Recenze: Saloos Těhotenský sprchový olej

března 04, 2021


Těhotenský sprchový olej

"Sprcháč pro těhulky" byl mým prvním testovaným produktem pro nastávající maminky. Ačkoliv je aplikace "do sprchy" nejedná se o klasický sprcháč, nýbrž o olej. A nejen myje. Slouží hlavně k hydrataci pokožky a zároveň ji pomáhá udržovat pružnou. Zamezuje tedy vzniku strií.

Složení: 

  • Bio sezamový olej
  • Bio slunečnicový olej
  • Bio Pupalkový olej
  • Mandlový olej a olej z pšeničných klíčků 
Další prospěšné složky tvoří například Tocopherol - vitamín E, nebo extrakt z rozmarýnu lékařského.

Aplikace a testování 

Jemný olej, řidší konzistence, má světlejší žlutou barvu. Postupným užíváním se produkt jemně zakaluje a na dně lahvičky se tvoří sediment, který určitě není na závadu :-).

Aplikuji větší množství oleje zejména na bříško, boky, prsa. Tzv. riziková místa pro vznik strií. Olej nepění, ale tvoří na kůži jemný film, který je po vykoupání téměř bez vůně. Chvilku vmasírovávám, poté opláchnu a jemně otřu osuškou, abych se nezbavila ochranného filmu.

Hodnocení

Tento produkt má tu výhodu, že v něm obsažené oleje, jsou v bio kvalitě a mají velice šetrné vlastnosti. Pro maminky s citlivou pokožkou je tedy i díky nim, složení velice vhodné. 

TIP: Celkově se mi osvěčilo pro citlivou, nebo problémovou pokožku použití dětských, nebo těhotenských řad kosmetiky.

Jelikož mi produkty od Saloos vždy vydrží velice dlouhou dobu, tento mi ubývá poměrně rychle, díky použití většího množství. To mi ovšem vůbec nevadí, jelikož jsem ve 3. trimestru a zatím úspěšně bez strií! Jsem přesvědčena, že i díky těhu oleji :-). Budoucím maminkám bych tedy produkt rozhodně doporučila, navíc při jeho používání již není třeba další kosmetická péče.


Pokud rády používáte přírodní kosmetiku, můžete kouknout na nabídku →Saloos, kde dále najdete například prsní olej, těhotenský pěstící olej, nebo olej k masáži hráze.... 

S radostí pro vás testuje



You Might Also Like

13 komentářů

  1. Saloos má podle mě super i kvalitní produkty, kupovala bych si je, ale v UK jsem je bohužel nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, jaké jsou možnosti, popřípadě jestli se dá objednat na eshopu 😊 Myslím, že domluvit by se určitě něco dalo...

      Vymazat
    2. Ještě doplním informaci, že na notino.co.uk produkty od Saloos najdeš 😊 tak hurá na nákupy 😁

      Vymazat
  2. Sprchové oleje mám ráda. Jen škoda, že tak rychle ubývají. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo by stačit malé množství, ale i já mám velkou spotřebu :-D takže vím o čem mluvíš

      Vymazat
  3. Je pravda, že tyto sprchové oleje od Saloos mizí fakt rychle. Několikt už jsem jich taky měla, ale byly takřka hned pryč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí můžeme kosmetiku nakupovat pořád 🙏 tu nám nezakázali ☺️

      Vymazat
  4. saloos má fakt úžasné produkty! mám rada jejich širokou škálu produktů - teď mám nejraději jejich balzámy na rty :) sprchové gely upřímně moc navyzkoušené nemám:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já vyzkoušela tento těhotenský jako první, zaujala mne ovšem jejich široká nabídka - jak sprchových tak koupelových. Už mám pár favoritů do příště, třeba grep ❤️

      Vymazat
  5. Jestli funguje, tak to je fakt zázrak :) Já mám doma od Saloosu mandarinkový olej do koupele a je to nejlepší věc! Škoda, že mizí tak rychle :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tuto značku nepoužívám, je super, že ti gel tak sednul :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate