Moje letní nezbytnosti

srpna 16, 2021

Mám tu pro vás pár řádků o všem, bez čeho si léto prostě a jednoduše neumím představit!


1, Květinová voda 
Ať už je voda květinová, nebo minerální, vždycky v parném dni dokáže příjemně osvěžit. Doma ji na obličej používám hned z rána a poté i několikrát za den, kdy ji pohotově vytáhnu z kabelky. A to jak ve městě, tak třeba v parku, autě, nebo na dovolené. V teplých dnech krémy zrovna moc nepreferuji.   Nejde jen o pocit osvěžení, ale i o hydrataci pokožky, či vlasů (u květinové vody) a také o dodání minerálů a vitamínů. Květinové vody mají oproti těm minerálním i příjemnou vůni. Já mohu doporučit 
Levandulovou květinovou vodu od Saloos, nebo termální vodu od Avene (malá na cesty, velká na doma).
květiová_voda

termální_voda

2, Tea tree olejíček
Tento zázrak vozím vždy a všude. Proč? Pro jeho všestranné využití! Prvně jsem ho vyzkoušela na dovolené u moře, kdy mi vyhovovalo jeho praktické malé balení. Měla jsem ho jako první pomoc na štípance od komárů. Ve Španělsku i Řecku jich je opravdu dost, a tak se vám po pár ubzučených nocích bude hodit. Funguje také jako první pomoc na opary, nebo jiné kožní neduhy. Momentálně mu šlape na paty novinka od Saloos, BIO Aloe vera.
saloosteatree

3,Letní drinky
Je veeeedrooo a já už vidím jenom jedno. Studenou, orosenou sklenici s ledovou kávou, frappéčkem, Ice tea, nebo Aperolem ♥ Ať už sedíme na terase, návštěvě u přátel, nebo trávíme letní večer doma na Netflixu, nešlo by to bez dobrého pití. Jaké favority máte vy?

4, Grilovaná portobella
Ano, můžete si je udělat kdykoli během roku v troubě, ale na grilu dostanou tu pravou šťávu. Znáte to, nejdřív je vydlabete, pak naplníte kloboučky dobrůtkami dle libosti a zasypeme sýrem... Na každé pořádné grilovačce nesmí chybět.
plněná_portobela

5, Kousek léta u nás doma
Jako poslední bych ráda zmínila mou "úchylku", kterou je tvoření letních maličkostí i u nás doma. Tento rok jsme se nedostali k moři a ani v příštím to moc nevidím, proto se snažím přenést kousek té přímořské atmosféry k nám do obýváku. Momentálně aspoň malou dekorací na stůl a pár krásných plakátů na stěnu od Posterstore.cz


A jaké je vaše léto? Taky si ho bez něčeho nedokážete představit? Napište mi to! 
Krásný zbytek léta přeje 









You Might Also Like

24 komentářů

  1. O tej kvetinovej vode na pleť a vlasy som ešte nepočula, ale z tvojho opisu si mám chuť hneď jednu zaobstarať. Taktiež si počas letných dní rada dám ľadovú kávu a medzi moje summer essentials patrí balzam na pery aspoň s 50 SPF, keďže sa mi zo slnka často robia opary, a taktiež už spomínaný teatree olejíček. Nevedela som, že si ho môžem dávať aj na štípance, a preto ti veľmi ďakujem za túto infošku! :D

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvetinovkám se lehce přijde na chuť ☺️ jsem živým příkladem 😁 máš pravdu že i na letní dovču si taky beru balzám na rty, vždycky se mi hrozně vysuší rty, hlavně u moře, hodně se potápím... A co se týče Teatree jsem ráda že jsem pomohla

      Vymazat
  2. Ty květinové vody taky miluju! Před pár dny jsem spotřebovala levandulovou a teď mám heřmánkovou. A na tea tree oil taky nedám dopustit, na štípance je fakt super :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám v plánu teď vyzkoušet nějakou jinou, prý je dobrá i růže 🌹

      Vymazat
  3. Tea tree je skvělá věc, já ho mám nejraději na pupínky na obličeji. Květové vody používám večer na dočištění pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt že TT je dobrý skoro na všechny kožní defekty, já s ním "zahojím" skoro všechno

      Vymazat
  4. Drinky, grilovačka u dcery, opékačka na zahradě,cestování po naší krásné zemičce, práce na zahradě, návštěvy...to je moje léto. Osvěžující vodu na obličej s sebou vozím ale jen obyčejnou. Asi zkusím pohledat květinovou. Přeji krásný zbytek léta k půvabné babí léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přeji krásný zbytek léta ☺️ u nás je to teď trochu složitější, miminko nás dost zaměstnává a ještě není úplně připravené na cestování, jinak je to u nás také hodně o výletech

      Vymazat
  5. S květinovou vodou souhlasím. Já používám d Purity Vision. Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tea tree olej nám přišel domů tento týden - konečně. Máme ho od Renovality.
    Léto by se pro mě neobešlo bez grilovaček - mám ráda ty dlouhé letní večery u ohně. Taky letní pohodu na zahradě - někdy je fajn, jen tak sedět, opakovat se, a popíjet něco osvěžujícího... Je toho spousta, co k létu patří. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že jiný než od Saloos jsem nezkoušela, ale i od Renovality je na přírodní bázi tak věřím, že bude dobrý ☺️ přesně tak a k tomu válení na zahradě je taky nezbytný meloun 😁

      Vymazat
  7. Hezké maličkosti :) vybrala sis moc hezké plakáty. Já nedám dopustit na opalovací krémy, jelikož se vždycky strašně rychle spálím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji ☺️ ten využijí hlavně když jdeme k vodě jinak to zvládám bez ☺️

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Stále se na ně nemůžu vynadívat! A moc se těším na zimní várku

      Vymazat
  9. Skvelý článok! :) Tie letné dekorácie máš naozaj veľmi pekné a levanduľová voda ma veľmi zaujala!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandulová je vždycky skvělá ❤️ jak blahodárná na pleť tak skvělá třeba v interiéru (už tu mám nasušenou čerstvou)

      Vymazat
  10. Super článek, tea tree miluju, nejlepší pomocník :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Až na letní drinky nic z uvedených věcí neznám. Takže zatím svůj názor k nim nemám. Ale jsem ráda u všech za poznání. Dle popisku k nim jsou to fakt fajn věci, zejména v létě. Koupím, vyzkouším, ugriluji. Věřím, že budu spokojená. Super článek. :)
    Já si léto neumím představit bez ledového kafe nebo milkshakes apod. Jinak mě toho moc nenapadá co mám přímo v létě za nutnost. :/ :D
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem moc ráda, že jsem tě mohla inspirovat ☺️ též miluji především tu ledovou kávu, ale je fakt, že co mám mimčo, tak má malý radar přesně na kafe. Jak si ho udělám tak je vzhůru 😁

      Vymazat
  12. Ani jsem nevěděla, že Saloos mají květinové vody, znám od nich jen různé olejíčky... a oproti Purity Vision (od kterých jsem v minulosti kupovala vody na pleť) mají mnohem lepší ceny, tak musím vyzkoušet :D

    S letními drinky souhlas, miluju různé limonády nebo ledovou kávu během horkých dnů... i když většinou se stejně držím staré dobré vychlazené kofoly :D

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Však jo, já mohu jen doporučit :-) navíc jsou na dost místech k dostání :-) Joo Kofola, tu mám taky ráda, jednou za čas si ji dám s chutí

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate