Zimní limitka od Yves Rocher

ledna 14, 2021

Venku je krásné zimní počasí a já si na tyto chladné dny, připravila menší recenzi produktů od Yves Rocher. Už nějaký ten týden je testuji a ráda bych se s vámi podělila o svůj názor :-)


Celý set mi přišel v plátěném vaku, který je zdobený obrysy zlatých ptáčků 🐦. Vlastně všechny produkty mají krásné motivy malované zlatem. Lístečky, zvířátka, nebo třeba klasy. Opravdu potěšení pro oko. Přesně můj styl. 💗
Tekuté mýdlo na ruce s vůní "Půlnočních plodů"

Mýdlo malinové barvy má 190 ml a dávkování přes pumpičku. Na našem umyvadle dělá parádu asi nejkratší dobu, ovšem s asi největší odezvou. 
Krásně voní sladkou vůní malin a k úplnému umytí, i v době "kovidové", kdy se doporučuje ruce mýt nejméně 20 vteřin, poslouží dokonale jedno stlačení. Pěna se tvoří téměř ihned a poté zůstává pokožka krásně voňavá :-)

midnight berries
Regenerační sprchový balzám "Magické karité"

Tady jsem dostala možnost vyzkoušet nevšední produkt z bambuckého másla, které je blahodárnou složkou pocházející až z Afriky.
Mimochodem z certifikovaného bio a fair-traide zdroje!!!
 Je určen obvzlášť pro extra suchou pokožku, což mohu potvrdit. 
Úžasná, mléčno-máslová konzistence si rychle získá své příznivce. Po rozmazání a přidání vody tvoří jemnou pěnovou emulzi, která se následně vstřebává do pokožky. Vůně je atraktivní a mléčná. Hned po prvním použití, jsem se zbavila šupinek na nohou! Opět příjemné testování.
Sada "Zimní jablko"

Produkty oranžovo-medové barvy mám celkem tři. Jedná se o svíčku, sprchový gel a balzám na rty. Tato vůně vás přenese na zahraniční Vánoční trhy, kde se pečou cukrová jablíčka... 

Svíčka mi mile posloužila jako krásný dárek pro maminku a pálíme ji spolu při společných večerech. 

Sprchový gel zmizel ve sprše jako první :-) Podobně jako tekuté mýdlo tvoří pěnu rychle a ihned se rozvoní. Ještě nějakou dobu ho z kůže cítíte. (Tedy já už bohužel ne :-D)

Balzám na rty byl skvělým parťákem do kabelky. Vždy, když jsem mohla sundat roušku jsem se mazala. Jeho hlavní složkou je i tady bambucké máslo, takže regeneruje rychle. Rty pak zůstanou krásně jemné a jablečně voní.
zimní jablko

Za toto krásné testování vděčím IG světici Adriance a společnosti Yves Rocher. Byl to moc milý předvánoční dárek, který opravdu potěšil.

 Yves Rocher již nějakou dobu sleduji a obdivuji, pro všechny ty úkony, které pro planetu dělá. Jak bych řekla já: Myslí zeleně 💚 a toho si VÁŽÍM.
 Nejen, že sází stromy, při pěstování myslí na ekologii, ale třeba, věděli jste, že o Vánocích jste si mohli produkty zakoupit v dřevěné ptačí budce? Opravdové budce, kterou si pak můžete pověsit venku na strom a sledovat jak dělá ptáčkům radost :)

Momentálně můžete některé produkty zakoupit za snížené ceny na eshopu →Yves Rocher

You Might Also Like

37 komentářů

  1. Všechny kousky vypadají moc pěkně. Úplně si představuji tu vůni. :) Teď jsem se teda dost rozjela s nakupováním a už musím šetřit, ale určitě nějaké jejich produkty vyzkouším.
    Měj se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já mám od Ježíška spoustu produktů do zásoby, tak naštěstí teď chvilku nakupovat nemusím ☺️

      Vymazat
  2. Jani, YR mě snad nikdy nezklamalo. Dostala jsem pár kousků na Vánoce, ještě na ně nedošlo...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda slyším ❤️💚 Taky mám ještě z Vánoc pár kousků, jako každoročně ☺️ pořád si je šetřím

      Vymazat
  3. Nejsem si jistá, jestli jsem náhodou doma už taky něco neměla...🙂 Každopádně zajímavé produkty.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou moc krásné produkty a také se mi líbí, že myslí více ekologičtěji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na "zelené" výrobce nedám dopustit, a to nemyslím jen Saloos, se kterým už nějakou dobu spolupracuji a YR, ale i spoustu dalších :-)

      Vymazat
  5. Koukla jsem i na stránky a docela mne zlákaly. Díky za recenzi, jdu si stránky ještě lépe prolistovat. Kosmetika je docela v přijatelných cenách.

    OdpovědětVymazat
  6. Limitka se mi moc líbila, ale sama jsem si z ní nic nekoupila, celkově si vztah k produktům od YR teprve hledám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že z každé zimní limitky něco málo vyzkouším... Ty obaly a vůně.... aaach!

      Vymazat
  7. Já měla pár produktů z té zimní edice v adventním kalendáři a moc hezky voní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, něco málo jsem tam viděla. Kalendáře jsou super!

      Vymazat
  8. Ta limitka je úplně nádherná, vždy obdivuji ty jejich krásné obaly! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Moc produktů od Yves Rocher jsem zatím neměla, každopádně za to málo jsem zjistila, že je to opravdu moc fajn značka. Tyhle limitky jsem si nechala ujít kvůli svým zásobám kosmetiky :D Každopádně na instagramu jsem nad nimi slintala denně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že hodně holek testovalo, také jsem je často v recenzích potkávala. Navíc ten pytlíček na šňůrky je super, bez něj ani ránu :-)

      Vymazat
  10. priznám sa že túto značku som ešte nevyskúšala pretože na austrálskom trhu nieje ale máme tu dosť toho podobného .. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nám taky něco doporuč :-) Někdy musíš dorazit do ČR ať máš také možnost vyzkoušet :-)

      Vymazat
  11. Zaujala mě sada Zimní jablko. Snad budou letos vánoční trhy spečenými jablíčky a nebude nám ji muset připomínat jen kosmetika :) Díky za zajímavé tipy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, taky doufám, že tento rok už bude o něco milejší, co se týče všech nařízení a omezení. Vánoce se vším všudy mi chyběli...

      Vymazat
  12. To vypadá nádherně! Yves Rocher měli vždy krásné sady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu, měli ❤️ jsem si jistá že i vždycky budou :-)

      Vymazat
  13. Obaly sú naozaj nádherné :) Túto limitku som neskúšala, ale celkovo mám YR rada :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  14. Yves je moje oblíbená značka! Myslím, že mám někde na zkoušku ten sprchový gel, ale ještě jsem se na něj nedostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznávám, že i u nás toho bylo z kosmetického koutku poměrně dost, ale jsem ráda, že jsem se k této limitce dostala teď v zimním období 😊

      Vymazat
  15. krásná sada, věřím, že všechny produkty nádherně voní. moc mě zaujala ta svíčka ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svíčka, klasika... Už dlouho není 😊 doufám že příští rok taky nějaká bude

      Vymazat
  16. Produkty mají strašně krásné obaly, už jen to mě naláká. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Z limitky jsem měla několik kousků v adventním kalendáři :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to moc dobře. :) Hlavně ta sada Zimní jablko. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí, určitě doporučuji v příštím roce vyzkoušet

      Vymazat
  19. Tyto limitky jsem od nich viděla, ale žádnou nezkoušela :) Obaly se jim opravdu povedly, jsou moc krásné.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate