Jak vyrobit velké číslo 1

května 11, 2022

 Krásný den, dnes především všem tvořílkům a jejich mrňouskům.

Dnes bych vám chtěla poradit jak na tvoření velkých čísel, ať už pro děti, nebo na nějaké ty kulatiny například vašich blízkých. Já chtěla na Tondovi narozeniny něco neokoukaného a balónky s číslovkou nejspíš dostane jako dárek, takže, pojďme si ukázat jak na výrobu číslice.


Obtížnost: velmi jednoduché

Potřebujeme:

Polystyren (velikost nechám na vás)

Látky v požadované barvě (šaty, povlečení, cokoliv..)

Nůžky 

Fixa

Řezák na koberce

Špičatou špejli

Pro lepší představu, naše jednička má necelý metr a použila jsem jedny šaty velikosti XL + povlak na polštář. Barvy jsem od začátku chtěla ladit do modro bíla.

A jak na to? 

Do polystyrenu si fixou načrtnete číslovku. Tu vyříznete. Následně z látek nastříháte čtverečky cca 10x10cm, klidně i větší, čím větší budou, tím "větší" bude efekt vašeho čísla, jelikož o to víc "naroste". No a teď už jen vmačkáváme hrotem špejle čtvereček do polystyrenu jeho středem. Prostě ho tam připíchnete.  Přikládáme vedle sebe dokud nemáme hotové celé číslo i ze stran (když chcete, můžete vypíchat i z druhé strany) Dá se střídat několik barev látek, záleží jak se vám to líbí. 

Výroba mi zabrala se vším všudy cca půl hodinky.

↑A tady už je naše jednička v AKCI ↑

Jednalo se o hezkou kulisu na focení a Tondu číslice  i trochu zabavila :-)

Pokud se Vám výtvor líbí a máte v plánu ho vyzkoušet, určitě jej ráda uvidím!

   Vaše


You Might Also Like

35 komentářů

  1. Moc děkuji za inspiraci, super nápad! :) Možná taky v prosinci pak synovi něco na 1. narozeniny vyrobím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné proč ne, je to rychlá a pěkná práce kterou zvládne každý

      Vymazat
  2. Moc hezké a originální, navíc na výzdobu čísla využiješ spoustu věcí, které doma jen tak leží a čekají na využití - zbytky látek, novin nebo papíru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano ano, musím tedy říct, že jako materiál jsem zatím použila jen textil, ale nějaký pěkný papír by šel nejspíš také použít

      Vymazat
  3. Ahoj, prišla som sa sem pozrieť po tvojom komentári na mojom blogu a musím povedať, že sme naladené na kreatívnu nôtu. Veľmi rada sem zavítam aj nabudúce. To číslo je naozaj úžasné, ale asi by mi robilo značný problém rezať polystyrén a pracovať s ním, lebo pri jeho zvuku mi trpnú zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásná slova chvály a hlavně za pobavení, představila jsem si jak řezes polystyren :-D jsem ráda že mám další kolegyni!

      Vymazat
  4. To je moc hezký nápad! Jakožto totální manuální neumětel obdivuju každého, koho podobné věci napadají. A to ani nemluvím o tom, když je dokáže ještě takhle pěkně realizovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však na tom není nic těžkého, většina z návodů je jednoduchá a často ji zvládnou i děti (jedničku tedy zrovna ne) ale pravdou je že spousta lidí si prostě jen nevěří :-)

      Vymazat
  5. skvělý nápad :) vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně napsaný článek, super tip! Vyrobit si něco takového doma by mě asi ani nenapadlo, když už bych chtěla takovou dekoraci, spíš bych ji hledala po obchodech. Je super, že to jde vytvořit i takhle domácky, díky za inspo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám se, že první myšlenka na tvoření něčeho takového také přišla v obchodě, kde jsem se dívala na sortiment, který je dost omezený a vzhledem k tomu že balónek jsme měli v plánu spíš zvířátkový tak jsem se ho rozhodla dovést k dokonalosti :-)

      Vymazat
  7. Jee, to je krásná dekorace na narozeninovou oslavu. Vím, že pořád letí ty balónky s číslicemi, ale tohle mi přijde originálnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším :-) balónků bylo nakonec dost takže jsem ráda že jednička byla taková jaká byla + ještě jedna na dortu :-)

      Vymazat
  8. Narozeninové číslice mi příjdou jako poměrně nový trend. Zrovna nedávno jsem viděla Domi Novákovou, jak vyrábí něco podobného, ale s umělými květinami a šlo o písmeno. Ale u tebe se mi líbí, že to podle návodu zní jako fakt rychlovka a vidím v tom možnost zrecyklovat staré oblečení a nemusím nic složitě shánět. Věřím, že nápad využiju, až bude ségra chtít zvelebovat pokoj! Děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to se mi taky líbí, že můžeš použít staré oblečení a dát mu tak vlastně i nový význam... A jak říkáš, nemusí jít pouze o číslici, ale klidně i písmena. Máš pravdu, že by se tento nápad dal použít i na svatbu, kde je teď též novým trendem mít velká písmena, ale myslím, že tam se bez nich obejdeme :-)

      Vymazat
  9. Moc hezké a skvělé pozadí pro malého oslavence. 🙂
    Příjemný víkend, Jani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Nikol, fotky se opravdu podařili.. Krásný týden

      Vymazat
  10. Jee, to je hezký nápad, děkuji :) Využila bych u nás doma na Dvojku.
    Zdraví Terka z blogu www.flavoursofamellia.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné a elegantní číslo. Skvělý nápad, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi kreatívny nápad :) určite niekedy skúsim ;)

    OdpovědětVymazat
  13. This is a cute DIY! I love how it turned out.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné a nápadité, budu muset někdy vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  15. Wooow, tak to je hustý. Můžu se zeptat, kde si koupila ten polystyren? A obdivuji, že jsi to měla za půl hodiny, přijde mi to jako práce na celý den :-D Vypadá to fakt moc pěkně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani my měli polystyren ve sklepě, můj budoucí manžel je velký kutil takže se u nás najde všechno :-D ale jinak ho koupíš v hobby marketu :-) Stačí to zkusit, uvidíš, že to jde samo

      Vymazat
  16. To je krásne. Ja som robila niečo podobné pre malého a toho roku urobím pre maličku. Inak pekný fešáčik :)

    NEW DRESS

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate