BIO krémová másla

listopadu 17, 2021

 Krásný den, milí čtenáři.

 Chtěla bych pár řádků věnovat NOVINCE od Saloos, krémovým BIO máslům, též bambuckým. Obecně se o bambuckém másle ví, že má skvělé, až blahodárné účinky na pokožku těla, ale i obličeje. Je to takový SOS produkt při suché, šupinkaté pokožce. Jeho hydratační účinky jsou opravdu úžasné. Navíc jeho textura je příjemně jemná, opravdu máslovitá (proto bambucké máslo), co dokáže "tát" pod teplotou vašeho těla. Obsahuje důležitou kyselinu linolovou, která brání vysoušení pokožky, dále důležité vitamíny A a E a fenoly. 

saloos_novinky


K vyzkoušení jsem dostala několik variant:

  • BIO Růžové krémové máslo
  • BIO Levandulové krémové máslo
  • BIO Bergamotové krémové máslo
  • BIO  100% Bambucké máslo
Nejvíc oslnilo Levandulové (což vás, co mě znáte určitě nepřekvapí 😁) a Růžové a to v první řadě pro svou vůni. Ta se krásně line při promazávání (celou místností) . Bergamotová vůně je velice decentní. 100% máslo už bez vůně. 

Co bychom měli vědět o 100% Bambuckém másle? 
Byla jsem mile překvapena, že jej mohu použít i na pokožku miminka. Náš Toník má opravdu velice citlivou pokožku, které se nevyhne žádná opruzenina, nebo zapařenina. Často "pupínkuje" a má sklony k hroší kůži. Máslem jsem zkoušela dva dny mazat a vše bylo bez problémů. Pokožka jemná, žádné nové pupínky ani opruzeninky. Ty staré beze změny. Použití pro miminka na jedničku. Maminky, nemusíte se bát.
bambucke maslo
A co Růžové máslo?
To je vhodné zejména pro zralou pleť. Obsahuje koenzym Q10. Působí tedy nejen proti vráskám, ale i proti striím. Damašská růže je okouzlující...
ruzove kremove maslo

Levandulové?
Kromě příjemné vůně, i tady máme obsah  koenzymu Q10. Samozřejmě můžeme očekávat uklidňující účinky, ale také zpevnění pokožky a hydrataci.
levandulove kremove maslo

Bergamotové?
Též obohacen o Q10. Jako u každého citrusu i zde můžete čekat osvěžující vlnu svěžesti. Dokáže také krásně rozjasnit. Tay bych použití doporučila i mladší pleti. Odzkoušeno na 12ti leté slečně 😊
bambucke maslo

V nabídce "bambuckých" novinek najdete i Těhotenské pěstící máslo. To bude, za maminky, bojovat proti striím...

Více se dozvíte na  Saloos stránkách.

Vaše 



You Might Also Like

15 komentářů

  1. Děkuji za tip, určitě se podívám i na stránky. 🙂
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, věřím, že pokud vyzkoušíš, budeš spokojená :-)

      Vymazat
  2. Od Saloos mám masážní olejíčky a jsem nadmíru spokojená. A předám tipy kamarádce, ta už dlouho sháněla dobré bergamotové máslo (zbožňuje tu vůni) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super, to mám radost :-) taky jsem milovnící bergamotu, hlavně každé ráno musím mít Earl Grey ❤️

      Vymazat
  3. Škoda, nedávno jsem objevila kosmetiku, která mne oslovila a vyhovuje mi, ale není vyloučeno, že časem vyzkouším něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného, ale věřím, že se k Saloos časem dostaneš, mají plno skvělých produktů

      Vymazat
  4. Ja som si v anglicku kúpila kakaové máslo a neustále som sa s ním natierala. Počas tehotenstvá som mala zase bambucké a krásne voňalo a splnilo aj to že som nemala strie. Ale tieto nepoznám.


    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Žádné strie? Tak to je super, s tím jsem se ještě nesetkala, i já je mám a to jsem se starala o břicho až až :-D

      Vymazat
  5. Ty vypadají krásně! Ráda je používám, ale tyhle vidím prvně. Podle mě by to byl i krásný dárek někomu pod stromeček!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě byl, hlavně je opravdu může používat každý :-) u nás na ně má políčeno hlavně tchýně

      Vymazat
  6. Já znám teda jen bambucké máslo, ostatní jsou pro mě novinky :).

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujalo růžové máslo, i když jsem dost mladá 😅 právě ráda i používám růžový olej :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že je to ve finále úplně jedno 😁 taky jsem m la růžovou vodu :-)

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate