Vyrábíme dárek nejen pro učitelky

června 16, 2023

 Ahoj všem, 

přínáším vám jeden video návod, který jsem právě vložila i na svůj Instagram. Jedná se o dřevěnou krabičku, která je vhodná například na fotečky, přáníčka, či peníze. Moc hezky bude vypadat i pokud ji mimo dárečku naplníte třeba sušenou růží, čí levandulí :-)


Obtížnost : Snadné

Co potřebujete?

  • dřevěnou krabičku (použila jsem od doutníků)
  • ubrousky s oblíbeným motivem
  • nůžky, štětec
  • Herkules tekuté lepidlo
  • barvu ve spreji (použila jsem Pinty Plus)
  • pokud chcete, můžete použít i akrylové barvy, nebo barevné spreje na dozdobení


Přeji příjemné a odpočinkové tvoření




You Might Also Like

18 komentářů

  1. Vypadá to snadno. Já bych určitě polepila více sebe než samotnou krabičku, ale výsledek je parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to opravdu moc těžké není, taky je to fajn způsob jak zrenovova nějaký předmět, který se na první pohled zdá "obyčejný"

      Vymazat
  2. Krásný! A jako učitelka takový projekt obrovsky schvaluju :-) Každý projev vděčnosti je ohromně naplňující a nabíjející, od zářících očí přes výkřiky "vy jste skvělá!" až po drobné dárky. Vedle mě tady zrovna sedí kaktusík od jedné studentky a já, ač kaktusy nijak nemiluju, se malinko dojmu pokaždé, když mi na něj padne oko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuju za krásná slova. Zrovna nedávno mi jedna učitelka blog chválila, prý i využila pár návodů! Musím říct, že to je zase pro mě ta nejkrásnější odměna ♥ Když se o blogu sem tam zmíníte, vůbec se nebudu zlobit :-)

      Vymazat
  3. Upcyklace je super :D A líbí se mi, že toto je opravdu univerzální dárek, že potěší každého a má milion způsobů využití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Nejdřív se mi krabička líbila na nějaké podomácku dělané přáníčko (je od doutníků, tak je uzoučká), s květy kolem, nebo nějakou drobností, ale jak jsem ji tu měla vedle sebe, přicházela jsem na stále nové a nové využití :-) (šperky, čaje, staré dopisy...) Miluju tu naši lidskou představivost!

      Vymazat
  4. Moc krásné! S ubrousky jsem dělala naposledy na táboře, lepili jsme je na kachlíky. Vypadalo to pak taky moc hezky. Děkuji za tip ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A právě proto jsem se rozhodla tuhle "starou" ale pořád si myslím, že velmi pěknou metodu zdobení oprášit a něco s její pomocí vyrobit :-)

      Vymazat
  5. To je skvělý nápad a skvěle to vypadá! :-) Vůbec bych nepoznala, že je to z ubrousku :-) Šikulka, Jani.

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad a povedlo se, moc pěkné :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Pane jo, moc pěkný! Vypadá to opravdu krásně a určitě udělá velkou radost.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate