Workshop s Costa Coffee

listopadu 30, 2022

 Včerejší večer jsem strávila ve skvělé společnosti milovníků kávy a tak jsem se rozhodla vám aspoň prostřednictvím pár foteček přiblížit skvělou atmosféru, která tam panovala. 

Od zkušené, milé a velmi profesionální školitelky Evičky jsme se při večerní kávičce a zákusku, dozvěděli něco o kávě samotné, společnosti Costa Coffee i si ve finále vyzkoušeli techniku oblíbeného Latte Artu. Jeho nácviku jsme se věnovali po zbytek večera a společně se dozvídali detaily z příprav jednotlivých káv.

"Kreslit" mlíčkem do kávy není vůbec jednoduché a tak se o svůj výsledný produkt podělím akorát s diváky instagramového profilu :-D Vám tu v koláži ukážu akorát obrázek krásné "rosetty" od profesionála :-)

TIP: Co by se vám mohlo hodit při návštěvě některé z CC kaváren je například to, že pokud má některý z Baristů na košili odznáček zlatého hrnečku, umí vytvářet i další obrázky již zmíněného Latte Art a třeba vám na požádání i nějaký pěkný vytvoří :-)

V závěru večera jsme dostali úžasný balíček s kávou, hrnečkem a poukázkami do kavárny.
Toníkovi jsem domů vzala i dva kelímky z nové Vánoční edice, jelikož teď rád vaří s nádobíčkem i hrníčky :-)

Jsem ráda, že jsem se zúčastnila. Byl to úžasný, naučný a zajímavý večer. 

   Tak zase příště


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Tyhle ozdoby kávy taky obdivuju. A neuměla bych to, ani kdybych se sebevíc snažila. 🙂
    Hezký večer, Jani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že to chce jenom trénink, akorát někdo musí trénovat 5x a někdo jako třeba já 50x :⁠-⁠D

      Vymazat
  2. Takový zážitek ti trošku závidím, muselo to být super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. skvělá příležitost a vypadá to ještě lepší zážitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen plně souhlasit. Úžasný večer na který je tak nezapomenu a ještě vím spoustu zajímavostí ze světa kávy

      Vymazat
  4. Janino, ráda věřím, že to byl hezký večer. Naštěstí tu mám svou první kávu, jinak bych trpěla :o)
    Měj krásné adventní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kafe sice nepiju, ale ozdoby se mi vždycky moc líbí. Baristé jsou moc šikovní! Určitě to byl zážitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejkouzelnější jsou prý ve flat White 😊 je to taková, jiná káva, třeba by ti chutnala...

      Vymazat
  6. Costu mám ráda, v létě mají bezkonkurenční cold brew a v zimě u nich piji café caramella. Netušila jsem, že dělají i workshopy, to je skvělá zpráva. Musel to být fajn zážitek, taky bych si dala říct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je klasika café perníček 😊 Myslím, že ohledně workshopu to byla spíš jednorázová akce, ale stala za to 😊

      Vymazat
  7. Ty jejjich nové kelímky se mi strašně líbí, musím se u nich stavit na horkou čokoládu už jen kvůli nim :D Latte art bych se hrozně chtěla naučit, ačkoliv nejsem příznivce kávy. Ale pořád doufám, že na kakao by to mohlo fungovat stejně :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jde použít všude kde máš tmavý základ a zaléváš ho mléčnou pěnou. Taky už pár kelímků mám :-D

      Vymazat
  8. To musel být skvělý zážitek, až jsem z toho dostala chuť na kafíčko ♥

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate