Má první tuhá kosmetika Lamazuna

srpna 29, 2022

 Při prvním setkání s kosmetikou Lamazuna, pro mě bylo všechno nové. Tuhou kosmetiku jsem zkoušela poprvé a 
na testování jsem se nechala zlákat z mnoha důvodů. Jako třeba...

Jedná se o francouzkou kosmetiku (s tou mám jen dobré zkušenosti)
Suroviny použité pro její výrobu jsou v BIO kvalitě
Zamezím plýtvání!
A nakonec, čistě ze zvědavosti, jaká ta tuhá kosmetika vlastně je...



Tuhá zubní pasta

Asi nejzajímavějším kouskem je tato zubní pasta. Vypadá jako malý nanuk na dřívku v čistě bílé barvě. Ze začátku jsem zkoušela lámat kousky a dávat si je na kartáček, což moc nefungovalo, takže jsem našla způsob "ukousávání" a pak ji jen roztírala přímo v ústech kartáčkem. 
Chutná po mátě a pění jemněji než klasická zubní pasta. Po vyčištění se mi zdají zuby o maličko světlejší (což je možná jen můj dojem) a jsou obaleny v takovém jemném, velice příjemném filmu.

Tuhý šampon pro mastné vlasy se zeleným jílem a spirulínou

Tento zelený, puntíkatý koláč je mi též velmi sympatický. Vyhovuje mi jak pění a hlavně jak dobře se přímo do určitých míst ve vlasech nanáší. Při smývání vás zase překvapí, jak moc se vlasy zdají "těžké" a takové tuhé. Navíc voní jemně a opravdu příjemně. Vzhledem k velikosti si myslím, že i dlouho vydrží, jelikož po prvním použití téměř nic neubylo. Nejspíš u tohoto šamponu zůstanu i v budoucnu.
Koupíš tady

Tuhý parfém

Tento menší koláček bílé barvy jednoduše potíráte na místa, kam i klasický parfém, takzvané pulsní body. Já si vzala jen náhradní náplň, což mi vůbec nevadilo. Uchovávám jej v krabičce a přímo jím potírám zvolená místa. Na krk, směrem k uchu i na zápěstí. Zvolila jsem vůni Tajemný les, od které jsem očekávala pánské tóny, které se dostavily. Jen to nebyl úplně můj šálek čaje, takže nakonec zakotvil na poličce mého budoucího muže.
Koupíš tady

Pilník na nehty

Tak ten jsem veděla, že nutně potřebuji a byla na něj hodně zvědavá. Za pilník jsem ochotná dát větší sumu peněz, pokud vím, že bude kvalitní a vydrží. Čekala jsem od něj hodně a zde se má očekávání naplnila. Pilování suchých nehtů jde velice pomalu, takže nehrozí, že si upiĺujete víc nehtu, než byste chtěli a nehtík je navíc hezky uhlazený nejen po délce ale i ze stran. Není to takový ten "ostrý" efekt z rychlého pilování. Navíc z jedné strany brousí a z druhé vám nehet krásně nablýská. Spokojenost velká :D
Koupíš tady

Dózička na tuhou kosmetiku

Malá, skladná, s hravým a barevným logem Lamazuna. Horní část víčka je děrovaná v motivu sedmikrásky a slouží k vysychání kosmetiky, aby se dále nerozpouštěla a nehromadili se na ni nežádoucí bakterie. Navíc její sklo je poměrně silné takže třeba pád do vany s přehledem vydrží. Já v ní momentálně mám zubní pastu :-)
Koupíš tady

Má první zkušenost s touto kosmetikou byla poměrně příjemná. Určitě produkty ráda doporučím i vám. Je skvělé, že v dnešní době výrobci myslí i na spotřebu plastu a právě Lamazuna je balením pouze do papíru velmi sympatická. 

*Spolupráce s Econea.cz

Zkoušel už někdo z vás kosmetiku Lamazuna? Popřípadě nějakou tuhou kosmetiku? Co na ni říkáte?

     Vaše 


You Might Also Like

17 komentářů

  1. Na tuhý šampón nedám dopustit! Už nějakou dobu nepoužívám žádný jiný :-) S touhle konkrétní značkou nemám zkušenosti, ale věřím, že bude právě tak dobrá jako ty, které si kupuju pořád dokola :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže další nadšenkyně? Paráda! Já první názory neslyšela úplně dobré, ale je důležitý to zkusit, protože teď vím, i já, že třeba takový tuhý šampon je super věc

      Vymazat
  2. These products sound amazing. I would love to try the shampoo bar.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to nádherně NAFOCENÉ!!! Já s tuhou kosmetikou zatím žádnou zkušenost nemám a tvoje recenze mě naprosto dostala. Rozhodně se po této značce mrknu, protože všechny produkty vypadají naprosto skvěle. :)

    Jinak máš moc krásný blog, tak dávám odběr a z celého srdce zvu i s šálkem kávy či čaje ke mně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za krásná slova chvály. Lamazunu rozhodně doporučuji! Co se týče tvého blogu, ten samozřejmě znám a již nějakou dobu odebírám ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, také testuji, moc pěkný článek. ☺Mě nejvíce asi sedlo čistící mýdlo, šampon ♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit na recenzi, šampon je super, to souhlasím a čistící mýdlo snad vyzkouším příště

      Vymazat
  6. O tuhé kosmetice vím, ale nemám s ní žádnou zkušenost. Přiznám se, že mě docela zaujala ta pasta. Asi že to má ten tvar nanuku, mně to přijde takové roztomilé.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tuhá pasta je hodně zvláštní, má fakt specifickou chuť, třeba můj manžel tomu vyloženě vadí, ale zase na druhou stranu, já ji mám ráda, baví mě ten hladký povrch zubů po vyčištění

      Vymazat
  7. Tuhou kosmetiku jsem nikdy nezkoušela, ale vypadá to hodně zajímavě, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě teda hodně zaujal ten šampon a parfém, wow. Ještě jsem o tom neslyšela, ale vypadá to hodně dobře :-) O tom šamponu hodně uvažuji, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj parfém pro mě byl taky zajímavou variantou. Nikdy předtím jsem o něm neslyšela

      Vymazat
  9. Já teď zkouším tuhý deodorant značky Ben & Anna, který mě bohužel moc neuchvátil, tak jsem k tuhé kosmetice momentálně docela skeptická. I tak bych ale ještě chtěla vyzkoušet i nějaký šampon. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty sice neznám, ale koukám, že to vůbec nevadí :-D Šampon doporučit můžu :-)

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate