Jarní dekorce

března 11, 2023

 Mám tu pro vás tipy na jarní věnečky.
Oba se za použití vhodných doplňků dají předělat na Velikonoční :-) Myslím, že návod není potřeba, postup výroby je jasný na první pohled, ale kdyby vás přece jen něco zajímalo, ptejte se...

Kočičkový s náplavou berušek 💗



Jarní mechový



V minulém roce jsem dělala "Slepičák" a měl u vás velký úspěch. Připomenout si ho můžete → tady

Pěkné jarní dny přeje


You Might Also Like

48 komentářů

  1. Hezké věnečky. Člověk na ně vlastně může použít různý materiál. Třeba i vaječné skořápky, sušené květiny atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vše je o tvé fantazii. Některé výtvory, které ve finále vzniknou náhodou, nebo improvizaci jsou o to zajímavější...

      Vymazat
  2. Jani, oba nápady jsou pěkné, ale kočičky se mi líbí ještě víc. Jen nevím, kde bych je v Praze natrhala, je jich potřeba docela dost, ale výsledek je fakt parádní. Tvůj blog je hodně kreativní, určitě se stavím častěji. Pěkný víkend, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, snažím se teď kreativní stránce věnovat o něco více, přecejen, díky ní blog před lety vznikl 😊 My bydlíme na okraji Prahy a stromů tu máme několik, tak není problém. Ve váze je samozřejmě mám taky 😊

      Vymazat
  3. V jednoduchosti je krása, jsou fakt nádherné. Nejvíce se mi líbí ten druhý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky 😊 a máš pravdu, chtěla jsem pro změnu zase něco jednoduchého

      Vymazat
  4. Věnečky jsou vkusné a moc hezké. Moc se ti povedly. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné :) líbí se mi ten kočičkový :) u nás na dveřích visí teď s umělými kytičkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I věnec z umělého materiálu může vypadat naprosto skvěle, všechno je jen v šikovných ručičkách

      Vymazat
  6. Tak ten mechový je opravdu boží! Ten se mi líbí moc :) U nás bych ale bohužel neměla věnec kam dát :/ Bydlíme v domě společně s majiteli a výzdobu dělá zásadně paní domácí :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajaj, to je teda konkurence! U nás se dává jeden na dveře na balkon z venku, jeden na venkovní dveře a poslední na dveře do kuchyně, to je takový nás věnec domácí 😁 no a pak většinou ještě jeden tchýni 😁

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí ten jarní mechový, nádhera ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elise díky, já se stále nemůžu rozhodnout, který je mi milejší ❤️

      Vymazat
  8. Takto krásný a originální věnec jsem ještě neviděla! Vypadá moc hezky a ty berušky mě naprosto učarovaly, mám ráda i kočičky, takže za mě je volba naprosto jasná! :) Máš to moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, to je moc pěkný. Já ještě žádnou výdzdobu nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě máš čas Peti. My máme Velikonoce moc rádi takže si je děláme dřív

      Vymazat
  10. Jani, díky za inspiraci. Ten s kočičkami musel dát práci - když si představím to lepení... Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byl jeden z těch pracnějších, o to raději ho teď mám 😊 berušky nám tu navozují dobrou náladu😊 také přeji krásné dny

      Vymazat
  11. Oba jsou krásné! Víc se mi líbí ten s beruškami, ty to hezky rozzáří a působí vesele a i roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Díky Niky, teď tu máme dekorace ze svatby tak je vše proházené, ale nějak jsem je nemohla sundat 🫣😊

      Vymazat
  13. Veľmi pekné venčeky :). I ja rada tvorím :)

    OdpovědětVymazat
  14. Thanks for sharing those deco ideas, they're nice!
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  15. Ten beruškový je super, kočičky by mě nenapadlo použít na výrobu věnce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl tak spontánní nápad, že bych taky neřekla, že to takhle dopadne 😅

      Vymazat
  16. Ten z kočiček je krásně decentní, a přesto roztomilej :D hezký nápad.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten věnec z kočiček musí být neskutečně heboučký, musím příští rok vyzkoušet! A ty berušky působí strašně roztomile :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate