Recenze: Saloos Zelený jíl

srpna 31, 2020

100% Francouzký Zelený jíl

Zelený jíl. Můžete se setkat i s označením francouzský jíl. Jílů ovšem máme na trhu mnohem více. Například bílý, nebo marocký. Všechny najdete na stránkách kosmetiky Saloos
Jedná se o sypkou směs k přípravě pleťové a tělové masky. Prášek je velice jemný a svou konzistencí připomíná zelený čaj matcha. 


K čemu je vlastně dobrý?

Je ideální na použití ve formě pleťové masky na citlivější, problematickou a prvotně aknózní pleť. Dokáže ji skvěle zbavit toxických látek a přebytečného mazu. Jak jsem již psala v úvodu, využít ho můžete v rámci celého svého těla :-) Dále také při revmatických potížích, k prohřátí, nebo k výrobě peelingů.


Testování

Jemný prášek nasypávám do misky s vodou v poměru 1:1 až 1:2. Hmotu míchám do vytvoření bahenní konzistence. 
(POZOR: pro tvorbu masky nepoužíváme žádné kovové náčiní ani nádoby. Použijte dřevo, nebo plast.)
Já ji raději opravdu hustou, tudíž jsem přidala méně vody. Musím říct, že vůně, která se na mě linula při míchání byla moc příjemná. Zvláštně větrová, až bych řekla "medicínská". Bohužel jiné přirovnání nemám. Budete muset vyzkoušet :-).
Masku jsem použila na obličej (vynechávám okolí očí a rtů), nohy a ruce. V dalším použití i na dolní část zad při ztuhlosti svalů. Maska začíná pomalu tuhnout zhruba po 5 minutách a začíná se "vysoušet". Postupně napíná a sama praská. Kolem 22. minuty masku začínám oplachovat. 

Hodnocení:

Příjemná, až relaxační vůně vytvořené hmoty je velké plus. Pleť dopadla taky na výbornou. Krupičkové čelo bylo zredukováno o cca 80%. Opravdu zůstalo jen minimum, sem tam nějaký ten drobný pupínek. Tmavší místa s počínajícím kožním problémem, nebo zánětem, byla v řádu několika dní světlejší a menší. Na dotek je kůže jemnější, ale i pružnější. Záda povolila po dvou použitích. Takže, doporučuji? Jednoznačně ano, ve všech směrech za 1 :-)


Jak jste na tom vy? Už máte vyzkoušený nějaký jíl? Nebo přímo tento zelený? 

Dále pro Vás testuji jeden levandulový produkt a také odličovač s vůní Bergamotu. ♥ Recenze tu bude co nevidět :-)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tento zelený jíl jsem měla, ale na mojí citlivější pleť byl až moc agresivní :) Teď už dlouhodobě používám bílý jíl, se kterým jsem maximálně spokojená a mojí pleti vyhovuje více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, něco podobného jsem slyšela taky, naštěstí to dopadlo dobře a nemůžu si jej vynachválit. Prostě buď ti sedne nebo ne.;-)

      Vymazat
  2. Mám doma bílý jíl a pořád jsme ho ještě nevyzkoušela. Díky za recenzi, teď už se k tomu musím konečně dostat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ještě v řadě bílý :-) moc se na něj těším

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate