DIY Masové sušenky pro Vaše psí miláčky

ledna 07, 2019

Dnes tu mám pro Vás recept na skvělé sušenky z knihy Neštěkej a jez! vzniklé v dílně Kataríny Králové (z Funky Dog) a Kristiny Šemberové, je jedním z mnoha způsobů, jak Vašim psíkům udělat radost a zároveň mít jistotu, že mu dáváte jen ty nejlepší pamlsky - dělané s láskou :-)

Navíc, můžete i ochutnat... :-)

zdroj: vimcimkrmim.cz

Potřebujeme:
Na cca 30 ks 

240 g hladké mouky
100 g kukuřičné mouky
2 lžičky sekaného estragonu
1 vejce
3 lžíce olivového oleje
50 ml vody
200 g mletého krůtího masa 
hladká mouka na pomoučení...

Doba přípravy je cca 45 min

Hladkou i kukuřičnou mouku společně prosejeme do mísy a promícháme s estragonem. V další míse pošleháme vejce, olej a vodu. Dále přidáme maso, promícháme a následně vlijeme k moukám a zpracujeme v hladké těsto. Pokud se příliš lepí, přidáme mouku a dáme na chvilku do lednice.
Troubu si předehřejeme na 180 °C a plech si vyložíme pečícím papírem.
Těsto vyjmeme z lednice a vyválíme na cca 5 mm plát, ze kterého vykrajujeme libovolné tvary. Pečeme v předehřáté troubě dozlatova cca 10-15 min.

Pokud Vás recept zaujal a rádi byste si se svými čtyřnohými parťáky připravili další dobroty, na stránkách FUNKY DOG můžete zakoupit knihu Neštěkej a jez!, nebo třeba nějaký ten pěkný motýlek.
+ Jako bonus koupí přispět na útulkáčky  :-)

Tak co říkáte? Vyzkoušíte?

Snad nebude vadit, že mám doplňující fotečky ve "vánočním kabátku". Jak nám tu napadl sníh, mám pořád vánoční náladu :-)

zdroj: wallpapershome.ru



You Might Also Like

21 komentářů

  1. To je skvělý recept, určitě vyzkouším upéct a doufám, že to Sáře bude chutnat. Od Funky Dog máme koupeného motýlka a teď jsem koukala na ty jejich hlavolamy, jeden by se nám určitě hodil :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak ukaž nějakou fotečku, jsem zvědavá 😊 Taky máme motýlka, ještě uvažujeme o šátku, dají se tam najít fakt super vecičky

      Vymazat
  2. Mít hafana, tak recept určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy musím říct, že jsem se trochu lekla, že jsem četla 2 lžičky sekaného estrogenu :D Naštěstí jsem jen slepá :D Recept vypadá dobře, až budu mít pečící a tvořící náladu, tak ho vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No popravdě už si to nějakou dobu říkám taky, ale před Vánoci jsem to nestíhala a ted mám nějaké lenivé období, tak uvidíme co se vyklube v příštích dnech :-)

      Vymazat
  4. Keby som mala psíka, určite by som to vyskúšala, som si istá, že každý jeden by sa tým sušienkam potešil :)

    OdpovědětVymazat
  5. No to vypadá naprosto parádně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Mončo, taky bych řekla, tenhle recept v knize zaujal asi nejvíc :-)

      Vymazat
  6. Moc pěkné, mít pejska tak to zkusím :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý recept :) Kdybych měla psího miláčka, myslím, že by slintal blahem. Pejska však nemám, jenom králíka :) Toho hýčkám spíše zeleninou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No protože mám dvě cincily taky jsem přemýšlela nad výrobou nějakých pamlsků, třeba něco vymyslim i pro hlodavčí kámoše 😊

      Vymazat
  8. Ty vogo, chci být tvůj pes:DD Moje Riguna je celá blažená, když dostane zbytky rýže s játrovou omajdou:DDD.

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Díky :-D Tak zas tak často není potřeba to pečení, at si zase moc nezvykají :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja nemám psíka, mali sme kocúrika, ale v lete umrel. Je mi za ním smutno a veľmi mi chýba, lebo v noci vždy spinkal pri mne. Tiež som mu robila dobroty, mala som jednu z netu, z kuracej pečene a ovsených vločiek. Sušilo sa to v rúre. Krásne dni♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to není tak dlouho co nám umřel pejsek, nakonec ten smutek nahradil další pejsek :-) vzpomínat na něj ale budeme vždycky... Taky přeju krásný den a ještě krásnější zítřek!

      Vymazat
  11. Vypadá to skvěle! Bohužel nemám psa, takže to asi nyvzkouším. Ale možná bych to mohla vyrobit jako dárek!
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I jako dárek by to bylo super :-) Momentálně se chystám i na dortík k narozeninám pro jednoho chlupáče :-)

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate