Balíček od KetoFit

února 26, 2022

 Dnes bych Vám ráda sepsala pár řádků o výběru produktů a jejich následném ochutnání od firmy KetoFit. Pro ty z Vás, kterým název nic neříká, tu mám příjemnou zprávu, pokud se řadíte mezi milovníky zdravého životního stylu a na talíři také upřednostníte nějaké to "lehké" a rychlé jídlo, či dezerty. Možná, že zde najdete pár tipů na příjemnou snídani, oběd, nebo třeba svačinku.

Nejsem žádná fitnessačka, ani poradkyně zdravé výživy, takže všechno, co jsem vyzkoušela Vám tu popíšu z pohledu laika. Většina potravin, které si na jejich eshopu můžete pořídit se řadí k hubnoucím programům na bázi proteinu, nebo LOW CARB. Spousta z nich má malý obsah sacharidů, jsou přírodní, nebo s přírodní složkou a jsou jednoduché na přípravu. Což já jako maminka na mateřské velice ocením.

A co že jsem vlastně vyzkoušela?

Protože stále kojím, vyhledávala jsem produkty, které se s tím nevylučují. Nevybírala jsem žádné vyloženě hubnoucí programy a proteinové diety. Dají se tu opravdu vybrat i běžné zdravé dobroty... Na úvodní fotce vidíte všechny zkoušené produkty. Některé pak uvidíte na fotkách i dále v článku například s tipem na servírování :-).

Bezsacharidové konjakové Fit Spaghetti Ketofit

V balení najdete 3 porce špaget , které připomínají svou konzistencí i vzhledem čínské rýžové nudle, jen trochu silnější. Těstoviny jsou již hotové, stačí je pouze propláchnout a ohřát. Podávala jsem s rajčatovou omáčkou a musím říct, že jsem si pochutnala. A to nejen já. Určitě bych je zakoupila znovu.

Fit Kao

Jedná se o kakaový nápoj v prášku (17 porcí), který připravíte opět velice jednoduše a to tak, že ho pomocí odměrky smícháte s vodou, nebo mlékem a "rozšleháte". Já "šejkovala" v perfektním Shakeru, který jsem dostala jako dárek a hned pro něj našla využití :-). Nápoj je poměrně hustý a v chuti je znát kakao. Je v něm něco jako "zahušťovadlo", což přiznávám, bylo překvapení.  Jinak určitě doporučuji spíš vmíchat do mléka, než vody.  Ačkoliv si tento produkt většina žen v recenzích chválí, dle mého gusta úplně není...

Keto chléb extra semínkový 360 g

Pečivo plné semínek mám ráda a tak byla volba extra semínkového chlebíku ihned jasná. Chléb je rozdělen na 16 plátků a 15% z celého složení jsou lněná, slunečnicová a sezamová semínka. Velkým plusem je, že tento chléb vydrží až půl roku! PROSTĚ NEZTVRDNE ANI SE NEZKAZÍ. Bohužel u nás vydrží maximálně týden, je totiž opravdu chutný a tak jde na dračku. Hlavně není tak "hutný" jako jiné "zdravé" například žitné pečivo.

100% Přírodní sirup bez cukru Ketofit

Výborný malinový nektar slazený pouze čekankovým sirupem je opravdu skvělou chuťovou záležitostí. Obecně se u nás nepoužívají žádné koncentráty, šťávy, ani sirupy, pijeme čistou vodu, ale tenhle sirup zmizel "co by dup" :-) 

Největším plusem je dle mého výběr malin. Ty se totiž vybírají plně zralé a pouze z místních lesů a záhonů našich pěstitelů. Takže "víte co jíte" :-)

100% Džem bez přidaného cukru Mango a Džem bez přidaného cukru Borůvkový

Musím říct, že na džemy jsem se obzvlášť těšila. U manga mě zaujalo 100% ovoce u borůvky zase jen 3,4 g sacharidu v porci. Každopádně Borůvka je poměrně zajímavá, její chuť je lehce nakyslá, nečekejte žádnou sladkost a radost mi udělali kuličky borůvek, které nejen, že vypadají efektně, ale hlavně, celé borůvky? Co víc si od džemu přát! Těším se, až bude trochu tepleji a vyzkouším je se zmrzlinou... Mango milujeme jak na croissantu, tak na palačinkách ♥ Doporučuji vyzkoušet.

Low carb krém kokos

Jedná se o křupavý krém s příchutí kokosu. Já bych to přirovnala ke kousnutí do Raffaelo kuličky. Kromě toho, že výborně chutná, obsahuje také spoustu vitamínů a minerálů. Koukala jsem, že v nabídce jsou i další příchutě (čokoláda, oříšek...) 

Ze začátku jsem ho ujídala jen tak lžičkou, ale teď si díky němu dělám mnohem častěji palačinky, nebo opražený toust na který ho mažu, když mám při snídani chuť na sladké.  Díky obsahu bambuckého másla krémová konzistence na teplém pokrmu taje. Za pokojové teploty jsem se pokusila vyfotit na talířku vedle palačinky :-)Využití jsem našla i k přípravě perníku, který ve vzájemném spojení chutná skvěle. 

*Spolupráce KetoFit

Zajímalo by mě, jestli nějaký "Keto" produkt znáte? Popřípadě jestli je nějaký, který byste rádi vyzkoušeli? Mějte hezký den




You Might Also Like

14 komentářů

  1. Tak tato strava mne zatím neoslovila a asi už neosloví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechna jídla nejsou dietní,jak jsem psala, i já vybírala vhodné alternativy kvůli kojení. Například malinový sirup je úžasný nápoj, taková výborná přírodní šťávička

      Vymazat
  2. O značce Ketofit jsem už párkrát slyšela a četla kdysi i nějaké diskuze, nicméně zkušenost nemám. Z tvého výběru mě zaujal sirup s čekankou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je výborný a doporučuji i kokosový krém, nebo špagety 🍝

      Vymazat
  3. Taky značku znám, ale nezkoušela jsem. Dala bych si ty špagety a ten sirup může být moc dobrý. 🙂
    Hezký víkend, Jani.

    OdpovědětVymazat
  4. O značce jsem slyšela, ale nic nezkoušela :). Nejvíce mě zaujal ten sirup a kokosový krém :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super výběr, doporučuji všema deseti. Na sirup mi doma chodil i chlap :-)

      Vymazat
  5. S touto značkousom sa stretla už dávnejšie, no ešte som z toho nič neskúsila. Ale možno vyskúšam ;D

    OdpovědětVymazat
  6. Nabízeli mi spolupráci, ale já tohle ráda nemám a Keto je dost vyhlášená, že už jenom to mě odradilo :-D Neříkám, ty sis vybrala skvělé věci, třeba ta marmeláda se mi líbí a ta lahev, tu bych potřebovala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poprvé jsem si taky říkala ze to není pro mě, ale když jsem si prošla stránky, narazila jsem, přes e jak říkáš na spousty věcí, které využije člověk i v běžném režimu, tak proč ne?

      Vymazat
  7. Ty jo, tak tohle by nebylo pro mě. Já jsem strašně vybíravý člověk a někdy mívám problémy i se zeleninou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to o zvážení každého. Všechny produkty bych si znova nepořídila, ale některé určitě ano, opravdu to chce vyzkoušet

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate