Saloos jako potravinový doplněk

listopadu 13, 2022

 Většina z vás je zvyklá na recenze kosmetických produktů od přírodní značky Saloos. Co vás ale může mile překvapit, je zjištění, že ne vždy se jedná pouze o kosmetické pomocníky.
Otestovala jsem pro Vás:
- Bio Dýňový olej 
 - Extrakt z grepových jader
Někteří mí dlouhodobí sledující si možná pamatují na recenzi Bio Dýňového oleje, jako zázračného kosmetického produktu. (tu najdete ZDETeď bych se tu ale, ráda rozepsala o účincích na lidské tělo v rámci vnitřního užívání. 

Bio Dýňový olej

Co o něm víme?
 Díky velkému obsahu Zinku je skvělým pomocníkem pro nás, ženy a dívky v péči o nehty, vlasy a pokožku (což si můžete ověřit v již zmiňované recenzi, kde jsem jej používala po operaci, kdy jsem měla v hodně špatném stavu nehty a jejich okolí) 

Použití
Teď nás ale zajímalo použití v kuchyni, a to jako přídavek do masových a zeleninových přesnídávek a momentálně už i hotových pokrmů...

Jak vidíte ve srovnání fotek z července a listopadu (tedy PŘED užíváním a PO užívání) je rozdíl viditelný pouhým okem.
Toník celkově moc neprospívá, a tak mu každý vitamín, minerál a jiná zdravá potravina dají hodně. Po dvou měsících užívání několika kapek denně byl vidět pokrok, jak v množství, tak v pevnosti vlasů, i v rychlém růstu nehtů, které má též, opravdu pevné.

Hodnocení
Největší výhodou je, že je vhodný jak pro dospělé, tak pro miminka a jak k zevnímu, tak k vnitřnímu užití. Mimořádně účinný, nenápadný olejíček tmavé barvy, si tak zamiluje celá rodina. Momentálně máme jeden v ložnici a druhý získal čestné místo v kuchyni. V ničem nás nezklamal, naopak příjemně překvapil. Dle mého názoru se jedná o málo známý, zato špičkový produkt od Saloos

Extrakt z grepových jader

Co o něm víme?
Tak tady jsem si jistá, že většina z vás toho moc vědět nebude :-D. Já o tomhle zázraku poprvé slyšela už před lety, kdy jsem pracovala v bylinkářství, kde mi jej jedna zákaznice - doktorka, doporučila, jako přírodní všelék...
Téměř 60% výluh grepových jadýrek k vnitřnímu i vnějšímu užití dokáže zlikvidovat bakterie i plísně v různých formách a na různých místech v, nebo na těle. Jeho další úžasnou vlastností jsou jeho silné antioxidační účinky, což znamená, že je vhodný k detoxikačním kúrám a očistě těla. 
Úžasný "imunitabudič"

Použití
Jednoduchá aplikace pomocí kapátka nám jej pomůže dávkovat přímo na postižené místo, či si odkapat přesný počet kapek do určeného nápoje. Já jej užívala zejména způsobem nakapání do nápoje, a to 3x za den 10 kapek. Jeho chuť je velmi hořká, takže pokud by vám to vadilo, doporučuji nějaký ochucený nápoj.

  TIP:Díky obsahu vitamínu B je vhodný např. pokud trpíte na afty, opary, koutky a díky obsahu vitamínu C pomáhá bojovat i s počáteční virózou, nebo nachlazením...

Hodnocení
O jeho účincích jsem nikdy nepochybovala. Pomohl v boji s plísní, vyléčil zánět v ústech a ve stejnou chvíli i zastavil počínající nachlazení, možná chřipku, ze které naštěstí nevzešlo nic horšího. Jedinou nevýhodou je jeho malé balení, a to je buď 10ml, nebo 20ml. Já ho měla hned pryč :-) Každopádně, doma ho mám zas, přijde mi, že neodmyslitelně patří do naší domácí lékárny.
Pokud vás cokoli zajímá, nebo jste nenašli odpověď, ptejte se :-)
   Pohodový týden přeje 



You Might Also Like

14 komentářů

  1. These products sounds great!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip s dýňovým olejem, taky nemám vlasy moc v kondici, tak by to chtělo ozdravnou kůru :).
    O extraktu z grepových peciček vím určitě dobře přes dvacet let, maminka ho kdysi užívala při ozařování, někdo ji to tenkrát poradil, ani nevím, k čemu to mělo být dobré. Ale jak tak čtu, určitě si tím neublížila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je fajn, že do sebe nemusíš ládovat prášky ani jiný nezdravý věci, tady máš od A po Z přírodní složky, který fakt umí zázraky. A grepik? Ty brala nejspíš pro posílení imunity na kterou je opravdu perfektní

      Vymazat
  3. Mám velkou radost, že se Toníkovi zlepšily vlásky, a doufám, že bude olej fungovat i nadále❤️. Olej z grepových jader jsem myslím taky používala, podle mě mi to dokonce snad doporučila lékárnice při zánětu močáku.

    MAKEUP REVOLUTION FAST BASE BLUSH 💖 | KRÉMOVÉ TVÁŘENKY | SWATCHE & RECENZE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grepový extrakt je a zase se budu opakovat, zázračná věc. Úžasná na imunitu a zánět ať už bakteriální, tak virový. Že účinkuje i na plísně je další příjemný bonus. A děkujeme, Tonda je momentálně nejhlasitější dítě v okolí 😅

      Vymazat
  4. Velice mě zaujaly výsledky dýňového oleje, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  5. Dýňový olej znám a mám i doma. Používám ho zejména jako doplněk k manikúře :) Za to grepový extrakt pro mě byl novinkou. Tyhle věci snad nikdy nechutnají dobře.. :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pak musí být nehtiky i kůžička kolem opravdu jako že salonu 🙂 grepik je sice horký ale když si ho dáš do něčeho sladkého tak to není tak hrozný 🙂

      Vymazat
  6. Ani jeden z doplňků stravy neznám, líbí se mi, že se jedná o přírodní produkty a hlavně jsem paf z výsledků, popřemýšlím, že bych si taky pořídila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct že se jsou někteří lidé skeptičtí k přírodním doplňkům, nicméně já se vždy přesvědčila o tom, že jsou nad zlato. Dokonce kolikrát i lepší než léky

      Vymazat
  7. Přírodní produkty věřím, že jsou super. Každopádně z článku neznám ani jeden a to značku Saloos znám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto se snažím věnovat i produktům, které nejsou až tolik známé, ale mají skvělé vlastnosti a byla by škoda nemít je doma..

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate