Předvánoční Poster store nákup

prosince 16, 2021

 Přeji všem krásný den,

je mi potěšením Vám opět napsat pár řádků o spolupráci se skandinávským výrobcem plakátů, firmou Poster Store.

Jestli si dobře pamatujete, poprvé jsem Vám představila kolekci na téma moře, tu najdete v → tématickém článku, který vyšel v létě. Dnes Vám ale ukážu kouzelné plakáty, nejen s nádechem Vánoc.

Pro začátek tu mám jednu fotečku rámečků i plakátů před jejich "zkompletováním". Rámy jsou perfektně zabalené, tak se nemusíte bát žádného poškození. Přes sklo je i průhledná, téměř neviditelná fólie, která jej chrání. Plakáty jsou v jednom balení u sebe. Při bližším zkoumání zjistíte, že jde nejen o moderní obrazy, ale i celkově kvalitní produkty, včetně rámů.

A teď už k finální podobě :-). Moc jsem se na tuto "sváteční" nadílku těšila, náš byt dostal opět trochu modernější vzhled. Obrazy přírody a nejen jí, teď zdobí náš obývák a předsíňovou stěnu. Oblibu v novém obývacím pokoji našel i náš půlroční synek. Vánoční plakáty nám nejen schválil, ale měl z nich i opravdovou radost :-) Ostatně jako my všichni.


Největší úspěch měl rámeček s obrázkem dárečků. Nějakou dobu byl vyprodaný, a tak máme radost, že se nám ho podařilo ukořistit a stal se jednou z nejhezčích dekorací v domácnosti. Vánoce teď pro nás díky Poster store budou zase o něco hezčí...
Další tři fotoobrazy, jak jsem psala, máme v předsíni. Zde mám jen pár fotek pro inspiraci, jelikož má naše chodba pouze něco kolem metru a půl na šířku a není úplně možné ji pěkně zachytit. Navíc je zde velmi tlumené světlo, což fotografiím moc nepřeje.
Snažila jsem se sladit prvky do stylu "Pralesa", nebo jinak řečeno džungle. Hodně mi pomohl i  "zelený" filtr v eshopu, díky kterému jsem viděla hlavně plakáty, které jsem potřebovala. Tapetu plnou listů teď tedy doplňují i tyto úžasné kousky. Co říkáte na mého Leoparda
Připomínám, že k výrobě plakátů se používá dřevo z lesů, které se obhospodařují na nejvyšším ekologickém i sociálním stupni standardu (certifikace FSC, Nordic Swan + mezinárodní směrnice o životním prostředí).

Stále platí, že každé úterý na stránkách naleznete novou kolekci. Teď například tematicky úžasnou "novoroční". Věřím, že i dnes, před Vánoci, ještě můžete udělat radost nejen svým blízkým, ale zejména sobě :) Výběr je totiž obrovský. Navíc je možné využít slevový kód JANINA45EXTRA a máte nákup o 45% levnější. A to se vyplatí! Jeho platnost je od 17.12. do 25.12. Sleva se vztahuje na plakáty. Nelze ji kombinovat s jinou slevovou akcí a neplatí pro kategorii Kolekce umělců. Tak šup, šup, ještě to možná stihnete i do Vánoc. Já je měla doma za 3 dny :-)

   
 Vaše 



You Might Also Like

9 komentářů

  1. Janinko,plakáty jsou opravdu moc krásné a žasnu,jak působí úžasně v interiéru.Fotečka s malou princeznou je nádherná.
    Přeji hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jituš, přejeme krásný předvánoční čas i s Tomíkem :-)

      Vymazat
  2. Jani, i mně se plakáty moc líbí.
    Přeji ti krásné předvánoční dny. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Mají tam opravdu krásné obrazy, klobouk dolů! Vysmátá fotka je parádní <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou krásné, vybrat jen určitou část je hodně těžké :-D ale když se to nakonec podaří, je to nádhera.... Děkujeme Leni

      Vymazat
  4. Your prints are beautiful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten plakát s dárečky je opravdu moc hezký! Celkově sis vybrala super kousky :) V té chodbičce vám to dobře ladí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Posterstore se skvěle spolupracuje, jejich plakáty jsou krásné a kvalitní. Dělají nám doma utulnou atmosféru

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate