Recenze: Saloos Přírodní deodorant

září 15, 2021

 Přeji krásný den všem. V dnešní recenzi si představíme 

Přírodní deodorant od Saloos
 Litsea Cubeba

Jedná se o tuhý, přírodní deodorant v BIO kvalitě. A jaké je jeho složení?

0% Alkoholu

0% Hliníku

0% Sody

Obsah těchto složek, je dle mého nejdůležitější věc, kterou byste se měly řídit, při výběru deodorantu. Pamatovat by zejména na množství hliníku, měly hlavně ženy, nebo dívky, které mají předpoklad rakoviny prsu. Důležitá je samozřejmě i prevence.

Mimo to obsahuje BIO kokosový olej (pro zdravou pokožku), BIO kakaové máslo (pro obsah výživných látek) a aktivní magnéziovou složku CareMag D z mrtvého moře (pro snížení bakterií způsobujících zápach).

Testování

Složení deodorantu mě opravdu nadchlo. Hned jak se objevil mezi novinkami, jsem věděla, že ho nutně potřebuji! S testováním jsem začala chvíli po porodu, kdy se doporučují opravdu jen lehké a přírodní vůně. Aplikace už byla o něco horší😆. Je opravdu důležité chvilku ho na pokožce přidržet, aby jeho tuhost povolila a lépe se nanášel. Dobrým tipem je také nanášení na vlhkou kůži, třeba ve sprše, nebo po ní (To jsem si nechala poradit od Saloos expertky Alenky). Pokud to neuděláte, a začnete ihned rychle roztírat, budou se vám z deodorantu drolit velké kusy, které budou odpadávat a to určitě nechcete 😁. Takže, důležité je se s ním dobře seznámit. To už jsem se naučila 😊. 

Hodnocení

Deodorant určitě minimalizuje pocení a při zátěži je cítit svěží závan citrusové vůně Litsea Cubeba. Účel deodorantu tedy plní na jedničku. Co se týče aplikace, za chvíli o něm nebudete vědět, konzistence se krásně "vpije" do kůže. Zanechá jen jemný povlak, vlastně se dá říct, že dokonale spline. Používám ho jak jen tak pro doma, tak i při zvýšené zátěži jízdou s kočárkem, nebo velkých vedrech. Kromě "opatrnější" aplikace mu nemám co vytknout. Ve finále jde opravdu jen o zvyk v rámci aplikace. Stejně jako například u sprchových olejů 😊. Upřímně jsem nevěřila, že se nakonec budeme kamarádit, ale jak jsem říkala, už vím jak na to...

V nabídce deodorantů najdete kromě Litsea Cubeba také vůni

Růže

Levandule

Grep a máta

Cena je v průměru kolem 160 Kč. Více →ZDE

Už jste také vyzkoušely některý z těchto deodorantů? Pokud ano, jaký? A jak jste spokojené? 



You Might Also Like

15 komentářů

  1. This deodorant sounds great! The ingredients are promising.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem, ale zaujalo mě to. Děkuji za tip.
    Hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Nevěděla jsem, že Saloos prodává i deodoranty. Tento vypadá moc dobře, díky za tip :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nezkoušela, ale líbí se mi. Buď bych si vybrala tento citrusový nebo mě ještě zaujal grep.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt že nad grepem jsem přemýšlela též, ale ta Mata mě nakonec odradila

      Vymazat
  5. Děkuji za tip :). Asi si ho taky pořídím a zkusím až po porodu :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Žádný přírodní deodorant jsem ještě nezkoušela. Málo který mě a mamce sedne. Mamka vždy najde nějaký super, který pak všude skupujeme. Přiznám se, že o složení deodorantů se moc nezajímám :) I když se jinak v kosmetice snažím vybírat více přírodní produkty.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, většinou mi vůbec nezabírají. Ze všech zkoušených jsem vždycky končila u Rexony...a jaké s mamkou používáte?

      Vymazat
  7. Ešte som ho neskúšala, ale vyzerá super :) Tá vôňa musí byť veľmi príjemná!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě je, jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet:-)

      Vymazat
  8. Super článek, jsem ráda, že jsem se dozvěděla něco nového (souvislost hliníku a rakoviny prsu je pro mě fakt novinka). Už dlouho hledám nějakou alternativu deodorantů, která by mi vyhovovala, takže na tento v obchodě určitě mrknu, děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem moc ráda že jsem pomohla :-) jejich použití by se mělo zakázat!

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate