NOMINACE V MAMABLOGROKU.CZ

května 08, 2022



Je mi velkou ctí, že jsem byla nominována do soutěže MAMABLOG ROKU. Prosím hlavně VÁS, své čtenáře, o hlas TADY v dolní části stránky.
Každý hlas jde udělit celkem 3x (každý den jednou). 
Nacházím se v kategorii LIFESTYLE jako jak jistě víte Janina tvoří skvosty. Moc vám s Toníkem děkujeme za každý hlas. Veškeré výhry a dárečky budou totiž směrované přímo na něj 💗

P.S. Příště přinesu návod na velkou číslici, kterou vytvoříte třeba svému prckovi jednoduše a rychle. Krásný zbytek víkendu a DĚKUJU ZA VAŠE HLASY!

  Vaše


You Might Also Like

17 komentářů

  1. To je fajn, přeji hodně štěstí. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, moc gratuluji a moc ti to přeji. Jdu ti hned hodit hlas. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, moc se omlouvám, ale svůj hlas jsem dala někomu jinému. Mamince Karol, protože na blogu je aktivní, přidává články pravidelně, ohledně dětí, zábavy pro děti a zkrátka si myslím, že si to zaslouží mnohem více :-) Ovšem když lze hlasovat každý den, tak zítra zahlasuji pro tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, chápu. Každý má svého favorita ☺️ Když si vzpomenete zítra budeš hodná, každý hlas je cenný.
      Byla jsem nominována díky dětské kosmetice a návodům, které jsou často i pro tvoření s dětmi, tak proč to nezkusit 😌

      Vymazat
  4. Odhlasováno! Přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji k nominaci!
    Janino, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate