Nákupy v internetových obchodech aneb jak šetřím čas

září 15, 2022

 Mí drazí,

bude tomu už 14 dní, kdy jsem řekla ANO. Změnilo se mé jméno, na prstě přistál další prstýnek a mám za sebou jedny z nejkrásnějších životních chvil. O svatbě udělám report hned, jak se mi do rukou dostanou fotečky. 

Dnes vám, ale chci napsat o tom, jak jsme před svatbou absolutně nic nestíhali. A proto vznikl tento článek. Chtěla bych zmínit e-shopy, na kterých jsem nakoupila pohodlně z pohodlí domova, když malý spal, nebo se zrovna nenacvičoval svatební tanec :-).

D- SPORT

Tak tady přiznávám, jsem nakupovala poprvé, nicméně nemám důvod, proč bych nenakoupila zas. Sortiment je určitě širší, než v kamenném obchodě a je přívětivý jak pro děti, tak může i ženy. Najdete tu sportovní a volnočasové oblečení, obuv, ale i sportovní vybavení a doplňky. Taky mi přijde cenově dostupný, takže pokud po nějakém kousku vyloženě pokukujete, třeba nákup nakonec uděláte právě tady... Jo a taky je tu parádní blog o sportu a cvičení!

A co že jsem vybrala já? 

Botičky. Naše první "Ády" pro Toníka. 
Na nějaké už jsem si pěknou dobu myslela a tím, že jsem dostala příležitost vyzkoušet si nákup u D - SPORT, bylo to jasné. Malý miluje Mickey Mouse, takže nebylo o čem :-) Bílé v kombinaci s modro - žlutou? Přesně naše barvy. Číslo sedělo, botičky přišli téměř hned a všichni jsme spokojení.

Co říkáte? Sedí mu?

TIP: Koukněte do sekce zimních bot. Našla jsem tu fakt pěkný kousky na zimu a ještě je většina z nich ve slevě!


Víno od Bodláků

Tady jsme si udělali radost my dva s manželem. V době, kdy jsem eshop projížděla, jsme ještě nebyli svoji a přišla mi jako skvělá příležitost oslavit náš vstup do manželství právě nějakým výjimečným vínem. A tak jsme taky udělali.

Rozhodli jsme se vyzkoušet Mysteria Tokaj Cuvée ledové víno

Původ vína: Slovensko, vinařství Ostrožovič
Jakostní značkové, s přívlastkem, bílé, sladké

  • 11 let vyráběné
  •  hrozny sbírané ručně, nad ránem, při teplotě -9 stupňů C
  • Vysoká cukernatost 31 stupňů NM


Víno je opravdu slaďoučké, řekla bych až medové, někdo by možná řekl, karamelové chuti. Krásně, květinově vonělo... Opravdu se hodí pro zvláštní příležitosti. Doporučené bylo k dezertům, nebo výrazným sýrům. Obojí jsme vyzkoušeli a vždycky byla chuť plnější, umocněnější. Bylo opravdu výborné, což je ostatně vidět i na lahvince, která je plná samolepek označující různá ocenění.

TIP: Pokud se ve vínech moc nevyznáte a rádi byste je třeba nakoupili jako dárek, mohou vám pomoci zmíněná označení s oceněním daného vína.

Co jsou ta ledová vína?

Takový klenot mezi víny je pro mě právě víno ledové, nebo slámové. Ačkoliv jsem před časem začala pít vína spíše suchá, s Tokajem jsem udělala výjimku. Jedná se totiž o víno sladké, jimiž ledová vína obecně jsou. Díky vzácnosti tohoto vína (sběr, čas, teplota, množství..) jsou tkz. ochutnávková. Třeba naše lahvinka má pouze 0,375 L.

Eshop vinoodbodlaku.cz bych vám moc ráda doporučila. Nejen, že vína je tu opravdu hodně, ČESKÉ produkce i ZAHRANIČNÍ, v různých variantách, typech, ale můžete si díky filtrům najít přesně to víno, které máte rádi, i když přesně nevíte jak se jmenuje... Zajímavá je i třeba forma degustačních balíčků, která je zde k dostání. Určitě koukněte. A abych nezapomněla, mrkněte na podcast → KLIKNI SEM kde najdete zajímavosti, rady a všechno kolem vína připravované ve Vinařství od Bodláků :-)


*Spolupráce D- SPORT *Spolupráce vinoodbodlaku.cz

Dále bych ráda zmínila nákup na Empikfoto - fotky a fotodárky přes aplikaci, kterou si stáhnete do telefonu můžete totiž vyvolat fotky i z mobilu a máte to za pár minut hotové... (Stále platí kód na slevu 20% s kódem JANINA)

Nejdřív jsem vám chtěla jen napsat, jak se mi na zmíněných eshopech nakupovalo, ale byla jsem tak nadšená tím co nám všechno přišlo, že jsem se nechala unést a trochu se rozepsala :-)

   Vaše 



You Might Also Like

18 komentářů

  1. Já teda dávám raději přednost fyzickému nákupu nebo nenakupuji vůbec. Nicméně Víno od Bodláků má moc fajn výběr!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pokud to jde nakupujeme v kamenném obchodě, ale ne vždy je na to chuť a ještě čas. Každopádně mě na nákupu online baví, že je tady 100% úspora času a hlavně, pohodlí domova...

      Vymazat
  2. Já ráda nakupuji online, ale zároveň i v kamenném obchodě :-) Jinak víno nepiji, takže nemohu posoudit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, škoda... Takový speciálek jednou za čas si o to vyloženě říká :⁠,⁠-⁠) Jinak Jani, přesně tak, něco online, něco v kamenném obchodě :⁠-⁠)

      Vymazat
  3. Já strašně nerada chodím do obchodů, takže nakupovat z pohodlí domova mi vyhovuje. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě určitě vyzkoušej některý z těchto eshopů :⁠-⁠)

      Vymazat
  4. Já jsem si nakupování na e-shopech zamilovala, už i celkem nerada chodím do klasických kamenných prodejen :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ty malé botičky jsou prostě dokonalé! :) Já přes internet nakupuji také, ale spíše věci, které nejsou v běžných obchodech - kosmetika, výživové doplňky atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to měla taky, dlouhou dobu, jen ty okolnosti to u nás všechno trochu změnili....P.S. Mají tam boží věci i pro nás ;⁠-⁠)

      Vymazat
  6. Vína jsem také měla tu čest ochutnat a musím říct, že byla skvělá (měla jsem ale jiná). Miluju víno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem ráda, že tu mám někoho, kdo si nákupy taky vyzkoušel. Mají skvělý výběr že? Těžké vybrat!

      Vymazat
  7. botičky jsou úžasné, ale po pravdě bych měla strach skrz velikost :) boty jsou jediné, co na internetu nenakupuji, ale s oblečením nemám problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí u těhle prcků je to ještě jednoduché, ale chápu tvoje obavy. Jinak je zase dobrý, že můžeš botky vrátit, nebo vyměnit, když něco nesedí :⁠-⁠)

      Vymazat
  8. Na článek o svatbě se moc těším, miluju svatby :) Jinak výběr super. Ty botičky jsou roztomilý, doporučím kamarádce co má syna, určitě by se mu taky líbily :) A z Víno od Bodláků jsem už objednávala a mají velký výběr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Speciál svatba určitě bude, i já se na to těším :⁠-⁠)
      A ano, určitě doporučuju oba eshopy, nakupovalo se skvěle a co se týče vína, tak to byl naprostý luxus :⁠-⁠)

      Vymazat
  9. Na článek o svatbě se moc těším! Asi bych využila e-shop s vínem, protože v tom se nevyznám vůbec a známí ho mají hodně rádi. a docela hledím, kolik ocenění může získat jedna flaška vína :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že to víno musí být snad ze zlata :⁠-⁠D a ono bylo opravdu výtečné

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate