Halloweenská dekorace

října 28, 2020

 Po podzimním věnci jsem se vám ještě rozhodla ukázat svůj halloweenský věnec. Tvořila jsem ze všeho co jsem doma našla. 

Ačkoliv látka, kterou je věněc obalen, je část záclony, která měla být černá (jen barva nechytla jak bych čekala), v šedé barvě se nakonec taky vydařil. 


Použila jsem:

  • slaměný věnec
  • obarvenou záclonu
  • nalepovací oči
  • nalepovací netopíři
  • umělé skeleton kosti (ruce)
  • pavučinu i s pavouky
  • svítící řetěz 

Vy můžete použít vše co se vám bude tématicky hodit a na co zrovna narazíte. Do středu věnce bych doporučila použít něco většího. Například velkého netopíra, lebku apod. Dále jako motivy se dají použít např. duchové, pavouci, netopíři, halloweenská cukrátka, nápisy halloween, dýně, nebo pro obalení věnce třeba pruhované oranžové ponožky :-) 
Vkládám foto pro inspiraci. 
Hezký "karanténový" Halloween 
přeje 




You Might Also Like

18 komentářů

  1. Ten je super! :) Podobný jsem ještě nikdy neviděla, moc se ti povedl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a máš pravdu troufám si říct že je to originál :-)

      Vymazat
  2. Ten je super strašidelný, moc se ti povedl :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou to vypadá parádně! Moc se Ti věnec povedl :) Letos jsem ostuda a žádnou podzimní ani halloweenskou ozdobu jsem netvořila :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento rok je celkově jinej, asi se zas tak moc nestalo,chápu že může chybět i nálada....

      Vymazat
  4. Skutečně strašidelný. Myslím, že šedivá je lepší než černá - pak by zanikli netopýři .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni by tam nakonec nebyli, byl by tam jeden velkej super strašidelnej :-D ale tak uvidíme příští rok

      Vymazat
  5. Ten je úžasnej! :) Já akorát na podobné věci nemám trpělivost :D Možná kdybych nebyla takový nervák, šlo by to líp :D Chtěla jsem ti poděkovat za komentář a odběr u mě na blogu a samozřejmě ho dávám i já u tebe :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc děkuji:-) blog je super, zase ráda přijdu na kukandu

      Vymazat
  6. Ten řetěz je boží :D Kde jsi ho sehnala? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý rok byl v Halloweenské nabídce Kauflandu, ještě mám s motivem dýní :-)

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate