání, nebo částečně zakrytý obličej. Tehdy (za korony) jsem měla pod rouškou každou chvilku nějaké ty neduhy a stačilo jednou, dvakrát postříkat a pupínky se doléčily a další den byl pokoj. Použít ji můžete po celý den, kolikrát chcete. 

Hodnocení

Rosalina je mou oblíbenou květinovou vodou. Pleť mi stále drží v kondici a jak by se objevilo nějaké to zarudnutí, rychle s ním zatočí. Navíc, krásně a svěže voní. Když jedeme na pár dní mimo domov, vždycky si ji přibalím do batůžku. Pokus se vám i třeba jen někdy začně "klubat" nějaký ten pupínke, voda z australského čajovníku je skvělou první volbou. Opravdu s každým zánětem zatočí spolehlivě a hlavně rychle...
Zakoupit ji můžete na stránkách Saloos, stejně jako dalších deset druhů květinových vod ♥


*Barter, dlouhodobá spolupráce s přírodní kosmetikou Saloos

Recenzi pro vás připravila 


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Květinové vody mám ráda, používám ale ty od Purity Vision :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že máme každá svou oblíbenou značku a věřím že Purity má též skvělé produkty

      Vymazat
  2. Znám různé vody od Purity Vision, o této od Saloos jsem neslyšela :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych že Neroli ani není lidem tak známá, ne každý ví, co si pod názvem představit 😊

      Vymazat
  3. O této vodě jsem neslyšela, ale rozhodně mě zaujala. Začaly se mi dělat pupínky a zatím nevím, co s těma malýma mrchama mám dělat :D Dřív se mi nikdy nedělaly.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Často za to můžou hormony, ale mám opravdu vyzkoušené, že s nimi vodička zatočí jak nic...

      Vymazat
  4. Mám ráda tyto vody, kupuji je pořád dokola a zkouším různé značky :-) tento jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mohu jen doporučit, žádná nezklamala, navíc 100% přírodní, co víc si přát

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate