Mini recenze dámského holícího oleje Satén od Saloos

srpna 18, 2022

 Jednu menší recenzi jsem si pro vás, kosmetické nadšence, připravila v těchto horkých, letních dnech. Bude se totiž hodit!


Dámský holící olej SATÉN

Sprchové oleje a oleje do koupele jsem už testovala a recenze najdete ve starších příspěvcích. Podobně, jako olej sprchový, je na tom i olej holící. Jedná se o podobný produkt, který umožní nejen příjemný pocit po holení, ale udělá z něj i tak trochu rituál. Vůně bergamotu, levandule a růžového dřeva je nejen velmi sympatická, ale i uklidňující a příjemně "ženská".

Použití/Aplikace

A jak takový olej použít? Jednoduše. Na vlhkou pokožku jej vmasírujete tak, že se po chvíli utvoří jemná, řekla bych až mléčná emulze. Tu pak jednoduše oholíte. 

A že to jde, jako po másle... 

Jen se pak ručníkem neutírejte úplně do sucha, olej totiž zanechá nepatrný, jemný film, který by se mohl porušit právě sušením.

Hodnocení

Jak můžete na srovnání obrázků vidět, je noha před oholením vysušená, na některých místech se tvoří šupiny. Po oholení dostane velkou dávku hydratace, a tak je jemná na dotek a svěží na pohled. Dostaví se pocit slibovaného sametu :-) Jedná se vlastně o takové rychlé, mokré holení, které ušetří minimálně jedno mazání nožiček po koupeli/holení. To už opravdu není třeba. Můj "SATÉN" má teď své místečko na vaně a je mým nepostradatelným pomocníkem v letním období.

   Satén pro vás vyzkoušela a recenzi sepsala 


You Might Also Like

15 komentářů

  1. To jsem ani netušila,že je holicí olej.Používám pleťové mléko,hlavně po.
    Jani,díky za seznámení a přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. This product sounds cool. Thanks for the review.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já se holím klasickým sprcháčem při koupání :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se holím klasicky při sprchování, prostě si rozetřu sprchový gel a pak to oholím. Ale tenhle olej vypadá skvěle. Já mívám dost suchou pleť, ale jsem líná se mazat, tak bych si to zrovna aspoň odbyla s holením. No, děkuji, podívám se po něm.

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to takový pomocník dva v jednom. Pokud máš navíc suchou pokožku není nad čím přemýšlet

      Vymazat
  5. Já ani nevěděla, že jsou oleje na holení. Asi bych to brala více než tu pěnu. Podívám se po tom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saloos nabízí spoustu skvělých vychytávek, bez kterých si už všední den nedovedu představit. Satén teď patří k nim

      Vymazat
  6. Jeeej, to musí být jiný zážitek při holení. Určitě to jde, jako po másle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. O oleji na holení slyším poprvé. Vyzkouším. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, je to perfektní pomocník, nejen nožky, jsou pak krásně hydratované, sametové...

      Vymazat
  8. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate