Tvoření s barvami Pintyplus

září 27, 2022

Ráda bych se s vámi podělila o jeden krásný podvečerní zážitek z workshopu v režii Bonami a Pintyplus.

Pár blogerek, skvělá dvojice z Pintyplus a Iva z Bonami. Ti všichni se postarali o skvělou atmosféru v prostorách útulné dílničky Bulmex, doprovázenou sklenkou prosecca a drobným pohoštěním.

V úvodu nás čekalo krátké proškolení v rámci sprejových barev Pintyplus. Poznaly jsme jejich druhy, možnosti použití a nakonec nejlepší část, a to tvoření s jejich pomocí. Bonami nám poskytlo spoustu skvělých materiálů/výrobků, které jsme si ve finální fázi mohly odvézt domů. K dispozici byl například stoleček, vázička, svícínky, nebo třeba jak jsem vybrala já, stoličku. 

Barvy Pintyplus

Vyzkoušely jsme si, jak se pracuje se s barvami z kolekce Home. Barvy základové, tedy spíše pro domácí použití a naopak také barvy křídové, s všestranným použitím a možností kreativního dotvoření. (Míchání barev, ďupkání houbičkou, tvoření různých vzorů, nebo třeba úplného smazání barvy v určitých místech.)


V jejich sortimentu najdete, jak barvy matné, pastelové, tak i lesklé. Pokud například víte, že na Vánoční dekorace budete tvořit se zlatou, či bílou barvou, vyzkoušejte právě Pintyplus barvy. Manipulace je opravdu jednoduchá (jen pozor, ať nestříkáte moc zblízka a barva vám nestéká) a mám i ověřené že dlouho vydrží, takže se nemusíte bát, že po nastříkání dvou větviček barvička dojde. 

Kromě barev najdete v sortimentu i laky, nebo vosky k zafixování vašich skvostů. Vše je k dostání v Hornbachu nebo na Davona.cz. 

TIP:Co se týče zajímavých kousků od Bonami, jednoznačně doporučuji navštívit Bonami outlet v Jenči, kde pořídíte krásný věcičky za super ceny. (Já pojedu co nevidět :-))

Setkání formou workshopu bylo úžasné, nápadité a já si to moc užila. Děkuji Ivě z Bonami za možnost skvěle stráveného večera, poznání nových příjemných lidí a hlavně děkuji za příležitost, trávit čas tím, co mám nejvíce ráda, tvořením...

     Vaše



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jé, to muselo být super! Krásné barvičky :)
    https://www.everythin-kate.cz/2022/09/novinky-v-me-skincare-rutine-ktere.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, byl to krásný, odpočinkový, ikdyž lehce pracovní večer :⁠-⁠)

      Vymazat
  2. Ten workshop zní hodně dobře :D Škoda, ten outlet mám z ruky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super... Škoda, ale kdo ví, kam vás třeba cesty zavedou?

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Byl to opravdu příjemný čas a posezení 😊 těším se jestli bude nějaké příště

      Vymazat
  4. Ano, něco no už jsem ukazovala právě tam. Jani tak šup šup, tvořit a přidat na socky ať se kocháme :⁠-⁠) budu se moc těšit

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. A to už se chystáme do outletu! Určitě něco uvidíte na Instagramu!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji, bylo :-) Věřím, že stoličku budu využívat ještě hooodně dlouho :-)

      Vymazat
  7. jé, tak takovýhle workshop by se mi líbil. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate