Díky že jsem! pro mámu

listopadu 01, 2022

 Ahoj, měla jsem možnost otestovat další tvořivou knihu z dílny PERKMAN. Po Vánoční kronice, kterou najdete v příspěvcích z minulého roku, jsem se rozhodla vytvořit ještě jednu zajímavou knihu, tentokrát jako poctu své mamince. Jmenuje se Díky mami! Poděkování pro mámu.

Vazba je barevná, hezká. Uvnitř najdete jak text, tak jednoduché obrázky. Vše v černobílém stylu kresby. Celou bezbarvou verzi včetně vazby najdete v takzvané Deluxe verzi o rozměru B6. Pro barvení, kreslení, nebo vyloženě vkládání fotek není úplně moc prostoru. Já si našla dvě stránky, kam jsem dolepila pár fotek z instaxu. Chtělo to trochu oživit :-)

Celá kniha se vesměs nese v duchu textu. Často doplňujete, nebo odpovídáte na daný, již předpřipravený obsah. Někde bych i ráda uvítala trochu prostoru pro tvořitele. Právě pro dopisování vlastních úvah, zážitků, či nápadů...

 Je poskládána do kapitol, ve kterých vlastně vysvětlujete, za co mamince děkujete. Někdy je text doplněný i o vtipnou poznámku.

Takže, pokud chcete dát mamince, nebo rodičům (i tato varianta je v prodeji) dárek, který bude osobní, ne příliš tvořivý (pouze text) a tak trochu doják, myslím, že s "Díky mami" se trefíte. Myšlenka je moc hezká. Dokonce bych řekla, že by vůbec nebylo špatné, kdyby ji vyplnil nějaký syn.

V nabídce najdete i spoustu dalších titulů jako Výletní kronika, Díky, že tě mám, Dobrokniha a spoustu dalších. "Tvořit" tedy můžete jak pro rodiče, sourozence, tak i třeba přítele, či přítelkyni.

Doufám, že jsem vám dárkovou knihu nejen pomocí fotografií trochu přiblížila a už máte jasno, zda je to to pravé ořechové. Mějte krásné podzimní dny... 


You Might Also Like

20 komentářů

  1. Moc se mi líbí, že díky Tvým člnkům zaručeně přijdu na něco, co neznám, co je pro mě nové, často velmi inspirativní. Přiznám se, že k těmto doplňovacím knihám mám trošku hate/love vztah - strašně se mi líbí, nejraději bych je měla všechny, ale příčí se mi do nihc psát. A když už se odhodlám, většinou mám pocit, že to vypadá strašně, vůbec ne tak, jak bych si představovala xD Na druhou stranu - ty myšlenky a áapdy v těchto knihách jsou tak krásné a je to nádherný dárek, který bych sama ráda klidně dostala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně chápu co tím chceš říct. Možná mě napadá, co třeba si text nevypisovat ručně ale napsat ho na počítači, či stroji a pak ho jen vylepit? To je jen nápad 😉

      Vymazat
  2. Díky za krásný tip na dárek, myslím, že je ideální pro všechny, kterým jejich maminka odpovídá, že už nic nepotřebuje a že všechno má. Protože zrovna tohle určitě ne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jani, to jsi řekla moc hezky a já nemůžu než souhlasit, protože je to úplně přesný, to je právě ten dárek pro ty co nic nechtějí a nepotřebují protože všechno mají

      Vymazat
  3. Dávala jsem mamce podobnou knihu a byla nadšená :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda slyším, ne každý si na takový dárek troufne, takže klobouk dolů 😊🙏🏻

      Vymazat
  4. This sounds great!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, tak ta je nádherná. Moc děkuji za skvělý tip na dáreček pro maminku. 😍😍❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys někdy měla nouzi a nevěděla ttřeba co zrovna koupit, možná přijde vhod, navíc vůbec nutně nemusí být k Vánocům

      Vymazat
  6. Krásne😍 vyzerá to na veľmi milý darček♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký tip na dáreček. Teď před Vánocemi se jistě hodí. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že se určitě bude hodit jako dárek pod stromeček ☺️ a nejen pod stromeček

      Vymazat
  8. Moc se mi to líbí, takže děkuji za milý tip! :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí a třeba i pomohl s nápady na dárky

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate