Napsali o mně

listopadu 12, 2020

 Ráda bych vám oznámila, že ve speciálním Vánočním čísle časopisu Blesk pro ženy, najdete i zmínku o mých výtvorech. Najdete zde plno inspirace a receptů. Zakoupit se dá za 20 Kč.

Jedná se tak již o druhý titul, kde najdete mé tvoření...



Děkuji za přízeň :-)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Časopis si koupila mamka. Ještě jsem se nedívala. Napravím to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec se i já inspirovala u dalších blogerek, některé mají opravdu krásnou výzdobu

      Vymazat
  2. To je skvělý úspěch, jsi moc šikovná a gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je skvělé! To musí být radosti! Jsi opravdu šikovná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám že každá taková "spolupráce " udělá obrovskou radost

      Vymazat
  4. Prima, gratuluji. Také jsem kdysi publikovala své ruční práce i s návody v časopise Praktická žena. TK vím, jakou jsi měla radost. 🥇😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, moc gratuluji. Je to taková příjemná odměna :-)

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate