Dubánek

října 11, 2020

 Krásnou podzimní neděli přeji :-)

Tento rok je celý poněkud nevšední, tak jsem se rozhodla vytvořit i nevšední věnec. Říkám mu "Dubánek". Použila jsem pouze dubové listí, vratič, řebříček, sem tam nějaký ten žalud a tři mini hruštičky :-)

Co myslíte? Může být?




You Might Also Like

28 komentářů

  1. Ty žluté květiny se jmenují vratič? Vždycky jsem přemýšlela nad tím, co je to za rostlinu :D :) Věnec je moc povedený, úplně se hodí na podzim :) Já jsem si loni slisovala spadané barevné listy a ty si dala do vázy. :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vypadá dobře i v sušené podobě, navíc z něho jdou vytvořit krásné dekorace! :-)
      To listí v barevných kombinacích musí vypadat skvěle :-)

      Vymazat
  2. Ten vypadá úžasně! Sama bych si nějaký chtěla udělat, ale obávám se, že nejsem tak šikovná a dopadlo by to šíleně a trvalo by to celý den :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ne, věřím, že by se ti podařil :-) Nebo začni s něčím menším, jednodušším :-) Třeba vypíchaný košíček

      Vymazat
  3. Ten se ti povedl, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, ty jsi na tohle jednička! Moc krásný, přírodní věnec! Jsi kreativní! Moc se mi líbí a normálně si ve mně vyvolala vzpomínku na pohádky pana Dubínka, hihi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju, já mám zase spojené Dubánky s postavičkami že žaludů :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Už má sice nějaký ten den za sebou :-) ale pořád je na dveřích krásnou ač sušenou ozdobou :-)

      Vymazat
  6. To je vážně krásný! Tím názvem jsi mi připomněla večerníček Dubínek, taková nostalgie! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde název trochu pohádkový, člověk se holt musí radovat z maličkostí, ve kterých ho baví se tak trochu nimrat a zapomínat na problémy všedního dne :-)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Míšo díky, doufám, že jsem vás všechny trochu inspirovala :-)

      Vymazat
  8. Ten se opravdu povedl, je krásný ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi, název tvého blogu, jak prostě víš, že tvoříš skvosty... a svými články to jenom dokazuješ. Věnec má příjemnou podzimní atmosféru, ale jelikož osobně mám věnce spjaté jen a pouze s Vánoci, přijde mi takový nepřirozený. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za veškerou chválu :-) dubánek už má sice své za sebou, ale Halloweenský věnec už mám též připravený a bude tu co nevidět

      Vymazat
  10. Je nádherný! :) Takové podzimní dekorace obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten je nádherný :D jak dlouho ti vydržel? :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate