Jaro a Velikonoce

března 25, 2022

 Krásný den Tvořílci!


Připravila jsem si pro vás takovou malou foto inspiraci na jaro a Velikonoce v bytě. Dřevěná bedýnka, která kromě hyacintů obsahuje i pár cibulek narcisů a krokusů, položených na mechu, mi v těchto dnech hraje prvními barvičkami. Skvěle se mi hodila do interiéru, kdy šedý beton hezky rozjasní. 

Na  dveře jsem začátkem března umístila jarní věnec složený z květů cesmíny, borůvčí, buxusu, lýka a kočiček. Díky lýku má takový "rozčepířený" vzhled, trochu jako slepičí podestýlky, takže jsem ho nazvala Slepičák :-D

Věnec jsem dnes navíc obohatila o pár drobností a hned je ve znamení Velikonoc. Beránek, vajíčka, pírka... (Škoda, že jsem na Slepičáka neměla slepičku). 


Takže na závěr můj ↓

TIP: Když tvoříte přírodní věnce, nemusíte nutně tvořit nové a nové, ale můžete si ulehčit práci s dotvořením některých již hotových... 

     Vaše




You Might Also Like

50 komentářů

  1. ten věnec je úžasný :) také máme na dveřích jeden a to je celá naše letošní jarní výzdoba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je méně více :-) a spousta lidí už Velikonoce bohužel neslaví...

      Vymazat
  2. Krasne dekorace.Ja začnu až syn domaluje.Už se nemohu dočkat.
    Měj hezký vikend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to bude vypadat skvěle, kouknu k tobě a budu se ráda inspirovat

      Vymazat
  3. Moc hezké. 🙂 Taky jsme si to doma nazdobili.
    Přeji ti pohodový víkend, Jani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, každé obydlí si zaslouží nějakou tu jarní třešničku 😊

      Vymazat
  4. Ten věnec se Ti moc povedl! Krásná výzdoba :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, přiznávám že dopadl lépe než jsem čekala :-)

      Vymazat
  5. Ahoj Jani a pěkné pondělní ráno přeji. Ty krabičky jsou vděčné, já v nich mám různé věci, aby byla trochu uspořádané ☺♥.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je používám na všechno, navíc jsem měla v plánu bedýnku popsat ale zrovna mi došla propisovačka ☺️ ale i tak to splnilo svůj účel

      Vymazat
  6. S těmi pírky je to skutečně slepičák! :-) Moc povedená dekorace. A rozhodně mnohem zábavnější než některé příliš učesaně dokonalé věnce, které jsou k vidění v obchodech :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto nádherná výzdoba. :) Krásná inspirace.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to moc krásné a jak to tak vidím, tak se také musím už konečně pustit do jarní výzdoby!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoce se blíží! Ale ještě je čas , tak na to vlítni o víkendu a máš to

      Vymazat
  9. The wreath turned out beautiful and is a cute décor piece!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Věnec se vážně povedl! My Velikonoce doma zas tak moc neprožíváme, ale s příchodem jara vždycky věšíme na okna kvítka a lístečky vytištěný na 3D tiskárně - je to taková maličkost, ale dokáže to hezky rozveselit byt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow tak to je super nápad! Hlavně když máš takovou možnost, paráda!

      Vymazat
  11. To je nádhera! Mamka také moc ráda tvoří.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to se dědí! Určitě něco také vytvoř :-)

      Vymazat
    2. Opravdu? Je fakt, že od léta mě hodně baví pečení. Dříve pekla babička, po ní jsem to zdědila já :D snad i umělecké činnosti zdědím po mamce :D

      Vymazat
    3. Já s pečením začla teď na mateřské 😊 jsem si jistá, že máš geny jak po babičce tak po mamince 😊

      Vymazat
  12. Moc pěkná výzdoba! Já na jaro ani na velikonoce nic nemám, třeba jednou něco nakoupím - na výrobu se moc necítím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dnešní době se dá koupit spousta krásných hotových dekorací, záleží co se ti líbí :-)

      Vymazat
  13. To je nádhera! Je těžké takový věnec vytovořit? Dneska jsem si chtěla udělat výzdobu a zjistila jsem, že kromě pár plastových vajec nic nevlastním, asi bych to měla rychle řešit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně na tom nic těžkého není, základem je vytvořit si stejné dílky, které na sebe navazuješ pomocí drátu. Já sice našla beránka, ale i jen s vejci by to také šlo 😊

      Vymazat
  14. Jani, moc krásné dekorace. Já mám doma maličkosti, ale strašně se mi to líbí. Zrovna mám na stole žluté tulipány :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řezaný kytičky to je moje, také mám ted na stole kytici, jen jsou to růžové karafiáty... Krásné Velikonoce Jani

      Vymazat
  15. Věnec vypadá úžasně! Já na ty věnce moc nejsem, tak zase dveře nic nezdobi :) celkově nijak neohrozívam jarní výzdobu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to my zase jaro a svátky máme rádi 😊 včetně podzimu, a Vánoce o těch ani nemluvě :-D

      Vymazat
  16. Janino, tleskám! Vykouzlila si krásné jarní dekorace!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné věnce. Já tedy na dekorace moc nejsem Na milost beru jenom tu vánoční. Ale tohle se povedlo.

    OdpovědětVymazat
  18. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat
  19. Jaro už je teda dávno pryč, ale tohle jsem musela okomentovat :) Ten věnec je nádherný! Ukládám a příští rok si zkusím vyrobit podobný :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate