Dekorace z Bonami

února 23, 2022

 Krásný slunečný den přátelé!

Párkrát už jsem se tu zmínila o tom, že náš byt procházel rekonstrukcí. O tom, jak se tu místnosti i všechna zákoutí změnili k nepoznání, budu určitě časem psát článek, možná nejen jeden a proměny vám představím. S novým bytem, ale přišel i nový nábytek, podlahy, nová zařízení a v neposlední řadě nové dekorace. Snažila jsem se vybírat věci víceúčelové, částečně i praktické a jak já ráda říkám, co lahodí mému oku  :-) S výběrem mi pomohl eshop Bonami... 




Již dříve jsem několikrát stránky eshopu projížděla. Vím, že se tam dá pořídit snad vše a že mají velký výběr dekorací. Tentokrát jsem se úspěšně vyhnula vázám, které jsou mou úchylkou. Nechtějte vědět kolik jich mám. A tady je jich takový výběr!



Spoustu času zabralo především rolování desítek stránek a je super, že si můžete nastavit i filtry v podobě požadované barvy, materiálu, ceny...  

Nakonec jsem si vybrala BEDÝNKY... 

Chtěla jsem totiž takovou dekoraci, kterou budu moci kombinovat s různými styly a barvami. Dekorační bedýnky jsem využila jak v kuchyňské části, tak v té obývací i dětské. Pro vás jsem nafotila několik dalších variant pro inspiraci. Nakonec jich je poměrně hodně, tak provází celý článek :-)

Věřím, že mi pomohou i při dekorování svatby, tady s nimi mám velké plány, nebo časem Toníkovi v pokojíčku s hračkami, či knížkami. Řekla bych, že tento set bedýnek se opravdu vydařil a já si jejich aranžování a focení moc užila. 

Přemýšlela jsem, co je pro vás při zařizování bytu, nebo místnosti důležité. Jsou to dekorace? Nábytek? Nebo praktické využití? Úložné prostory? Budu ráda, když mi to napíšete do komentářů a časem si o tom můžeme popovídat u jednoho z článků. Děkuji za Vaše názory. 

Vaše 



*Spolupráce Bonami

You Might Also Like

29 komentářů

  1. ty bedýnky vypadají prakticky, přírodně a skvěle :) pro mne jsou důležité květiny a fotografie :)

    P.S. fotka s tím medvídkem mě naprosto okouzlila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí, u nás ve finále zdobí část obývacího pokoje, takže také květiny, rámečky a svíčka 🕯️

      Odpověď na P.S. Toníka taky, celou dobu se snažil medu vyndat :-D

      Vymazat
  2. Budete to doma mít hezké, Jani. Já mám tyhle doplňky a takové taky moc ráda.
    Kdybych si něco zařizovala, dbala bych úplně na všechno. Chtěla bych se jednou cítit u sebe tak dobře, jako se cítím teď doma. Pořád si kupujeme různé dekorace a doplňky, zároveň to tu nemáme přeplácané ale když mamka prohlásí, že musí navštívit Ikeu, jen se směju, protože vždycky něco doveze. 🙂
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Nikol, dekorací není nikdy dost. Navíc IKEA je prostě taková klasika, jinak řečeno, povinný nákup, jelikož ceny a provedení tě nuti většinu věcí koupit :-D
      Zrovna se tam chystáme pro nějaké ty dekorace na svatbu :-D

      Vymazat
  3. Bonami znám, ale nikdy jsem tam nic nenakupovala. Moje dekorace jsou hlavně drobnůstky, co mi lidé dovezli z dovolených, případně nakupuji drobnosti v Kiku, Pepcu nebo v Ikei (mám ráda výzdobu podle současného ročního období, ale zatím mám pořádně jen podzim a zimu, tak ještě budu muset vymyslet něco pořádného na jaro a léto)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď momentálně to máme hodně podobně, s tím dekorem na roční období... Vánoce už jsem sundala a začínám vítat jaro hlavně květinami, ale většinu dekorací mám vyloženě letních, tak s tím taky budu muset něco udělat

      Vymazat
    2. Co máte za dekorace na léto? Hodily by se mi nějaké tipy, na jaro ještě nějaké tipy mám (z toho co jsem zatím nenakoupila, ale co vídám v obchodech), ale k létu se mi nic moc nehodí :D

      Vymazat
  4. Máme tu letní plakáty s tématy moře, pláží, mušlí... V tomto duchu máme třeba i skleněnou dekorací s pískem, krabem a mušlemi z naší první dovolené :-) no a bílé kamínky :-) všechno laděné do takové mintové barvy.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,to jsou krásné věci.Musím se na ten eshop podívat.Nás čeká také velká rekonstrukce bytu,protože se od nás po pěti letech stěhuje syn.Jsem natěšená,jak si budu nakupovat drobnosti,ale také nový nábytek.Ráda budu k tobě nakukovat.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka to tenkrát měla úplně stejné když jsem odcházela na svou vlastní cestu :-) Moc děkuji za krásná slova, budu moc ráda když zase zavítáš a třeba i naberes nějakou inspiraci

      Vymazat
  6. Vybrala jsi moc hezké kousky! Máš aranžerství v krvi :) Těším se na proměnu bytu. Určitě se vám moc povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu a článek o přestavbě určitě bude :-)

      Vymazat
  7. Tak tohle se opravdu povedlo. Vypadá to prostě jako doma, příjemně, útulně a krásně to i ladí. Super práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je to nejdůležitější! Pořádně si to doma zutulnovat! Já děkuji Bonami za možnost pořízení těchto úžasných bedýnek

      Vymazat
  8. Tak na tento článek jsem se vůbec neměla dívat :D Bonami znám moc dobře, 2 roky zpět jsem to celé vykoupila, nádhernou tapetu s motivem dřeva, dokonce i posezení jsem tam měla vybrané a dodnes se mi hodně líbí, jen co mě mrzí, tak to všechno zůstalo u bývalého partnera. Ale já jsem na zútulňovaní maniak, už se strašně těším až si budu navrhovat vlastní bydlení a zahradu a do toho všechny ty věcičky, ale to si asi jestě počkám :)
    Nikys
    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ojoj, tak to bych byla taky smutná, vím co to dá práce si všechno zařídit a zvelebit k obrazu svému:-) ale věřím že si to jednou dáš taky všechno do kupy a moc si to užiješ! Zahrádku má bohužel jen maminka, ale ty chvíle na jaře a v létě, to je bájo

      Vymazat
  9. These boxes are beautiful, and I love how you ended up using them.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký nákup, Janino! Bedýnky mám také, jejich využité je opravdu asi nekonečné...
    Nakupuji už hodně s rozmyslem, jen doplňují stávající věci.
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pořád pro ně mám nějaké využití ... A je pravda, ze předtím jsem tolik nenakupovala, ale teď do nového máme i nové dekorace a jsem ráda ze je to i v novém kabátě

      Vymazat
  11. Je ten plyšový medvídek je sladký 😍 miluji plyšové medvídky, i když je mi 25 mám pro ně slabost už od dětství....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj ten je našeho malého 😊 miluje rochnani s medvídkem

      Vymazat
  12. To jsou moc pěkné věcičky. :) Mi jde teď taky jeden balík. Není to ale z Bonami, ale ze SVIS. Fajn obchod, který tam toho má opravdu dost a hlavně všechno skladem. A ty dekorace mi docela vyhovují i stylem a jejich designem. .) Takže jako taková alternativa k Bonami nebo Favi to je taky docela fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super, doufám že výběr uvidíme! Ano, já teď nakoupila krásné dekorace i v Action :-) Najdeš tam od všeho něco a na svatební dekorace se chystám do Tedi

      Vymazat
  13. Máte to doma pěkně udělané :) A bedýnek není nikdy dost :D Já jich mám doma spoustu a pořídila jsem si ještě další tři na balkon. Vypadá to prostě pěkně a navíc je to i užitečné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na balkon je mám taky v plánu, pomalu ale jistě se nám rýsuje.. no a hlavně se blíží svatba kde jsou nezbytné!

      Vymazat
  14. Super drobnosti. Hodně věcí se dá udělat doma svépomocí jako DIY, ale já raději navštívím showroom nábytek Olomouc a nějaké ty drobnosti si odnesu. A to si mě nepřejte vidět, když se jednou za rok dostanu do IKEY. To jsem jako utržená ze řetězu a domů si toho přinesu snad dvě ikeácké tašky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Olomouc říkáš? Moc děkuji za tip, třeba se tam někdy až bude cesta, podívám. Co se týče IKEI to je asi civilizační nemoc, kterou máme všechny :-D

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate