Návštěva týmu Saloos na veletrhu FOR BEAUTY

října 09, 2022

 Tento víkend jsem navštívila jeden z nejhezčích stánků Letňanského veletrhu FOR BEAUTY. Mám totiž tu čest, že mohu již několik let spolupracovat s výrobcem České přírodní kosmetiky, s firmou Saloos. Jejich stánek opět hrál v zelených barvách s dekorem mechu a lákal vás už z dálky. Obsluhovalo ho 5 profesionálek z řad firmy, které vždy ochotně, mile a s úsměvem poradily s výběrem... A ten byl opravdu široký!

Navíc na tomto veletrhu získali ne jednu, ale rovnou dvě ocenění "MODRÁ PLANETA" (ekologicky čistý produkt)

Alenka, dušička, která se stará o nás, blogerky, ale i sociální sítě

V příštím roce se bude opět konat kosmetický veletrh a jsem přesvědčena, že na něm Saloos výrobky najdete. Střípky z tohoto veletrhu formou pár fotek jsou spíš inspirací pro vaši možnou budoucí návštěvu a nebo i na nějaký ten dáreček pod stromeček...

P.S. Vzpomínáte ještě na mou první recenzi Saloos produktu? Jaký to byl? Kouknout můžete →TADY

You Might Also Like

6 komentářů

  1. O veletrhu jsem nikdy neslyšela :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Nejsi z Prahy viď? Já taky svět veletrhů objevila až když jsem se nastěhovala sem. Má to výhody i nevýhody. Každopádně největší výhodou je, že poznáš skvělý lidi...

      Vymazat
  2. O tejto značke som počula ale ešte som nič od nich netestovala. Tiež by som išla na nejaký taký veľetrh :)


    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu jen doporučit, najdeš spoustu krásných produktů,máš možnost si je vyzkoušet, ovonět... Navíc tady byla i kosmetika a viděla jsem třeba i stánky kde se dělala pedikúra..

      Vymazat
  3. I haven't tried any of their products, but I've heard positive things about them. 
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo byť skvelé! :) Ja mám túto značku veľmi rada, predovšetkým teda ich zelený íl

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate