Sérum na rty, řasy a obočí od Saloos

ledna 05, 2023

 Mám tu pro vás povídání o dvou produktech od Saloos. Oba jsou v BIO kvalitě a oba momentálně patří mezi mé každodenní pomocníky s péčí o obličej...


Růstové sérum na řasy a obočí 

Taková malá, skladná tužtička. Tak bych popsala balení séra na řasy a obočí. Když jedeme jednou za čas na návštěvu za rodiči, kde pár dní pobýváme, vždycky si jej přibalím do kabelky. Je opravdu malé a skladné. 

Co umí?

Jak jste určitě poznali z názvu, jeho předností je zvětšení objemu a délky řas i chloupků obočí. Dodává jim sílu i lesk, zamezuje vypadávání a lámání řas...
Extrakt z ibišku, světlice, v kombinaci s bio ricinovým a bio arganovým olejem a spoustu dalších. To je jen malá část jeho přírodního složení, díky kterému se z tohoto olejíčku stává "vitamínová bomba" :-)

Opravdu to umí?

Při pravidelném používání ráno i večer (ideálně, ale ne nutně) jsem na svých řasách pozorovala hlavně větší hustotu. Mám → měla jsem je opravdu řídké. Ačkoliv jsem měla v plánu výsledek nafotit, na fotkách to nebylo vidět tak dobře, jako v samotném výsledku. Taky jsem měla tento rok svatbu a dostala jako dárek trvalou na řasy. I obočí mám velmi řídké, tam jsem, ale, moc velký progres nepozorovala. I tak, pořád používám, i když už ne tak striktně, jako v začátcích testování. Protože je konzistence olejová, není úplně možné použití každé ráno, protože se pak nemůžete namalovat...
Jo, a.... pořád ho mám! Vlastně už rok, to je výdrž, co? :-)

Regenerační sérum na rty 

I tohle je sérum v malé "tužtičce". Super, že na rozdíl od předešlého je v bílé barvě. Takže když si je balím někam sebou, vždycky se mi v hledání lépe orientuje :-)

Co umí?

Tenhle boží olejíček, díky přídavku CBD udělá z vašich rtů takové jemné polštářky ♥ Ano, tušíte správně, že se jedná o takový malý S.O.S. zázrak při vysušených, nebo popraskaných rtech. Takže jak jsem psala, CBD, dále aktivní látky z mořské řasy a nejen arganový olej, ale i spoustu dalších. To je výčet hlavního složení regeneračního séra. 

Opravdu to umí?

ANOOOO. I když se doporučuje používání při oparech, já ho jako nezbytnou součást používám hlavně při péči PO oparu. Dělají se mi poměrně často a po "léčbě", rty vypadají opravdu tragicky. Jsou vysušené, popraskané, místy se ztvrdlou kůžičkou. Každopádně po použití máte do hodiny viditelný efekt, kterému byste kdybyste neviděli, neuvěřili! Rty se opticky zvětší, jsou jemné, měkké, vypadají jako by pohltily všechnu hydrataci, po které prahly... Většinou když přijdu z venku a cítím nepříjemné pálení, (zejména teď v chladném a větrném počasí) hned si je namažu a vše je do chvilky v pořádku.

TIP:Určitě bych tímto produktem udělala radost i kamarádce, sestře, nebo mamince. Tuhle "tužtičku" už nedají z ruky!

Na fotce můžete vidět mé každodenní pomocníky, které mám v koupelně u zrcadla.
A v pozadí i mé další oblíbence...
Co se týče nákupu u Saloos, teď můžete nakoupit s dopravou nad 999,- zdarma, nebo s doručením skrz  balíkovnu jen za 39,-.

TIP: Na IG a FB stránce Saloos naturcosmetics momentálně najdete krásnou velkou soutěž o spoustu cen, kde můžete vyhrát i tato úžasná séra

S láskou pro vás testovala 




You Might Also Like

23 komentářů

  1. Janičko, tak to já rozhodně koupím to sérum na rty! To potřebuji jako sůl, protože moje rty je jedna velká katastrofa! :O :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme hodně podobné, hlavně v zimě je to teda u nás nepostradatelná věc a to i pro manžela :-) Minimálně můžu potvrdit, že chlapům taky svědčí

      Vymazat
  2. Regenerační sérum na rty je dobrý tip, já takhle používám jako SOS péči med, ale po séru bych asi nebyla tolik ulepená. Saloos má super produkty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno co je přírodní je nejlepší! U medíku ale jak říkáš, ne vždy je to úplně praktické, navíc ne vždycky ho máš (třeba mimo domov) po ruce...

      Vymazat
  3. Zaujalo mě sérum na řasy, s těmi svými nejsem moc spokojená a říkala jsem si, že bych se chtěla po něčem na ně poohlédnout :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to sice čas, ale funguje 🙂 kdybys náhodou chtěla okouknout i ostatní séra i třeba jiné produkty, doporučuju navštívit kosmetické veletrhy v Letňanech 🙂

      Vymazat
  4. Oba produkty vypadají zajímavě, ale pro mě spíše nejsou. Řasy i rty mám relativně v pohodě, díky bohu (nebo alespoň já jsem spokojená). Delší řasy bych si sice přála, ale vystačí mi na to řasenka. To můj partner, ten má panečku řasy, to by nejedna ženská záviděla. :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám kamarádku, která má nádherný, velký, modrý oči a k tomu i krásný řasy. Myslím, že ji závidí snad každá ženská 😊

      Vymazat
  5. Mám doma sérum na řasy a obočí a jsem s ním moc spokojena. Jen už se blížím na dně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na druhou stranu, který produkt od Saloos není boží 🤩😊

      Vymazat
  6. Sérum na řasy by se mi hodilo, ani jsem nevěděla, že něco takového Saloos prodává :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, nemají je v nabídce zas tak dlouho, navíc séra na rty jsou opravdu čerstvou novinkou, v nabídce jsou i různé druhy jako kokos, růže apod...

      Vymazat
  7. O séru na řasy a obočí jsem už slyšela, ale upřímně mě dost zaujalo i sérum na rty. Já jako člověk, co má rty popraskané skoro furt a nic nepomáhá, bych to ocenila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z vlastní zkušenosti vím, že si prostě musí člověk najít látku, která mu prostě pomáhá. Já mám už dlouhou dobu dva produkty od Balsamis a s jakýkoliv jiným mi ihned naskočí opar. Teď teda jedu i právě zmíněné sérum a taky dobrý :-) Takže jde jen o to hledat....

      Vymazat
  8. Značku Saloos mám opravdu ráda a těchto dvou produktů slyším poprvé.

    Rozhodně chci vyzkoušet sérum na rty.

    Řasy a obočí u toho jsem trochu skepticka, škoda že nejsou fotky před a po, ale je pravda, že z fotek se to někdy nedá porovnat.

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účinek mají obě séra prokázaný, ale chápu, že co oči nevidí... Já jim dávám oboum zelenou :-)

      Vymazat
  9. To by pro mě asi nebylo, jelikož jsem spokojená s tím, co mám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám prozraď kdo je tvým oblíbencem?:-) Každý si rád nechá poradit ;-)

      Vymazat
  10. Škoda, že jsi nepřidala tu fotku řas před a po používání. Hlavně, jestli ty máš pocit, že jsou na tom tvé řasy lépe :) Na opary také trpím, ale snažím se tomu předejít užíváním B-komplexu. Musím zaťukat, už dlouho jsem ho neměla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mé zklušenosti zase musím říct, že mi B nikdy nějak zvláště nepomohlo :-) a to mi ho vždycky v lékárně nacpali :-D Je prostě důležité najít si to co je pro nás nejlepší

      Vymazat
  11. Kolekce pro různé příležitosti zahrnuje návrhy šatů, obleků, sukní, kostýmů a doplňků pro ženy. Vytvořte si vkusný styling na svatbu, narozeniny, večírek. Vyberte si tu nejlepší možnost u MOHITO!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate