Jarní dekorace

dubna 02, 2021

Trocha inspirace, trocha tvoření, trocha jara :-) 
Pokud nepřidáte živé květiny, vykouzlíte dlouhotrvající dekoraci na váš stůl, nebo parapet.


Velikonoce jsou svátky jara a já je mám spojené s paletou barev, proto jsem použila i "živý" materiál. Hodí se například hyacinty, petrklíče, sedmikrásky, modřence atd...
TIP: jako doplněk lze použít i gypsophilu (nevěstin závoj)
Ve váze najdete buxus, ještě nerozkvetlý zlatý déšť a kočičky. Ve svícínku pak mech, vajíčka a velikonoční osení, které stačí rosit :-)



Pokud chcete ozdobit i okna, nebo balkóny, můžete osadit nejen truhlíky, ale i ošatky, košíky, nebo květinče...

U máte nazdobeno? :-)

You Might Also Like

47 komentářů

  1. Teda Jani, to je nádhera. Já jsem letos moc nezdobila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono to chce, musíme si ten pobyt doma nějak zpříjemnit

      Vymazat
  2. Máš to moc pěkné :) Já už také nazdobeno mám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee DOMČO, jdu se hned kouknout jestli se u tebe dopátrám nějaké inspirace 😁

      Vymazat
  3. Krásná dekorace, moc se mi líbí ty pritodniz barvy 😊.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je nádherné, jsi moc šikovná. :-) Já teda sama žádné takové dekorace nevytvářím, přijde mi, že mám obě ruce levé - takže si doma vystačím jen s kupovanými dekoracemi. Trochu vyzdobeno mám, ale nějak jsem to nepřeháněla, když stejně na návštěvu nikdo nepřijde. Ale když vidím tu tvoji výzdobu, tak bych se nad sebou mohla do budoucna zamyslet. Opravdu moc pěkné! :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásná slova chvály. Já si zase říkám, že výzdoba bude hlavně pro nás, my tu teď musíme být zavření tak proč si to neudělat hezké

      Vymazat
  5. Musím povedať, že mi sme tento rok jarnú dekoráciu moc neriešili. Mamina vytiahla vajíčka, ktoré máme už aspoň desať rokov a tam to skončilo :D Ale tvoja vyzerá vážne krásne a zaujímavo. Nič také som nevidela. Moc pekné ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ani my toho doma moc neměly, ale moc se mi líbí jak se letos zdobí hlavně v Německu, v přírodním stylu, tak jsem zkusila něco podobného aspoň se zajíčkem, nakonec jsem stejně podlehla kráse květin a vnesla pár barviček

      Vymazat
  6. Ježiš, to je krásné!!! Já takhle tvořivá nejsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, vždycky se dá něco vytvořit i s málem ☺️ jen si trochu věř

      Vymazat
  7. To je nádhera :) s přítelem jsme napekli mazance, koupili květiny, barvili vajíčka, takže také jsme měli vyzdobeno :) škoda, že nikdo nemohl přijít :/
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nás mrzelo, že to bylo i tento rok bez návštěv a hodování. Je to škoda, člověk žije už jen v zákazech...Snad bude za rok lépe

      Vymazat
  8. Panečku to jsou, ale moc krásné dekorace! Jsi šikovná. Tebe bych letos na Velikonoce potřebovala domu já se na tě úplně vyprdnula :D moc krásný, ♥
    Každopádně moc děkuji za odběr a také jsem dala blog se mi moc líbí a je inspirativní, super ♥ Děkuji moc mě tvůj komentář potěšil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě potěšila ☺️ snad se ti někdy nějaká inspirace bude hodit ☺️

      Vymazat
  9. Vypadá to krásně :) Já jsem ostuda, až na pár větviček ve váze jsem žádnou ozdobu na Velikonoce neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona i ta větvička, nebo kytice Narcisek udela velkou parádu ☺️

      Vymazat
  10. To se Ti moc povedlo! Já si ušila tulipánky, které mi neumřou :D a vyrobila jsem jim i hezkou vázičku. Kamarádka mi udělala udělý košík z jarními kytičkami, už ho mám doma a dělá mi velkou radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky máme tři, ale už delší dobu, tak jsme je letos s mamkou vyměnily ☺️ a jak jsi vyráběla vázičku?

      Vymazat
  11. Moc hezké dekorace, já vytáhla pár velikonočních ozdob. Jinak mám jen na balkoně v truhlíku nasázené macešky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Macešky jsou krásné ☺️ u nás by to bez nich na Velikonoce určitě nešlo, též máme na balkoně dva truhlíky a košík ☺️

      Vymazat
  12. Krásné dekorace, líbí se mi úplně všechny 🙈. Obdivuji jak jsi šikovná a dokážeš si s tím pohrát, já se vždy také snažím, ale né vždy to dopadne úplně hezky 😅. My jsme v bytě udělali drobnou velikonoční výzdobu, koupili velikonoční osení, tulipány a žluté narcisky, aby jsme tak domů také přivolali trochu jara 🤗. Venku při procházce jsem uloupla pár větviček zlatého deště, které stále hezky drží 😊. Už se těším až se umoudří počasí a budu most vysázet kytičky na balkón 😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoční osení jsme letos zkusili "na mechu" a zadařilo se,tak jsem ráda ☺️ a kočičky se nám ve vázičce otvírají až teď, stejně jako zlatý déšť...je to radost...

      Vymazat
  13. Jani, máš krásně nazdobeno. Moc se mi líbí ty skleničky s mechem a vajíčkem. Já osázela jen truhlíky venku, doma jsme moc nedekorovala.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši, chtěla jsem nějakou změnu ☺️ Venku se nám macešky taky právě odměňují ☺️

      Vymazat
  14. Tak to je krása! :) Já teda žádné dekorace nejedu. To si jedu jen na Vánoce a i tak nade mnou přítel kroutí hlavou :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se nenech zastrašit 😁 to se musí. 😁 Já mám naštěstí přítele podporovatele 😁

      Vymazat
  15. Ten mech s vajíčky vypadá moc krásně. Ale všechno máš nádherné! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, mech je super užitečný materiál ☺️ teď s ním pracují pořád ☺️

      Vymazat
  16. Moc roztomilé dekorace! Já vždycky spíš dekorace kupovala, než je vyráběla (v tomto ohledu nejsem moc obratná), ale obdivuju všechny, co dokáží takové krásné DIY ♥

    Lucy
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý je šikovný na něco jiného,určitě vynikáš ve spoustě zajímavých věcí ☺️ ale máš pravdu že v obchodě se dají najít krásné už vytvořené dekorace

      Vymazat
  17. To je krásné, pěkně jsi to vyzdobila. :)

    OdpovědětVymazat
  18. To je nádhera! Jaro je moje nejoblíbenější období 😍 barvičky a rozkvétající stromy a keře.. 😊 jinak na jsem už zasadila kytičky na balkoně do truhlíků a zmrzly mi 😒😒

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na některé je ještě brzy, i my ještě dáváme truhlíky na večer domů.. chce to počkat až přestane mrznout...

      Vymazat
  19. To jsou moc hezké a povedené dekorace. Opravdu skvělá práce. A povedené, hezké fotky. :)
    Já takové nějaké dekorace vyráběla sama asi jen dvakrát. Šikovná jsem spíše na jiné věci a hlavně na to asi nemám nervy a tolik mě to nebaví. Jinak je vždy spíše kupuji a zdobím jimi pokoj a až v tomto ohledu více tvořím a snažím se, aby místo kde bydlím a zejména takový pokoj, vypadalo super a já se v něm cítila dobře.
    Nicméně tyto nějaké dekorace mě lákají zase něco takového zkusit. Tak uvidím...snad se mi to povede pokud do toho opravdu půjdu. :)
    Takovéto články mám moc ráda. :)

    Katie S.
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tě to musí bavit, talent nakonec není ani třeba, člověk má nakonec radost ze všeho co vytvoří, ať už je to amatérský výtvor, nebo krasodílo 😊 Těším se na tvé výtvory 😊

      Vymazat
  20. Nádherné dekorace :-) . Já už taky pomalu vyndávám vajíčka a snažím se to doma i na zahradě vyzdobit :-) . Miluju Velikonoce a vždycky si nechávám výzdobu dýl. Je to hned všechno takové veselejší. Obzvlášť, když jsou velikonoce už v březnu, jako letos, a ještě venku moc barev není. Každý rok si koupím něco nového, letos jsem neodolala velikonočnímu prostírání na stůl, které jsem si objednala z https://www.recenzopedia.cz/nabytek/prostirani/velikonocni-prostirani/ , ale to dám na stůl až na Velikonoce, jinak by mi ho děti hned umazaly :-) .

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate