Nákup na trenyrkarna.cz

září 25, 2021

 Trééénýrkárna cézééét, trééénky kam se podíváš... Reklama, kterou jsem už léta slýchávala v rádiu a teď dokonce dopátrala i reklamu kreslenou. Trenýrkárna.cz, eshop nejen se spodním prádlem.

Na stránky jsem ovšem v rámci spolupráce nahlédla poprvé. Vlastně, pořádně je projela od trenýrek po ponožky :-) Výběr nebyl vůbec jednoduchý, ale hodně práce Vám dokáží ulehčit filtry. Například zda chcete vyhledat  ponožky pouze kotníkové, nebo když už víte, že chcete dosáhnout na dopravu zdarma a hledáte produkt třeba jen za pár kaček - jednoduše si nastavíte vyhledávání od nejlevnějšího. Taky zde pořídíte i plavky, nebo co je teď aktuální → roušky. Nakonec jsem narazila i na Mystery boxy, které stopro využiji jako vánoční dárky, v záloze budu mít i nějaké ty dárkové poukazy. Teď už bych vám ráda představila ponožky, které jsem se rozhodla vyzkoušet. Vždycky jsem se snažila vyzkoušet něco nového, třeba i zajímavého. Jako třeba tyto produkty↓

Věděli jste, že český výrobce značky VOXX nabízí ponožky s ionty stříbra, které působí antibakteriálně? Navíc odvádí vlhkost (pot) → takže nezapáchají a jsou vhodné i při extrémní zátěži. Co mi ještě přijde zajímavé, že mají elastickou bandáž proti posunu v botě. To jsem prostě musela mít😅. No a taky jsem je hned vyzkoušela v neprodyšných teniskách!  Výsledek? No jasně, že na jedničku. Žádný pot, žádný zápach a skvěle drží na noze.

Ponožky od Bellindy jsem vzala čistě ze zvědavosti. Recenze totiž mluví o extra pohodlných ponožkách, tak proč to nevyzkoušet? Hm? (Navíc super kauf, pár za 39 kaček!)

Dále jsem si udělala radost krásným decentním párem s motivem přírody od Fusakle a lásku na první pohled u mě představovala tato liščí paráda od Represent. Jsem milovník přírody a tak je to vidět.


Po ponožkách jsem koukla na kalhotky. Důležité kritérium je pro mě především materiál, až poté vzhled. Rozhodla jsem se vyzkoušet značku LA/MA s 95% bavlny a 5% elastanu. Raději jsem vzala větší velikost, přece jen jsem pár měsíců po porodu a všechno bylo v pořádku.


Ráda bych Vám udělala radost a proto pokud budete chtít, napište mi. Mohu zaslat nějaké ty kódy se slevou😊.

                                                                         Vaše







 

You Might Also Like

24 komentářů

  1. O Trenýrkárně už jsem slyšela mnohokrát, jak v reklamě, tak na blozích :D. Ale nic jsem si ještě neobjednávala :D. Každopádně pěkné kousky sis vybrala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kdyby ses rozhodla třeba pro nějaký ten dáreček dej vědět, mám tu kódíky na slevu ☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Ponožky, které nekloužou v botě a nesmrdí? To slyším poprvé :O. Je fajn, že něco takového existuje. Také mám moc ráda veselé ponožky :) vybrala sis hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsou opravdu pohodlné. Asi bych se o nich bez trenyrkarny.cz vůbec nedozvěděla. Našla jsem tu plno užitečných informací a nejhezčí liščí ponožky co jsem viděla ❤️

      Vymazat
  4. Já mám z e-shopu hlavně spodní prádlo a jsem s ním vážně spoko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, super! Je fakt že výběr mají opravdu veliký

      Vymazat
  5. Trenýrkárnu znám, ale taky jsem si ještě nic neobjednávala. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Ty lištičkové s liškou vedle jsou úplně boží! Vybrala jsi hezké věci. O mystery boxu s ponožkama slyším poprvé. Jako dárek to ale může být fajn :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde jako dobrý dárek, ve finále je to překvapení pro oba

      Vymazat
  7. Také tam často nakupuji a jsem velmi spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, líbí se mi že s každým nákupem máš možnost nějaké slevy nebo výhody

      Vymazat
  8. Trenýrkárna je super. Já si tam tenkrát objednala tričko CK.. Ale moc se mi tam také líbí párové trenýrky. :D Jen mít někoho do páru... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už je detail, to doladíš, co bys pro trenýrky neudělala :-D

      Vymazat
  9. Cute picks! The VOXX socks sound great!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ponožky tam mají tedy moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný výber :) Ja mám tiež veľmi rada ponožky s rôznymi vzormi

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  12. S trenýrkárnou jsem měla taky spolupráci a bylo to super! Jsem s věcmi od nich mega spokojená!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate