Jak si zařídit předsíň a parádně ji vybavit

června 18, 2021

 To je téma dnešního článku...

Řekněme, že v předsíni máte hezký nábytek, pěkně složený, nainstalovaný, ale máte jen pár párů bot a k tomu žádné dekorace, ani úložné prostory. Zkusila jsem prozkoumat nějaké ty eshopy, abych našla něco, čím tuto nábytkovou sestavičku doplnit. No a našla jsem vítěze 😊

Pojďme se na ně podívat.

Tady vám představuji naši novou předsíňovou stěnu. Jak vidíte, je čerstvě postavená, zatím prázdná a smutná. Tudíž ji musíme něčím vyšperkovat. 😋

Předsíň

moderní_předsíň
Nábytek je v barvě tmavého dřeva a bílé, s černým lemem a úchyty. Doplňky tedy volím v tomto barevném ladění.
Vybrala jsem:

Ten umístím přímo za dveře, ať si doma nenakapeme
Železná konstrukce spolu s květináčky Hubsch Haggo zajišťuje moderní prvky. U nás na umělé květiny, jelikož na chodbu nedopadá žádné sluneční světlo. Umístím nejspíš vedle skříně a na poličku, dle nálady😋
Krásná, voňavá práce. Svícen, spolu se svíčkou, jako dekorační prvek, nesmí chybět ani ve vstupních prostorech. A nezůstanu u jednoho 😝
V tomto případě jsem se nechala unést, přiznávám 😁. Gentlemanská sada poslouží jako dárek pro přítele, ale chtěla jsem se s vámi o ni podělit. Třeba vás inspiruji. Mimochodem obsahuje dva druhy vosků, kartáče, hadřík a černé pouzdro.


 Doplňků, které by se dále daly dokoupit je na e-shopu Bonami.cz ještě hoooodně 😄. Nakonec, nemusíte se tam poohlížet jen po dekoracích, najdete tam i textil, zahradní náčiní, nebo třeba nábytek. Na stránkách jsem já osobně trávila hodiny a pořád jsem neprošla vše 😀. 

No a v nové předsíni musí být i vymazlený botníček. Do něho jsem si vybrala botky v e-shopu footshop.cz. Momentálně je zde doprava nad 2500,- zdarma, což si myslím, že hravě využijete. Navíc, košík lehce doplníte třeba i o sluneční brýle, spodní prádlo, nebo překvapivě svíčky, či difuzéry.😮

Jelikož jsem čerstvá maminka, lodičkám na chvilku odzvonilo. V tuto chvíli jsem se zaměřila na lehkou obuv, která bude pohodlná a zvládne nejen nástrahy města, ale i lesa, kam s naším terénním kočárkem často jezdíme. 

Vybrala jsem tři páry...

  • Bílá klasika. Ády mám nejraději, jednak, protože dělají i mou přesnou velikost (39,5), no a taky protože parádně sedí. Praktičnost jednobarevných, bílých bot, je samozřejmostí.

  • Druhý pár je trochu živější, kombinace s oblečením už není tak snadná, ale botky jsou to do dnešních tropů určitě vhodnější. Fialové Vansky. Nejen k mým oblíbeným bílým šatům 💗
  • Poslední, opět značky Vans. Nevšední, neotřelé a tak nějak free...Není co dodat. Vítěz číslo jedna a to nejlepší na konec 😀
Pokud chcete vědět o jednotlivých produktech více, stačí kliknout na odkazy a dozvíte se veškeré detaily, včetně cen.

Pěkné botičky jsem si vybrala co říkáte? A vy? Prošli jste si e-shopy?  
Doufám, že jsem vás trochu inspirovala k rozzáření třeba i té vaší předsíně. Ať už dekorací, nebo párem bot...


 Vaše







You Might Also Like

32 komentářů

  1. Do naší předsíně se nevejde vůbec nic, vyřešili jsme to botníkem venku na chodbě 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, před přestavbou jsme to měli úplně stejně :-D

      Vymazat
  2. Úložného priestoru v predsieni nie je nikdy dosť, a vy ste to vyriešili úžasne!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Poznáte PUER? Na čo sa tento “zázrak” používa?

    OdpovědětVymazat
  3. Bonami znám. Mám oblíbený 4home, tam mají také pěkné věcičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle krásnou předsíň ti mohu jen závidět, máš ji zařízenou nádherně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké, ta stěna vypadá útulně, i když mě trochu ruší to černé lemování. Ty květináče jsou též moc krásné, s těmi všema detaily to bude vypadat moc útulně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je to takový nevšední styl, o to víc mi přijde zajímavější a lépe kombinovatelný 😊

      Vymazat
  6. Hezká předsíň! Já v ní nemám a ani nemusím mít žádné úložné prostor, navazuje na šatnu, všechno je tam.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš vyřešené dobře, my ji máme bohužel i jako úložný prostor i na jiné věci, máme zatím málo nábytku takže improvizujeme 😊

      Vymazat
  7. hned jdu zabrouzdat na stránku bonami, třeba mi tam padne něco do oka k narozeninám pro manžela :) děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, je tam tolika věci, že si tam něco svého najde opravdu každý☺️ i ty dárky se tam dají lehce vybrat

      Vymazat
  8. Já už mám jasnou inspiraci na předsíň, jen doufám, že se mi to tam vejde :D Každopádně ta stěna i doplňky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo díky,jsem ráda, že se líbí. Už jen dokoupit nějaké ty umělé květiny a jsme hotový 😊

      Vymazat
  9. Moc krásné doplňky, máš hezký vkus :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplňky nás i s přítelem baví ladit nejvíc, škoda jen, že máme oba jiný vkus 😊

      Vymazat
    2. Jejda, to je škoda :(
      Leník

      Vymazat
    3. My s tak jednou do roka na něčem naprosto nepodstatném domluvíme :-D

      Vymazat
  10. Svícen ze dřeva je nádherný! Osobně mám pro tyto rustikální kousky slabost a i pár větviček vyšperkuje interiér a pozdvihne ho na úplně jinou úroveň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, každá maličkost se počítá! Teď už to tam máme trochu zelenější, navíc budeme přidávat tapetu

      Vymazat
  11. Krásně jste si to udělali, zaujal mě ten svícen :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svícen je parádní, to máš pravdu, ani cena není špatná

      Vymazat
  12. Veľmi krásna chodba. Aj keď ja som skôr za bielú a modernú chodbu :D

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to tam strašně hezky udělané! Moc se mi to líbí, je to hezky slazené. Krásný článek

    OdpovědětVymazat
  14. Super díky za tipy teďka budem taky zařizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám pak nějaký speciál ohledně nového bytečku. Už budeme finishovat tak doufám, že vás tím potěším až se s vámi o to podělím

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate