DIY Dekorace z fotek

března 06, 2023

Ahoj všem,
dnes přicházím s inspirací na jednoduchou, pěknou dekoraci, která vám bude připomínat vaše vzpomínky a zážitky. Výroba bude vhodná například pro ty, co potřebují dárek na poslední chvíli. Pracovat budeme totiž ne s fotkou jako takovou, ale s fotopapírem!

Obtížnost: Velmi lehké

Co potřebujeme:

Větev ze stromu která se vám bude nejvíce barevně hodit
Provázek bílý/přírodní
Fotopapír
Tiskárna s barevnou náplní
Nůžky
Lepící hmota (jedná se o hmotu podobnou žvýkačce, seženete v papírnictví)


Přípravy

Jako první si najeďte na stránku Originální tonery a pořiďte si barevné náplně do tiskárny
(Myslím, že tady najdete náplně do všech tiskáren :-)) a přidejte do košíku ještě fotopapír
Není tu draho a zásilku máte doma cobydup.
TIP: Na fotopapír můžete tisknout i obrázky z instagramu a jednoduše odstřihnout zbývající část.(kostičky na dekoraci taky vypadají skvěle)  
Nakonec vytiskněte 10 fotek (ideálně 6 na výšku a 4 na šířku. 
Pracovat můžete samozřejmě i s klasickou fotkou, myšlenka ovšem byla taková, že využijete fotopapír a vytisknete si ihned to, co potřebujete z pohodlí domova...

Skočte do nejbližšího parku/lesa/zahrady a najděte nějakou pěknou větev. Pokud chcete dekoraci pověsit na dveře, najděte velikost o něco menší než je jejich šíře. Tu očistěte, můžete i lehce zbrousit "šmirgl" papírem.

A jdeme tvořit!

Jeden delší provázek navážeme na oba konce větvičky. To bude horní část na zavěšení. Další tři navážeme na větev tak, jak to vidíte na fotce. 
Ve zhruba stejných rozestupech lepte fotky lepící hmotou, někde uprostřed.
TIP: Tato dekorace bude vypadat skvěle i pokud dáte fotky z obou stran (takže vytisknete 20 ks)
Pokud nebudete dekoraci věšet přímo na háček, nebo hřebík, můžete použít připínáček jako já.

*Spolupráce s originální tonery.cz

První dekoraci jsem dělala už před lety a darovala ji kamarádce. Protože se nám teď do bytu hodí, udělala jsem ji znova našemu drobkovi... 
                                                                    Jak se vám líbí? 



You Might Also Like

18 komentářů

  1. To je úžasný nápad! Opravdu to vypadá moc hezky :) Potřebuju něčím ozdobit stěny v mém bytečku, aby to vypadalo útulněji, takže díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tu měli na víkend návštěvu a taky se jim to moc líbilo. Někdy jde prostě jen o nápad, nebo inspiraci :-)

      Vymazat
  2. to je pěkné :) a člověk může fotečky i měnit třeba dle období anebo udělat to větší a postupně přidávat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento nápad som videla kdesi na Pintereste a je to nádherné. Vytvorila si to krásne. <3

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kdysi taky někde našla, je možné, že to byl právě pinterest. Moc děkuji za chválu :-)

      Vymazat
  4. Kouzelná galerie, Janino! Jak jinak, když na něm je takový model!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to brouček...Pro každou maminku je její miminko to nej že? 😊

      Vymazat
  5. Ďakujem za komentár na mojom blogu. Tieto fotky vyzerajú naozaj úžasne. Fotky sú najlepšie dekorácie zo všetkých! Tiež ich rada využívam, napr. na výzdobu počas narodeninovej oslavy. Nalepím fotky s oslávencom na skrinky a dvere.... :) Dokonca poznám mamičku, ktorá svojim deťom robí koláže na každé narodeniny (Má sedem detí )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko,nemáš zač. To je krásné, věřím, že ve fotkách je opravdu velký potenciál a ano, i já často tvořím z fotek. Jen albumů mám tak 20 :D

      Vymazat
  6. Tohle je super nápad :D Moc ráda vyrabím personalizované dárky, kde fotky hrají hlavní roli... jen mě vždycky nebaví vybírat a tisknout, taky mi to zabere nejvíc času xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda když můžu čas investovat do vlastního projektu, raději než běhat po nákupech :-)

      Vymazat
  7. Konečně jsem se dokopala taky vyrobit synovi do pokoje tuhle krásnou dekoraci z polaroidek. Mezi ně jsem navlíkla ještě malé šišky, vapadá to super:) Moc díky za inspiraci! Posílám i svůj tip: dceři jsem zase udělala z fotek koláž ve tvaru srdce v rohu pokojíku, viz. fotka tady v článku: https://www.vyvolej.to/magazin/kolaz-z-fotek. Přeji krásný zbytek léta všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super! Fantazie každého z nás je naprosto jedinečná a to je na tvoření to nejhezčí, děkuju Terko

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate