Saloos Dětský uvolňující olej

července 14, 2021

Všem přeji krásný, letní den. Dovolte mi, abych vám představila můj první dětský produkt od Saloos. Tyto zázraky přírody již několik let používám nejen já, ale i má maminka, tchýně a přítel. Jasnou volbou bylo i jejich pořízení pro našeho nejmenšího, Toníka.


Dětský uvolňující olej

Jedná se o produkt určený jak právě narozeným miminkům, tak i kojencům, s problémy v oblasti bříška. Tedy především nadýmání a dětské koliky, které naše mrňousky dokáží pěkně potrápit a miminku nedají spát. 
 Pokožka miminka je velice citlivá, proto většina produktů jim určených je na bázi bylinek, přírodních složek, BIO a esenciálních olejů .V případě tohoto uvolňujícího olejíčku se jedná především o FENYKL, ANÝZ A KARDAMON.
 
TIP: Fenykl je asi nejzásadnější složkou, proto doporučuji i fenyklové čaje (použití je možné již od 1.týdne stáří miminka) a maminkám čaje kojící s jeho přídavkem.

Aplikace/testovaní

Aplikace je velice jednoduchá, olejíčkem světle nažloutlé barvy bříško potíráme a vmasírováváme jej. Aby nám zabral co nejlépe, provádíme krouživé pohyby po směru hodinových ručiček pro podporu trávení a další uvolnění plynů. Všem maminkám a tatínkům mohu doporučit i preventivní aplikaci především na večer, ať se můžete všichni vyspinkat a načerpat síly na nový den. 
Nejen vy, ale i vaše miminko.


Hodnocení

 Jako vždy jsem maximálně spokojená. 
Tento olejíček patří mezi zázračné zbraně každé maminky, která se se svým mrňouskem potýká s nemilým bolením bříška, s čímž si hravě poradí. A i když na to mimčo přímo netrpí, určitě ho to alespoň jednou potrápí. Proto bych doporučila i preventivně tento olejíček zařadit do "miminkovské domácí lékárničky", kterou doma určitě všichni rodiče mají. 

Nejvíc potěší, že se při aplikaci krásně line vůně fenyklu a anýzu :-). Několikrát nám olejíček zabral v řádu několika minut, za což věřím, že bude každý rodič, hlavně v noci moc rád :-)

Takže pamatujte,
pro klidný spánek vás a vašeho miminka,
doporučuje Saloos olejíček čerstvá maminka :)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Je fajn, že produkt funguje. Probdělé noci jsou nejhorší jak pro mamču, tak mimčo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Péťo, každá maminka určitě ráda potvrdí. Navíc vidět spokojené miminko je to nejkrásnější co si můžeme přát.

      Vymazat
  2. Prvně gratuluji k miminku!
    Olej vypadá krásně, vůni anýzu a fenyklu miluji, takže ten bych používala klidně i já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :-) já si fenykl docela oblíbila, s mrňousem pijeme i čaj, vždycky krásně provoní místnost :-)

      Vymazat
  3. Od Saloos jsem používala levandulový olej, ale víc mi vyhovuje Purity Vision :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu že každému vyhovuje něco jiného, já na jejich produkty nedám dopustit ❤️

      Vymazat
  4. We all want the best for our babies and this oil sounds interesting!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko, moc gratuluji k narození synka! Je to kouzelné miminko!
    Výrobky Saloos mám ráda, jen čisté oleje do aromalamp se nějak pohoršily...
    Přeji krásné dny a klidné bříško! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohoršily? Tak až dojedu tu svou řadu tak to hned prověřím... Jinak moc děkujeme za gratulace ☺️

      Vymazat
  6. Saloos je super značka, používám od nich Ricinový olej na nehty a je skvělý. Jinak gratulace k narození syna! ♥

    LV
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nehty mám odzkoušeny hlavně dýňový ❤️ ten je perfektní

      Vymazat
  7. Od této značky jsou prý výborné olejíčky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen prý, ale určitě jsou ☺️ mám doma pěknou sbírku a nedám na ně dopustit ☺️ třeba dýňový na nehty, ricinový na řasy nebo měsíčkový na zklidnění a hojení, ty mám pořád po ruce

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate